Welke ETF raden jullie aan
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Welke ETF raden jullie aan
Ik ben nogal nieuw hierin en door een paar maanden beetje te onderzoeken. Vraag ik mij af welke ETF raden jullie aan. Ik zie soms het bos door de bomen niet meer.. Ik zou graag een hebben met de grootste bedrijven ter wereld en 1 met serieuze risico..
-
- Jr. Member
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Welke ETF raden jullie aan
Dat is de eerste keer dat ik iemand hoor vragen naar een belegging met veel risico.
-
- Jr. Member
je hebt helemaal niets horen vragen, das ingebeeld
Misschien een 3x leveraged ETF ofzo? Dat is redelijk risicovol.
Als je wat risicovol wil kan je één van deze eens proberen:
- Direxion Daily Junior Gold Miners Index Bear 3X Shares
- VelocityShares Daily 2x VIX Short-Term ETN
- Direxion Daily Junior Gold Miners Index Bear 3X Shares
- VelocityShares Daily 2x VIX Short-Term ETN
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Voor het serieuzere risicowerk in combinatie met grote bedrijven, raad ik u de allomgeprezen en gelouterde Jamesken-ETF* (4 sterren rating) aan. De fora staan vol met lof voor deze spectaculaire ETF.
Mocht u meer info wensen, kan u steeds contact opnemen met uw nietbedriegende en nietgraaiende dienaar.
Ga zeker niet in zee met de bedriegers bij uw bank, die vragen commissie en kosten, en dat doet uw winst geen goed!
*terms and conditions apply
Mocht u meer info wensen, kan u steeds contact opnemen met uw nietbedriegende en nietgraaiende dienaar.
Ga zeker niet in zee met de bedriegers bij uw bank, die vragen commissie en kosten, en dat doet uw winst geen goed!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Mijn bank krijgt helemaal niks meer.. Ik ga dit effe bekijken. Dank je welJamesken schreef: ↑9 september 2019, 16:09 Voor het serieuzere risicowerk in combinatie met grote bedrijven, raad ik u de allomgeprezen en gelouterde Jamesken-ETF* (4 sterren rating) aan. De fora staan vol met lof voor deze spectaculaire ETF.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
zolang die brexit en dat handelsakkoord met china niet opgelost zijn, zou ik niéts kopen!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nb: dit zijn zeer speculatieve producten die niet bedoeld zijn voor de huis-tuin-en-keukenbelegger...
Als er een akkoord komt tussen de EU en Groot-Brittannië en tussen de VS en China zul je de beurzen nogal eens omhoog zien schieten en zul je blij zijn dat je nu gekocht hebt. Stap je daarna pas in dan is het feest alweer voorbij.martensAlouis schreef: ↑10 september 2019, 18:45 zolang die brexit en dat handelsakkoord met china niet opgelost zijn, zou ik niéts kopen!
Volgens de efficiënte markten theorie zit alle nieuws in de koersen verrekend, evenals de probaliteiten van toekomstige mogelijke gebeurtenissen. Dat houdt in dat in de beurskoersen nu verrekend is volgens een bepaalde percentage dat de Brexit er komt of niet komt en dat het handelsconflict tussen de VS en China teruggedraaid wordt of juist nog veel verder gaat.Yaris schreef: ↑10 september 2019, 19:00Als er een akkoord komt tussen de EU en Groot-Brittannië en tussen de VS en China zul je de beurzen nogal eens omhoog zien schieten en zul je blij zijn dat je nu gekocht hebt. Stap je daarna pas in dan is het feest alweer voorbij.martensAlouis schreef: ↑10 september 2019, 18:45 zolang die brexit en dat handelsakkoord met china niet opgelost zijn, zou ik niéts kopen!
Als er dus geen akkoord komt tussen EU en Groot-Brittannië en tussen de VS en China zullen de koersen kelderen, en zal men blij zijn dat men niet gekocht heeft.
De markten worden natuurlijk ook gedreven door inefficiënties en absurditeiten. Maar als particuliere belegger, die aan het laatste uiteinde staat van de informatieverwerving, is het onmogelijk die inefficiënties correct in te schatten. Daarom kan die particuliere belegger niet anders dan ervan uitgaan dat alle informatie effectief al in de koersen verrekend zit. Doet hij dat niet dan getuigt dit van hybris en is hij aan het gokken.
Wereldwijde aandelen: een ETF die de MSCI World of de All Country Wide Index volgt.
Speculatief: goh hoeveel risico wil je lopen? Bankroet? Opties dan. Misschien crypto? Of zoals al eens voorgesteld een leveraged ETF? Frontier markets?
Speculatief: goh hoeveel risico wil je lopen? Bankroet? Opties dan. Misschien crypto? Of zoals al eens voorgesteld een leveraged ETF? Frontier markets?