wie heeft zen intresten van 2008 al gekregen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
Re: wie heeft zen intresten van 2008 al gekregen?
en ook bij Kaupthing !
had ik niet verwacht: een goed begin van 2009 !
had ik niet verwacht: een goed begin van 2009 !
KBC is in orde
intresten gehad van bkcp.
intrest is zichtbaar, wordt waarschijnlijk morgen gestort. (Fortis)
Rabo, Kaupthing en KBC zijn gestort!
Momeneel nog wachten op argenta, Deutsche Bank en Keytrade...
Momeneel nog wachten op argenta, Deutsche Bank en Keytrade...
Dexia internetspaarrekening staat er ook al op.
Gewone spaarrekening heb ik niet meer. En van de zichtrekening duurt het altijd een tijdje, als ik mij goed herinner komt dit pas na de 10de erop, wel met valuata van 01/01.
Gewone spaarrekening heb ik niet meer. En van de zichtrekening duurt het altijd een tijdje, als ik mij goed herinner komt dit pas na de 10de erop, wel met valuata van 01/01.
Bij Dexia en Credit Europe al de intresten correct ontvangen 
Bij Rabobank heb ik ze ook ontvangen al moet ik blijkbaar "plots" 15 % roerende voorheffing betalen op een gereglementeerde spaarrekening... Een schande dat ze zoiets vooraf niet mededelen.

Bij Rabobank heb ik ze ook ontvangen al moet ik blijkbaar "plots" 15 % roerende voorheffing betalen op een gereglementeerde spaarrekening... Een schande dat ze zoiets vooraf niet mededelen.
Dit is een foutje bij Rabobank,Campzie schreef:Bij Rabobank heb ik ze ook ontvangen al moet ik blijkbaar "plots" 15 % roerende voorheffing betalen op een gereglementeerde spaarrekening... Een schande dat ze zoiets vooraf niet mededelen.
zie https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... topic=3967
@Campzie,
over dit probleem is reeds een topic geopend,blijkbaar een fout(je) van Rabobank.
Beste klant,
Bij het berekenen van de roerende voorheffing op de interest op de spaarrekening is er in een aantal gevallen een fout gebeurd. Wij zijn momenteel volop bezig deze fout recht te zetten. Mocht u dus merken dat er onterecht roerende voorheffing van uw rekening werd afgehouden hoeft u zich geen zorgen te maken, dit wordt zo snel mogelijk rechtgezet. Het spreekt voor zich dat bij de rechtzetting rekening zal worden gehouden met de correcte valutadata wat inhoudt dat er voor u als klant geen enkele negatieve impact is.
Met onze excuses voor dit ongemak,
Rabobank.be
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl
over dit probleem is reeds een topic geopend,blijkbaar een fout(je) van Rabobank.
Beste klant,
Bij het berekenen van de roerende voorheffing op de interest op de spaarrekening is er in een aantal gevallen een fout gebeurd. Wij zijn momenteel volop bezig deze fout recht te zetten. Mocht u dus merken dat er onterecht roerende voorheffing van uw rekening werd afgehouden hoeft u zich geen zorgen te maken, dit wordt zo snel mogelijk rechtgezet. Het spreekt voor zich dat bij de rechtzetting rekening zal worden gehouden met de correcte valutadata wat inhoudt dat er voor u als klant geen enkele negatieve impact is.
Met onze excuses voor dit ongemak,
Rabobank.be
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl
ING staat erop.
Fortis reeds zichtbaar, maar nog niet effectief gestort.
DB nog niets
Fortis reeds zichtbaar, maar nog niet effectief gestort.
DB nog niets

-
- Full Member
- Contacteer:
Iemand al een idee over de bonus bij de First van Ethias en ... de First Invest (bibber)?
Bij DHB zijn de intresten ook al gestort met valuta 31/12/2008.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
First Invest noppes naar het schijnt...nestor1970 schreef: Iemand al een idee over de bonus bij de First van Ethias en ... de First Invest (bibber)?
Ben ook benieuwd naar de Crest 30,40 van Axa...
ING is oK, Keytrade niet, DB ook niet, Rabo moet ik nog bekijken.
En een mooie intrest bij 2 rekeningen Kaupthing Edge maar deze moet ik nog zien te krijgen...??
En een mooie intrest bij 2 rekeningen Kaupthing Edge maar deze moet ik nog zien te krijgen...??
Laatst gewijzigd door xyper op 2 januari 2009, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.