Welke bank?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Welke bank?
Welke bank is aan te raden?
Uit de lijst filter ik:
Ethias
Banca Monte Paschi Belgio BMPBtop
CKV Centrale Kredietverlening
Bij welke bank gaat de rente waarschijnlijk het meest stabiel blijven?
Want zit nu bij abn-amro en dat is echt geen goede bank meer!
Uit de lijst filter ik:
Ethias
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Welke bank?
Degene die dat met zekerheid kan zeggen heeft een kristallen bol.Bij welke bank gaat de rente waarschijnlijk het meest stabiel blijven?
Je kan op deze website eens kijken bij spaarrekeningen dewelke het meeste opbrengen. Maar in de toekomst kijken zal er niet inzitten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vermoed dat er mensen op deze spaarwebsite zullen zijn die door hun kennis en ervaring met bepaalde instellingen, wel enige nuttige info zullen kunnen delen met mij.relativity schreef:Degene die dat met zekerheid kan zeggen heeft een kristallen bol.Bij welke bank gaat de rente waarschijnlijk het meest stabiel blijven?
Je kan op deze website eens kijken bij spaarrekeningen dewelke het meeste opbrengen. Maar in de toekomst kijken zal er niet inzitten.
Dat relativity niet tot die groep behoort is me ondertussen al duidelijk
Dus: Wie kan me een beetje op weg helpen in mijn keuze...
De internet banken met hun "hogere" rente op spaarrekeningen (Rabo,CE, DHB)hebben het de laatste 6 maanden laten "afweten". Er blijft niet meer over dan uw aangehaalde banken. DroevigSandra.V schreef: Welke bank is aan te raden?
Uit de lijst filter ik:
Ethias

Begin dit jaar was ik nog overtuigd dat Credit Europe, BMB Top en DHB Bank bij de top zouden blijven behoren.
BMP Top heeft nogal snel zijn rentes laten dalen dit jaar. Ondertussen zijn ze terug komen bovendrijven omdat al de rest de rentes heeft verlaagd. Een grootbank als BNP Paribas Fortis heeft zelfs tijdelijk betere rentes gegeven dan BMP Top en ook nu zitten ze er niet ver af. ( 0.10%).
Credit Europe en DHB Bankbieden helemaal geen toprentes meer aan.
Dit maar om aan te duiden dat voorspellingen van 'ervaren' gebruikers niet veel waard zijn op dit moment.
Ethias bank en Banca Monte Paschio Belgio staan bovendien te koop. Eens er een andere eigenaar is gaat mogelijks de rentepolitiek veranderen.
BMP Top heeft nogal snel zijn rentes laten dalen dit jaar. Ondertussen zijn ze terug komen bovendrijven omdat al de rest de rentes heeft verlaagd. Een grootbank als BNP Paribas Fortis heeft zelfs tijdelijk betere rentes gegeven dan BMP Top en ook nu zitten ze er niet ver af. ( 0.10%).
Credit Europe en DHB Bankbieden helemaal geen toprentes meer aan.
Dit maar om aan te duiden dat voorspellingen van 'ervaren' gebruikers niet veel waard zijn op dit moment.
Ethias bank en Banca Monte Paschio Belgio staan bovendien te koop. Eens er een andere eigenaar is gaat mogelijks de rentepolitiek veranderen.
Laatst gewijzigd door Stier op 9 december 2009, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik ben akkoord met relativity, een glazen bol heeft niemand. Maar misschien heeft Ethias actueel wel goede papieren. Eer er een overname is, zal er nog wat water naar de zee lopen en kun je nog wat rente binnenhalen.
BKCP vind ik ook nog een aanrader
Hij geeft toch het enige correcte antwoord, geen glazen bol vergeet het.Sandra.V schreef:Ik vermoed dat er mensen op deze spaarwebsite zullen zijn die door hun kennis en ervaring met bepaalde instellingen, wel enige nuttige info zullen kunnen delen met mij.relativity schreef:
Degene die dat met zekerheid kan zeggen heeft een kristallen bol.
Dat relativity niet tot die groep behoort is me ondertussen al duidelijk
Dus: Wie kan me een beetje op weg helpen in mijn keuze...
Had je de moeite gedaan om hier eens wat topics te lezen, had je gezien dat alle toppers/ verwachte toppers van het afgelopen jaar/ jaren nu bij de minste zijn.
Eer je een bank bank kiest moet je ook weten hoe je ze gaat gebruiken. Wil je het spaargeld er lang houden of eventueel binnen een maand in iets anders ( termijnrekening/ huis/ aandelen/ ... ) steken ? Is het eerste het geval, kan je best kijken naar een goede basisrente met een zo hoog mogelijke getrouwheidspremie, is het het laatste, moet je enkel naar de basisrente kijken.
Banken waar de spaarrekeningen momenteel niet vet meer zijn, maar de termijnrekeningen nog wel zijn oa. credit europe en rabobank.be. Die zijn daar nog altijd de top.
Een bank waar de spaarrekening bij de top hoort en al is met hogere termijnrekeningen is gekomen, is goffin bank.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co