Welke banken geven een gedetailleerde interstberekening?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Welke banken geven een gedetailleerde interstberekening?
Excuus voor mijn te snel reageren, gebaseerd op mijn in/out espaar van Argenta. Hoewel ik dacht dat mijn eerste storting februari 2008 was, het saldo steeds minstens 10.000 was en ik als afrekening 0.67€ getrouwheid kreeg in 2009 - dat kon dus niet - had ik uit het oog verloren dat er één vroegere storting was in juli 2007. En zo moet ik wachten tot januari 2010 voor ik de hogere getrouwheid heb verworven.
Maar los van dit extreem en dus foutief voorbeeld blijft mijn klacht in se ongewijzigd.
Dus vraag ik :
1) boeking van de verworven getrouwheid (cp1234, melding is ok maar onvoldoende, daar geen tijdstippen)
2) nog liever, het detail van de intrestberekening.
Maar los van dit extreem en dus foutief voorbeeld blijft mijn klacht in se ongewijzigd.
Dus vraag ik :
1) boeking van de verworven getrouwheid (cp1234, melding is ok maar onvoldoende, daar geen tijdstippen)
2) nog liever, het detail van de intrestberekening.
De wet houdt geen enkele bank tegen op de getrouwheidspremie te boeken op moment van verwerving.
Misschien interessant om hierover een petitie te organiseren !
Laat de vrije markt wat spelen !
Misschien interessant om hierover een petitie te organiseren !
Laat de vrije markt wat spelen !
@ Stier,
Als een petitie iets uithaalt, ben ik er als eerste bij om die te ondertekenen.
Die boeking op het moment van de verwerving zou toch helpen in het opvolgen. Eén probleem misschien, bij veelvuldige inlagen zou je veelvuldig aan de kassa zitten
Als een petitie iets uithaalt, ben ik er als eerste bij om die te ondertekenen.
Die boeking op het moment van de verwerving zou toch helpen in het opvolgen. Eén probleem misschien, bij veelvuldige inlagen zou je veelvuldig aan de kassa zitten

Wet schrijft voor dat er maar 1 maal per jaar een intrestafrekening mag zijn.
Dus is niet mogelijk!
Dus is niet mogelijk!
Klein wetswijzigingske doorvoeren, hé. Dat is nog iets dat de politiekers kunnen.