wisselkoers
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
wisselkoers
ik weet niet goed waar ik deze vraag kan stellen, maar ik denk dat ze hier wel past aangezien men kan beleggen in vreemde munten.
de wisselkoers van de pond die ik vind op teletekst (momenteel 0.8933), wordt die in alle banken gehanteerd of zit er nog verschil tussen de banken? maw, als ik voor 500 euro ponden vraag, krijg ik dan overal 446.65 pond?
de wisselkoers van de pond die ik vind op teletekst (momenteel 0.8933), wordt die in alle banken gehanteerd of zit er nog verschil tussen de banken? maw, als ik voor 500 euro ponden vraag, krijg ik dan overal 446.65 pond?
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Re: wisselkoers
Dat scheelt van bank tot bank: banken gaan je ofwel een commissie aanrekenen op het opgevraagde bedrag, ofwel een bredere bid-offer hanteren tussen aankoop- en verkoopkoers van de vreemde munt. ALLE banken, als ik mij niet vergis.
Hou er ook wel rekening mee dat de wisselkoers constant schommelt, 24u per dag, elke dag van de werkweek.
Hou er ook wel rekening mee dat de wisselkoers constant schommelt, 24u per dag, elke dag van de werkweek.
Enjoy the party, but dance near the door
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: wisselkoers
bedankt disterminator.disterminator schreef: Dat scheelt van bank tot bank: banken gaan je ofwel een commissie aanrekenen op het opgevraagde bedrag, ofwel een bredere bid-offer hanteren tussen aankoop- en verkoopkoers van de vreemde munt. ALLE banken, als ik mij niet vergis.
Iemand een idee welke bank voordelig zou zijn?