Welke spaarformule vind U het meest transparant?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Welke spaarformule vind U het meest transparant?
Naar aanleiding van dit topic heb ik besloten een eenvoudige poll te openen.
Wat vinden jullie (de spaarders) het meest transparant?
Spaarrekening A: 2% basisintrest + 0,5% getrouwheidspremie -15%RV vanaf 1770 euro
Spaarrekening B: 2,5% basisintrest - 15%RV op het hele bedrag
Spaarrekening A: 2% basisintrest + 0,5% getrouwheidspremie -15%RV vanaf 1770 euro
Waiting for the financial meltdown...
Re: Welke spaarformule vind U het meest transparant?
Ik vind dit wel een leuke topic. Goeie vraag.
Als klant is 2,5 % (-15% roerende voorheffing) zeker het meest interessant en transparant. Al kan ik begrijpen dat men met een getrouwheidspremie wil werken zodat men spaargeld minder snel versluist naar een andere bank bij een hogere rentevoet daar. Uit het standpunt van de spaarder kies ik dus voor het eerste.
Als klant is 2,5 % (-15% roerende voorheffing) zeker het meest interessant en transparant. Al kan ik begrijpen dat men met een getrouwheidspremie wil werken zodat men spaargeld minder snel versluist naar een andere bank bij een hogere rentevoet daar. Uit het standpunt van de spaarder kies ik dus voor het eerste.
Laatst gewijzigd door Campzie op 20 april 2009, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
pol
@Roeland:Roeland schreef: Naar aanleiding van dit topic heb ik besloten een eenvoudige poll te openen.
Kan je dat meer verduidelijken met een voorbeeld. Ik begrijp de vraagstelling niet goed. t'Zal aan mij liggen...
vg,
Pol
Ik vind de vraagstelling niet compleet, want nu kan je een verkeerd beeld krijgen.
Want, vind ik de 2.5%-15%rv transparanter = JA, maar geniet deze mijn voorkeur op de 2+0.5%= NEEN.
Want, vind ik de 2.5%-15%rv transparanter = JA, maar geniet deze mijn voorkeur op de 2+0.5%= NEEN.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
de vraag is toch duidelijk?cp1234 schreef: Ik vind de vraagstelling niet compleet, want nu kan je een verkeerd beeld krijgen.
Welke van de 2 vind U het meest TRANSPARANT?
dus kies voor B
Waiting for the financial meltdown...
-
pol
Transparant:Roeland schreef:de vraag is toch duidelijk?cp1234 schreef: Ik vind de vraagstelling niet compleet, want nu kan je een verkeerd beeld krijgen.
Welke van de 2 vind U het meest [glow=red,1,300]TRANSPARANT?[/glow]
dus kies voor B
Materiaal
transparantie (optiek), waar een transparant object (fysiek) iets is waar je doorheen kan kijken.
transparant (overhead projector), een dun vel van transparant materiaal dat op een overhead projector gebruikt wordt.
Mens en maatschappij
transparantie (organisatie), organisatietransparantie: de mate waarin een organisatie, bedrijf of onderneming zichtbaar, open en toegankelijk is (bron: ProClient).
transparantie (politiek), een metafoor voor zichtbaarheid in de politiek.
transparantie (markt), een metafoor voor zichtbaarheid in economische markten.
transparantie (media), in de communicatie industrie.
transparantie (wetenschap), in de wetenschap.
Transparency International, een organisatie die werkt voor transparantie bij overheden, bedrijfsleven, banken en organisaties.
radicale transparantie in management.
Taalkundig
transparantie (linguïstisch), een term die gebruikt wordt in de linguïstiek en de filosofie van taal.
Telecommunicatie
Transparantie (telecommunicatie), VS federale en militaire standaard.
Computers, techniek en wiskunde:
transparantie (computing) in gebruikers- en technische ontwerp afwegingen.
transparantie (data compressie)
transparantie (grafisch), voor overlay en translucency in PNG, GIF, en TIFF files
transparantie (referentiaal), in wiskunde en programmeren.
transparantie (invocationeel), in distributed computing waar invocatie op dezelfde manier wordt gedaan als in lokale en niet lokale entiteiten.
transparantie (pseudo), ofwel achtergrond translucency ( een speciaal effect) in de X ofwel X11 Window Systemen.
Bij welke categorie zitten we als goede huisvader "spaarder" ?
Volgens mij, is er NIEMAND in staat (zelfs de banken niet
Laatst gewijzigd door pol op 20 april 2009, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
bij mij hetzelfde: het meest transparant vind ik 2,5 bruto. Maar als ik de rekening moet kiezen, neem ik toch 2 + 0,5 vermits ik voornamelijk bijstort op mijn raborekening en niet afhaal en het 2 + 0,5 scenario in dat geval meer zal opbrengen.cp1234 schreef: Ik vind de vraagstelling niet compleet, want nu kan je een verkeerd beeld krijgen.
Schrijf ik soms dat je vraag niet duidelijk is, dacht van niet.Roeland schreef:de vraag is toch duidelijk?cp1234 schreef: Ik vind de vraagstelling niet compleet, want nu kan je een verkeerd beeld krijgen.
Welke van de 2 vind U het meest TRANSPARANT?
dus kies voor B
Ze geeft gewoon een vertekend beeld van waar mensen echt voor zouden kiezen, das wat uiteindelijk telt.
Geld verdienen doe je door te werken.
-
torrevieja
- Jr. Member

- Contacteer:
ola; ik ga simpelweg voor B ;mvg
Ik heb geen voorkeur gestemd.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder