Welke broker kies ik nu best?
TIP
Re: Welke broker kies ik nu best?
Is Binck of Bolero niet interessanter voor mensen die niet veel transacties doen op aandelen? Vanwege platform en additionele resources zoals training etc die ze aanbieden?
Re: Welke broker kies ik nu best?
Naar mijn ervaring gaat dat vrij snel (een dag, max 2) maar dat hangt waarschijnlijk ook van je huisbank af. Ik ik snel op iets wil kunnen inspelen, gebruik ik Sofort voor die 2€ dat het kost. Dan ben je nog goedkoper af dan bij andere brokers...Maximbogaert schreef:Hierbij bevestigd door een andere tevreden klant, enkel over de tijd dat het duurt om geld over te maken ben ik ontevreden.gillepils schreef:
Je kan er ook als Belg terecht. Ze regelen ook je beurstaks en zo... Je buitenlandse dividenden moet je wel nog zelf aangeven in je belastingen. Ik vermoed/hoop dat ze over enige tijd ook een Belgische registratie nemen, maakt het nog net iets makkelijker. Maar hun prijzen zijn niet te kloppen en ik ben best tevreden van hun platform met real time koersen, nieuws,... vooral gratis.
Volgens DeGiro zou dat minimaal 1 dag duren, maar het overmaken van het geld en de verificatie daarvan neemt makkelijk meerdere dagen in beslag (klopt theoretisch gezien wel met de definitie van 'minimaal', maar toch...)