Wijzigen bank na lening
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Wijzigen bank na lening
Kan ik nadat de lening bij Argenta is afgesloten nog veranderen van bank? Voor mn loon op te laten toekomen? Das het enige die me weerhoud om voor argenta te kiezen, hun online banking systeem.. ik hoor zoveel slechte dingen.. :/
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Wijzigen bank na lening
Als je genoeg stort per maand wordt dat ook als loondomiciliering beschouwd. (1000€)
Maar slecht? Ik vind die app zeer gemakkelijk en met gratis instant overschrijvingen!
Misschien eerst even testen?
Maar geen zorgen maken om die voorwaarde.
Maar slecht? Ik vind die app zeer gemakkelijk en met gratis instant overschrijvingen!
Misschien eerst even testen?
Maar geen zorgen maken om die voorwaarde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat hangt van uw voorwaarden af. Als er in de voorwaarden staat dat je loon er moet gestort worden, dan niet he!Stéphanie reg schreef: ↑25 april 2019, 17:37 Kan ik nadat de lening bij Argenta is afgesloten nog veranderen van bank? Voor mn loon op te laten toekomen? Das het enige die me weerhoud om voor argenta te kiezen, hun online banking systeem.. ik hoor zoveel slechte dingen.. :/
Wat je natuurlijk altijd kan doen is:
* Je laat je loon er storten
* De dag nadien schrijf je alles over naar een andere bank
Vandaar dat veel banken het storten van het loon als voorwaarde tegenwoordig laat vallen. Dat heeft weinig nut. Men heeft er meer aan dat je ook de SSV en brandverzekering erbij neemt bij een lening.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben tevreden van Argenta en hun online systeem. Geen KBC maar wel goed voor wat ik het nodig heb. Ze hebben het vorig jaar nog maar gemoderniseerd.
Behalve banken als Fortis en co die maandelijks 4euro per rekening vangen...
Elke bank heeft zijn voor en nadelen.
bvb gratis tegen over betalend.
Wat jammer is bij Argenta is bvb nog geen zoomit enz.
Maar deze mogelijkheid heeft ook weer zijn voor en tegenstanders.
Als ge dan de kbc als vb neemt met bvb treinticket is gewoon geldklopperij als ge zo een ticket neemt.
M.a.w een gadget die hip is voor wie centjes op overschot heeft.
Met dat bvb als vb een treinticket heen en terug Antwerpen - Oostende al gauw 50 € per persoon.
Een 10 ritten kaart niet via de app kost 88 €. ( dus die verplaatsing 17,6 € per persoon heen en terug )
Genk - Oostende kost ook maar 17,6 € heen en terug. ( parkeer geld alleen kost al meer per dag)
Wel makkelijk he gauw online een ticket kopen via de app.
bvb gratis tegen over betalend.
Wat jammer is bij Argenta is bvb nog geen zoomit enz.
Maar deze mogelijkheid heeft ook weer zijn voor en tegenstanders.
Als ge dan de kbc als vb neemt met bvb treinticket is gewoon geldklopperij als ge zo een ticket neemt.
M.a.w een gadget die hip is voor wie centjes op overschot heeft.
Met dat bvb als vb een treinticket heen en terug Antwerpen - Oostende al gauw 50 € per persoon.
Een 10 ritten kaart niet via de app kost 88 €. ( dus die verplaatsing 17,6 € per persoon heen en terug )
Genk - Oostende kost ook maar 17,6 € heen en terug. ( parkeer geld alleen kost al meer per dag)
Wel makkelijk he gauw online een ticket kopen via de app.
Estate Guru believer.