wie heeft zen intresten van 2008 al gekregen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: wie heeft zen intresten van 2008 al gekregen?
Heb dexia nog nooit weten storten voor 02/01.lila schreef: Net nagezien:DEXIA nog niets.
@Ozzy
ik wou juist net hetzelfde zeggen.
Ik heb ook dat bericht gehad maar echter nog geen intrest, maar de dag is nog niet om he.
Wie weet lukt het hen nog.
Ook bij mij blijkt er wat misgelopen te zijn bij rabobank maar kan het niet nakijken want ik geraak nu heel moeilijk op de site (overbelast?) en heb ook nog geen uittreksel met intrestberekening dus zal nog ff geduld moeten hebben.
Ik heb ook dat bericht gehad maar echter nog geen intrest, maar de dag is nog niet om he.
Ook bij mij blijkt er wat misgelopen te zijn bij rabobank maar kan het niet nakijken want ik geraak nu heel moeilijk op de site (overbelast?) en heb ook nog geen uittreksel met intrestberekening dus zal nog ff geduld moeten hebben.
Interesten van Rabo: 34 Eur en 5 Eur roerende voorheffing op ingehouden. 'k Kon bijna niet uitloggen. Er kwam een error.mision schreef: Ook bij mij blijkt er wat misgelopen te zijn bij rabobank maar kan het niet nakijken want ik geraak nu heel moeilijk op de site (overbelast?) en heb ook nog geen uittreksel met intrestberekening dus zal nog ff geduld moeten hebben.
Als je het bericht er op naleest staat er in: je krijgt de rente op 01/01, maar je kan de interestafrekening raadplegen vanaf 01/01, dus het is goed mogelijk dat je die interest vandaag niet meer ziet, sowieso krijg je wel een uittreksel voor 15/01.mision schreef: @Ozzy
-
Brempie
Rabobank heeft bij mij ook 11 euro RV afgetrokken. Ik heb ook wel een fonds van 2 jaar lopen op een effectenrekening dus misschien komt dat daarvan?
Ook aangenaam verrast van Kaupthing Edge... Eind september 20.000 euro gestort en nu 225 euro intresten ontvangen met valutadatum 02/01...
Ook aangenaam verrast van Kaupthing Edge... Eind september 20.000 euro gestort en nu 225 euro intresten ontvangen met valutadatum 02/01...
-
Peewee
Ook verrast door Kaupthing. Ik was één van de gelukkige die 1 week voor het fiasco zijn geld bij Kaupting had weggehaald (het had er maar 1 maand opgestaan) en nu zie ik daar ineens 78 euro intresten staan. Ik had mijn rekening namelijk nog niet afgesloten.
Ik zie trouwens dat argenta ook in de poll staat. Op de website van argenta staat:
'Momenteel berekenen wij de interesten op uw rekeningen. Wij zijn daarmee rond op 5 januari. Dat betekent ...
o Vanaf 5 januari kunt u via internetbankieren of persoonlijk bij uw kantoorhouder het totaalbedrag van uw interesten vernemen.
o Vanaf 6 januari kunt u de detailberekening op uw uittreksels lezen.
Voortaan maken we de interestberekeningen voor al uw rekeningen het eerste weekend van of na 1 januari.
Voor dit jaar maken we de berekeningen in het weekend van 3 en 4 januari. De valutadatum van de interesten is 1 januari 2009. De resultaten kunt u dan zien vanaf 5 januari. Hebt u een abonnement op internetbankieren, dan kunt u ze thuis meteen afdrukken.
Wij wensen u alvast het allerbeste voor 2009!'
Mensen die dus zitten te wachten op de rente van argenta zullen moeten wachten tot maandag.
'Momenteel berekenen wij de interesten op uw rekeningen. Wij zijn daarmee rond op 5 januari. Dat betekent ...
o Vanaf 5 januari kunt u via internetbankieren of persoonlijk bij uw kantoorhouder het totaalbedrag van uw interesten vernemen.
o Vanaf 6 januari kunt u de detailberekening op uw uittreksels lezen.
Voortaan maken we de interestberekeningen voor al uw rekeningen het eerste weekend van of na 1 januari.
Voor dit jaar maken we de berekeningen in het weekend van 3 en 4 januari. De valutadatum van de interesten is 1 januari 2009. De resultaten kunt u dan zien vanaf 5 januari. Hebt u een abonnement op internetbankieren, dan kunt u ze thuis meteen afdrukken.
Wij wensen u alvast het allerbeste voor 2009!'
Mensen die dus zitten te wachten op de rente van argenta zullen moeten wachten tot maandag.
Ik kreeg van ING gisteren nog een mailtje dat voor de Lion Deposit de intrest al zou te zien zijn op 1 januari! Tot nu toe nog niets gezien....
Zoals hierboven al geschreven:mouche schreef: Ik kreeg van ING gisteren nog een mailtje dat voor de Lion Deposit de intrest al zou te zien zijn op 1 januari! Tot nu toe nog niets gezien....
Als je het mailtje er op naleest staat er in: je krijgt de rente op 01/01, maar je kan de interestafrekening raadplegen vanaf 01/01, dus het is goed mogelijk dat je die interest vandaag niet meer ziet, sowieso krijg je wel een uittreksel voor 15/01.
BMPB heeft haar intresten gestort!
-
StevenDS001
KBC - Rabo - BMPB : ok
ABN Amro : nog niets gezien
ABN Amro : nog niets gezien
-
super.gerda
- Newbie

- Contacteer:
[quote="Arkimedes"]
Ik ben met een klein financieel katertje opgestaan.
Rabobank heeft me mijn intresten uitbetaald: een som aan creditintrest + getrouwheidspremie die net onder de fiscaal vrijgestelde som van 1660 euro blijft.
En toch meldt een volgende lijn kurkdroog: Roerende Voorheffing: -12,70 euro.
Nog iemand in een dergelijke situatie?
Bij mij is dit ook het geval : de spaarekening vermeldt roerende voorheffing terwijl met circa 1.140 Euro intrest de 1660 belange niet overschreden is...
Ik deed onmiddellijk een mail naar Rabo.
Waarschijnlijk is het een programmatiefout.
Bij antwoord laat ik iets weten.
Ik ben met een klein financieel katertje opgestaan.
Rabobank heeft me mijn intresten uitbetaald: een som aan creditintrest + getrouwheidspremie die net onder de fiscaal vrijgestelde som van 1660 euro blijft.
Bij mij is dit ook het geval : de spaarekening vermeldt roerende voorheffing terwijl met circa 1.140 Euro intrest de 1660 belange niet overschreden is...
Ik zie mijn interest staan, maar kan niet aan het detail en weet dus niet of het juist is... Uittreksel is nog nt beschikbaarsuper.gerda schreef:Arkimedes schreef: Ik ben met een klein financieel katertje opgestaan.
Europabank en Kaupthing hebben die al verrekent (al kan ik aan het laatste niet aan).
Staat niet in het lijstje.
Staat niet in het lijstje.
- geldwolvinnetje
- Full Member

- Contacteer:
Heb mijn intrest ontvangen bij Rabobank !