Woonbonus met bijkomende ontlener
TIP
Woonbonus met bijkomende ontlener
Dag allemaal,
In 2009 heb ik een krediet afgesloten bij BNP Fortis op mijn eigen naam. Hierdoor kon ik 'genieten' van de oude woonbonus.
In Augustus 2015, heb ik een betere rente + inkorting termijn vastgekregen bij Axa, waardoor ik een herziening laten doen heb.
Bijkomend heb ik mijn vrouw op deze nieuwe lening toegevoegd.
Volgens de bank zou ik hierdoor mijn oude woonbonus niet verliezen en zou ik deze kunnen verderzetten omdat de oorspronkelijke lening gestart is in 2009. Mijn vrouw zou echter enkel kunnen genieten van de nieuwe woonbonus, voorzien in 2015.
Hoe gaan ze echter dat verschil maken bij het invullen van een gemeenschappelijke belastingsbrief en klopt deze info van de bank wel?
Ik zou willen vermijden dat ik mijn oude woonbonus kwijt ben...
Grtjs,
Jannik
In 2009 heb ik een krediet afgesloten bij BNP Fortis op mijn eigen naam. Hierdoor kon ik 'genieten' van de oude woonbonus.
In Augustus 2015, heb ik een betere rente + inkorting termijn vastgekregen bij Axa, waardoor ik een herziening laten doen heb.
Bijkomend heb ik mijn vrouw op deze nieuwe lening toegevoegd.
Volgens de bank zou ik hierdoor mijn oude woonbonus niet verliezen en zou ik deze kunnen verderzetten omdat de oorspronkelijke lening gestart is in 2009. Mijn vrouw zou echter enkel kunnen genieten van de nieuwe woonbonus, voorzien in 2015.
Hoe gaan ze echter dat verschil maken bij het invullen van een gemeenschappelijke belastingsbrief en klopt deze info van de bank wel?
Ik zou willen vermijden dat ik mijn oude woonbonus kwijt ben...
Grtjs,
Jannik