Wederopname Krediet
TIP
-
Kimberley123
- Newbie

- Contacteer:
Wederopname Krediet
Dag allemaal,
De situatie is als volgt. Ik en mijn vriend hebben een hypothecair krediet lopen sinds maart 2019. We zouden graag binnen een 2-tal jaar onze zolder laten inrichten en een vaste trap laten installeren. Dit allemaal samen zou rond de 30.000 euro kosten. We zouden dit willen financieren door ons krediet te heropnemen als we genoeg hebben afbetaald om dit te doen.
Maar hoe gaat dit juist in zijn werk? Is het mogelijk om uw maandelijkse afbetaling te behouden en gewoon uw afbetalingstermijn te verlengen? Of kan dit alleen maar door een extra afbetaling per maand aan te gaan bovenop onze afbetaling voor onze woning?
Alvast bedankt voor de uitleg!
Groetjes Kimberley
De situatie is als volgt. Ik en mijn vriend hebben een hypothecair krediet lopen sinds maart 2019. We zouden graag binnen een 2-tal jaar onze zolder laten inrichten en een vaste trap laten installeren. Dit allemaal samen zou rond de 30.000 euro kosten. We zouden dit willen financieren door ons krediet te heropnemen als we genoeg hebben afbetaald om dit te doen.
Maar hoe gaat dit juist in zijn werk? Is het mogelijk om uw maandelijkse afbetaling te behouden en gewoon uw afbetalingstermijn te verlengen? Of kan dit alleen maar door een extra afbetaling per maand aan te gaan bovenop onze afbetaling voor onze woning?
Alvast bedankt voor de uitleg!
Groetjes Kimberley
Re: Wederopname Krediet
De antwoorden op al je vragen staan in je financiele akte van de notaris. De voorwaarden zijn niet altijd dezelfde.
Dus, lees je akte.
Dus, lees je akte.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit wordt aanzien als een nieuwe lening met nieuwe voorwaarden, waarschijnlijk nog gunstiger dan 2 jaar geleden.
Heb ik ook gedaan bij aankoop app aan de kust.
Was fiscaal interessant; en geen notariskosten.
Maar je kan niet meer opnemen dan je al hebt terugbetaald.
Wel dossierkosten en zo.
Heb ik ook gedaan bij aankoop app aan de kust.
Was fiscaal interessant; en geen notariskosten.
Maar je kan niet meer opnemen dan je al hebt terugbetaald.
Wel dossierkosten en zo.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Het klopt inderdaad dat een wederopname wordt beschouwd als een nieuw krediet, dit heeft als gevolg dat u voor deze nieuwe lening geen recht heeft op de woonbonus. Vergeet hier zeker geen rekening mee te houden.
https://www.axabank.be/nl/contact/veelg ... ire-lening
https://www.axabank.be/nl/contact/veelg ... ire-lening