Wereldwijde aandelen ETFs (bv IWDA vs IMIE)
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Wereldwijde aandelen ETFs (bv IWDA vs IMIE)
FWIA en WEBN zijn beiden ook niet verhandelbaar op Amsterdam of Parijs wat mogelijks meer kosten met zich meebrengt.
Wat is er mis met Xetra?EarthNvstr1 schreef: ↑2 oktober 2025, 16:50 FWIA en WEBN zijn beiden ook niet verhandelbaar op Amsterdam of Parijs wat mogelijks meer kosten met zich meebrengt.
Bron: het internet.
JustSpike schreef: ↑Gisteren 08:40Wat is er mis met Xetra?EarthNvstr1 schreef: ↑2 oktober 2025, 16:50 FWIA en WEBN zijn beiden ook niet verhandelbaar op Amsterdam of Parijs wat mogelijks meer kosten met zich meebrengt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Dit is een investering. Bij investeringen kijk je niet naar de kosten, maar naar de netto-opbrengsten.
Snel even gekeken: bij Keytrade kost het 25 euro voor een order op Frankfurt, ongeacht de grootte. Als je echt overtuigd bent dat de ene tracker beter is dan de andere, dan is die 25 euro niks om je zorgen over te maken. Als je zo sterk naar kosten kijkt dan is het nog zinvoller om naar de niet-eenmalige kosten te kijken, en dan kom je wellicht weer bij SWRD uit.
Snel even gekeken: bij Keytrade kost het 25 euro voor een order op Frankfurt, ongeacht de grootte. Als je echt overtuigd bent dat de ene tracker beter is dan de andere, dan is die 25 euro niks om je zorgen over te maken. Als je zo sterk naar kosten kijkt dan is het nog zinvoller om naar de niet-eenmalige kosten te kijken, en dan kom je wellicht weer bij SWRD uit.
Bron: het internet.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik beleg voor mijn kinderen in fwia. Kleine bedragen maandelijks dus makkelijk dat de koers rond de 7 euro draait, zodat alles meteen geïnvesteerd geraakt. Time in the market....