Welke broker voor ETF's
TIP
Welke broker voor ETF's
Welke brokers gebruiken jullie voor ETF's aantekopen?
Re: Welke broker voor ETF's
DeGiro
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De mijne zitten bij Medirect. Een redelijk aanbod voor een redelijke prijs (7.5 euro per transactie).
Bij buitenlandse brokers moet je de effectenrekening aangeven op je belastingsaangifte.
Wil je dat?
Bij sommige (buitenlandse) brokers moet je zelf een deel van je belastingen berekenen, storten en/of aangeven op je belastingsaangifte.
Wil je dat?
Wil je dat?
Bij sommige (buitenlandse) brokers moet je zelf een deel van je belastingen berekenen, storten en/of aangeven op je belastingsaangifte.
Wil je dat?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Is dat de vraag van de topicstarter?
-
- Jr. Member
Voor mij ook Degiro : volledig gratis. Ze houden ook beurstax af, enkel de dividenden met je zelf aangeven.
Wat ivm meerwaardetax voor obligatiefondsen?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.