wettelijk recht op een deugdelijk product
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
wettelijk recht op een deugdelijk product
Het wettelijk recht op 'n deugdelijk product geldt in principe altijd, ook na de garantieperiode. Heb 'n banaal voorval met mijn aankoop 'zonnebril met correctieglazen' aangekocht in 2012, waarbij de garantieperiode is verstreken. Nu blijkt de de anti-zonne-coating van de glazen te 'verpulveren' wat de bril (van een hogere kostprijs) totaal onbruibaar maakt. De reden van het 'fenomeen' is onverklaarbaar en de verkoper verwijst naar de verstreken garantieperiode, terwijl het naar mijn bescheiden mening hier klaar en duidelijk een ON-deugdelijk product betreft en de schade dient te worden geregeld. Wat staat me te doen,
kunt U mij informeren.
kunt U mij informeren.
-
anonymous9
Re: wettelijk recht op een deugdelijk product
Ik denk niet dat u een been hebt om op te staan, tenzij het afbrokkelen al begon voor het einde van de garantieperiode.
Het recht op een deugdelijk product is trouwens Nederlands. Hier kan je natuurlijk wel andere dingen inroepen, maar vermits het buiten de garantieperiode is zal dat niet zo eenvoudig zijn, vrees ik
Het recht op een deugdelijk product is trouwens Nederlands. Hier kan je natuurlijk wel andere dingen inroepen, maar vermits het buiten de garantieperiode is zal dat niet zo eenvoudig zijn, vrees ik
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: wettelijk recht op een deugdelijk product
Koop een bril/zonnebril bij Hans Anders.
Is er een probleem na 4 jaar dan heeft het u toch niet veel gekost.
Is er een probleem na 4 jaar dan heeft het u toch niet veel gekost.