Wisselen ziekenfonds
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Wisselen ziekenfonds
Jaar of 8 geleden melde Cm dat ze de Zorgkas ook via dommiciliering zou gaan innen.
Tot op heden nog altijd niet mogelijk..
"" Omwille van technische redenen kunt u de bijdrage voor de Vlaamse zorgverzekering niet betalen via domiciliëring.""
Denk dat ze meer verdienen aan de boetes wegens laattijdige betaling
De zorgrekening is in de loop der jaren flink gestegen.. (VT = verhoog tegemoetkoming )
In 2002 was dit 10 euro
In 2021 is dit inmiddels al 54 euro
Tot op heden nog altijd niet mogelijk..
"" Omwille van technische redenen kunt u de bijdrage voor de Vlaamse zorgverzekering niet betalen via domiciliëring.""
Denk dat ze meer verdienen aan de boetes wegens laattijdige betaling
De zorgrekening is in de loop der jaren flink gestegen.. (VT = verhoog tegemoetkoming )
In 2002 was dit 10 euro
In 2021 is dit inmiddels al 54 euro
Vreemd, is sinds dit jaar mogelijk en OK voor ons.
CM. Maar je kan de zorgpremie ook betalen via domiciliëring.
En via de e box ook geen melding ?aston schreef: ↑21 februari 2021, 13:37Ook voorstander van.YelitBiros schreef: ↑2 januari 2020, 16:27 ja, telenet werkt ook met doccle, heb ik ook geannulleerd. Liefst alles direct in mijn mailbox, niet via tussenpersonen. Zo ben ik.
Zelf wil ik GEEN domicilieringen (op de woningafbetaling na dan, geen keuze).
Gewoon maandelijks een factuur in mijn mailbox. Is toch al modern genoeg? ;-)
Met die doccle ben ik ook wat facturen misgelopen, geen mail gehad.
Onlangs kwam de uiteindelijke belastingsbrief in doccle, toevallig gemerkt toen ik op myminfin bezig was...
En via mail ook niet ?
Estate Guru believer.
Ik betaal 2 jaar mijn zorgkas bij de CM via domiciliëring. Zie het probleem niet.
Opgepast voor wie bij de Vlaamse Zorgkas zit;
Vanaf dit jaar gaan de facturen van de Vlaamse zorgkas zonder enige aankondiging via de federale ebox gaan voor zover die actief staat.
Nog steeds geen optie om via domiciliëring te betalen bij de Vlaamse Zorgkas.
Bijdrage 2021 is trouwens 54 euro of 27 euro voor wie status van verhoogde tegemoetkoming van het ziekenfonds heeft.
Vanaf dit jaar gaan de facturen van de Vlaamse zorgkas zonder enige aankondiging via de federale ebox gaan voor zover die actief staat.
Bijdrage 2021 is trouwens 54 euro of 27 euro voor wie status van verhoogde tegemoetkoming van het ziekenfonds heeft.
Heb het nagezien en je hebt gelijk. De domiciliëringsopdracht is van januari 2020. Sorry.
@Geo
Klopt niet, is pas van dit jaar bij CM mogelijk, ik heb die vraag aan speciaal gesteld om dit mogelijk te maken.
Klopt niet, is pas van dit jaar bij CM mogelijk, ik heb die vraag aan speciaal gesteld om dit mogelijk te maken.
Wat klopt er niet? Ik kan toch nog een datum lezen denk ik.
In 2020 heb ik 53 euro via domiciliëring betaald!!!!!!
Interessant en bedankt voor de waarschuwing!Giskart schreef: ↑21 februari 2021, 17:05 Opgepast voor wie bij de Vlaamse Zorgkas zit;
In principe krijg ik hiervan een mail, maar zal het wat in het oog houden dan.
Reden vertrek bij cm was omdat ze via docle werken met zorgkas en ik hiervan geen melding kreeg. Nog aangehaald bij afscheids gesprek en dieje pipo zei ook niets van een domiciliëring ering...
ARM VLAANDEREN
Geef ze een oorvijg, degenen die zo fier zijn en hier komen stoefen dat ze 'met een domiciliering' kunnen betalen! Wàt een slimmeriken!
Geef ze een oorvijg, degenen die zo fier zijn en hier komen stoefen dat ze 'met een domiciliering' kunnen betalen! Wàt een slimmeriken!