Wijziging basisrente ING Lion Deposit: 4% vanaf 01/01/2009
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Wijziging basisrente ING Lion Deposit: 4% vanaf 01/01/2009
Kreeg ik net in mijn mailbox van een vriend van me:
Wij vinden dat sparen eenvoudig en transparant moet zijn. Terwijl andere banken forse rentedalingen aankondigen als gevolg van de ECB-rentewijzigingen van 4,25% naar 2,50%, streven wij ernaar om u op elk moment een stabiel en aantrekkelijk rendement te bieden.
Per 1 januari 2009 daalt de basisrente van 4,25% naar 4% en blijft de getrouwheidspremie onveranderd op 0,01%. Voor de schijf boven de 100.000 euro geldt een basisrente van 3%.
U geniet dus nog steeds een stabiel rendement vanaf de eerste euro, zonder voorwaarden.
Prettige feestdagen!
Het ING Lion Deposit-team
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Wijziging basisrente ING Lion Deposit: 4% vanaf 01/01/2009
Begonnen!!!!!
Eerst dexia
Nu ing
Eerst dexia
Nu ing
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wijziging basisrente ING Lion Deposit: 4% vanaf 01/01/2009
En toch blijven die op alle mogelijk fora reclame maken met hun 4,25%. Op hun site wordt zelfs nergens vermeld dat de rente zakt vanaf 01/01/09. Die zullen nog wachten tot 31/12/08 23:59 vooraleer alles te veranderen peins ik. Qua 'transparantie' kan dat ook tellen !!
Laatst gewijzigd door Dieter op 25 december 2008, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.