wie heeft de intresten al gestort ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: wie heeft de intresten al gestort ?rgenta
Argenta, Kbc, Rabobank ... check
Keytrade is on going ... sommige rekeningen wel al, andere nog niet
Belfius ... nog geen teken van leven.
Keytrade is on going ... sommige rekeningen wel al, andere nog niet
Belfius ... nog geen teken van leven.
Re: wie heeft de intresten al gestort ?
Santander, NIBC, Moneyou, Medirect gestort
Enkel Keytrade nog.
Enkel Keytrade nog.
keytrade is ook gestort
kan men bij de Comme chez coi iets lekker voor 1,38 euro eten ?
kan men bij de Comme chez coi iets lekker voor 1,38 euro eten ?
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Dat is eenvoudig op te lossenpol schreef: ↑1 januari 2019, 12:11 PS:
Ik doe meestal bankzaken op mijn (nieuwe) laptop. Gisteren heb ik die uitgezet. Vandaag opgestart......doch de numlock staat dan uit, (op mijn vorige laptop was die numlock toets verlicht) en in mijn ww staat een nummer......na 2 pogingen was mijn "frank" gevallen...... dus mijn fout. Sorry medirect.....
Laptop opzetten, en als hij het paswoord komt vragen numlock opzetten. Geen paswoord ingeven maar herstarten. Vanaf nu zou hij steeds moeten opstarten met numlock aan.
Even een vraag.
Op de website van ING lees ik 'Zolang uw interesten niet hoger zijn dan 960 euro betaalt u geen roerende voorheffing. Zijn uw interesten wel hoger dan 960 euro, dan betaalt u een onroerende voorheffing van 15% (per belastingplichtige voor het aanslagjaar 2019 en inkomsten 2018).'
Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€
Als er pas roerende voorheffing verschuldigd is vanaf 960€ intrest dan is dit toch een fout ? Of mis ik hier iets ?
Op de website van ING lees ik 'Zolang uw interesten niet hoger zijn dan 960 euro betaalt u geen roerende voorheffing. Zijn uw interesten wel hoger dan 960 euro, dan betaalt u een onroerende voorheffing van 15% (per belastingplichtige voor het aanslagjaar 2019 en inkomsten 2018).'
Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€
Als er pas roerende voorheffing verschuldigd is vanaf 960€ intrest dan is dit toch een fout ? Of mis ik hier iets ?
Bij Deutsche bank nog geen intresten te zien. Nu het zal toch geen vetpot zijn. Keytrade en BNP is wel al gestort.
Als alles gestort is zal ik toch wel eens goed kunnen gaan eten( in de lokale frituur
).
Mvg,
Geblin
Als alles gestort is zal ik toch wel eens goed kunnen gaan eten( in de lokale frituur
Mvg,
Geblin
-
PietPiraat
- Newbie

- Contacteer:
En, als de interesten dan al gestort zijn gisteren op 31/12,
tellen die bedragen dan nog als inkomsten voor 2018
voor de belastingaangifte van de roerende voorheffing, of toch 2019?
tellen die bedragen dan nog als inkomsten voor 2018
voor de belastingaangifte van de roerende voorheffing, of toch 2019?
"Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€
Als er pas roerende voorheffing verschuldigd is vanaf 960€ intrest dan is dit toch een fout ? Of mis ik hier iets ?"
Toch geen rekening in onverdeeldheid ? of of 2 namen van niet wettelijk samenwonende personen ?
rabobank heeft dat ook ooit eens geflikt en is er mee op het vtm-journaal gekomen
Als er pas roerende voorheffing verschuldigd is vanaf 960€ intrest dan is dit toch een fout ? Of mis ik hier iets ?"
Toch geen rekening in onverdeeldheid ? of of 2 namen van niet wettelijk samenwonende personen ?
rabobank heeft dat ook ooit eens geflikt en is er mee op het vtm-journaal gekomen
De bank weet niet of U nog andere intresten hebt ontvangen.
Als al uw opgetelde intresten niet meer dan 960 euro zijn, en de bank heeft een afhouding gedaan, kan U die via de belastingaangifte recupereren.
Als al uw opgetelde intresten niet meer dan 960 euro zijn, en de bank heeft een afhouding gedaan, kan U die via de belastingaangifte recupereren.
De rekening staat inderdaad 2 namen (mijn vriendin en ik) en we zijn feitelijk samenwonend.paul schreef:"Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€
De rekening staat inderdaad 2 namen (mijn vriendin en ik) en we zijn feitelijk samenwonend.
Argenta heeft de volle 81 cent al gestort!
De rekening staat inderdaad op 2 namen (mijn vriendin en ik) en we zijn feitelijk samenwonend.paul schreef:"Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€
De rekening staat inderdaad op 2 namen (mijn vriendin en ik) en we zijn feitelijk samenwonendpaul schreef:"Maar bij de trimestriële afrekening van mijn lion deposit rekening staat telkens vermeld, basisintrest, getrouwheidspremie, en dan houden ze roerende voorheffing van 15% af op een totaal van bv. 7€