Welke aandelen kopen jullie aan in deze koopjesperiode?
TIP
Re: Welke aandelen kopen jullie aan in deze koopjesperiode?
Op deze moment Afga kopen lijkt me toch spelen met vuur, dan zijn er toch betere alternatieven lijkt me.robokat schreef:Vraag: is Agfa aan de huidige koers nu ondergewaardeerd en dus een koopje ?
Iemand die daar een gefundeerd antwoord kan op geven ?
gisteren een mooie run van meer dan 3% (after hours nog eens 2% erbovenop) en dit goede nieuws : http://finance.yahoo.com/news/QuickLogi ... l?x=0&.v=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat het nog wel even zal doorstijgen ....
Ik denk dat het nog wel even zal doorstijgen ....
[quote="Vike"]Ik heb vandaag een 1000 kbc gekocht aan 27,60 voor een korte rit,
ik weet het maar ik ben nu eenmaal tegendraads[/quote
@VIKE : het ziet ernaar uit dat je gelijk gaat krijgen ! KBC maakt een mooie run vandaag : don't fall in love with your stock !
@VIKE : het ziet ernaar uit dat je gelijk gaat krijgen ! KBC maakt een mooie run vandaag : don't fall in love with your stock !
-
JurgenG
Ik heb gisteren een kort klein ritje Ageas gemaakt (voor de fun), 3% verdiend in een uurke... De bank is er (bijna) rijker van geworden dan ik maar een mens moet al eens een verzetje hebben

misschien vandaag nog eens proberen ? 
insider schreef:Vike schreef:Ik heb vandaag een 1000 kbc gekocht aan 27,60 voor een korte rit,
@insider,Wacht nog eventjes de opening van Dow Jones af,er is nogal veel nieuws vandaag,
Vike : ik wacht altijd op de opening van de VS markten .... want ik heb enkel Amerikaanse aandelen 
insider schreef:Vike : ik wacht altijd op de opening van de VS markten .... want ik heb enkel Amerikaanse aandelen
@ insider, ik bedoelde ;ik wacht nog eventjes sorry
het ziet er in elk geval goed uit voor vandaag : http://finance.yahoo.com/news/Stock-fut ... et=&ccode=" onclick="window.open(this.href);return false;
[/quote]
@insider
Zeker daarom buiten aan 29.19 mooi ritje gedaan tevreden,had gezegd dat het voor een kort ritje was ,wel dat was er èèn !!!
@insider
Zeker daarom buiten aan 29.19 mooi ritje gedaan tevreden,had gezegd dat het voor een kort ritje was ,wel dat was er èèn !!!
amaai ! goe gedaan Vike ! ge kunt u er eentje (of vele) op kopen !
Ikzelf ben hier druk doende met VRUS .... nie te doen vandaag !!
heb AGEN daarentegen aan de deur gezet (misser !)
Have fun !
Ikzelf ben hier druk doende met VRUS .... nie te doen vandaag !!
heb AGEN daarentegen aan de deur gezet (misser !)
Have fun !
Ja blijkbaar voor sommige koopjes dagen daar !!!
mooie stijging weer voor vrus,
bon chance
mooie stijging weer voor vrus,
bon chance
Amai : de werkdag zit erop ! VRUS heeft het zeer goed gedaan en ik heb na-beurstijd nog wat bijgekocht !
spijtig van mijn misser maar ja ... ik ben God niet hé (gelukkig maar)...
Van je misser leer je weer bij,en je kunst is dat je er afscheid kunt van nemen,insider schreef:Amai : de werkdag zit erop ! VRUS heeft het zeer goed gedaan en ik heb na-beurstijd nog wat bijgekocht !![]()
want blijven zitten met missers en afwachten levert ook niets op,
je werkt met dow en nasdaq aandelen,werk je ook met scottrader als ik vragen mag,
Vike : neen dat gebruik ik niet. Ik hou het simpel ... in België bij Keytrade !