Woonbonus
TIP
-
Johanzzzzzzzz
- Jr. Member

- Contacteer:
Woonbonus
Ik heb dit jaar een appartement gekocht (met bijhorende lening) en ondertussen verhuur ik dit appartement, waardoor ik dus aanspraak maak op het federaal langetermijnsparen en dus niet op de woonbonus. Nu is mijn vraag de volgende: stel dat ik volgend jaar zelf in dit appartement ga wonen, maak ik dan nog aanspraak op de woonbonus omdat ik het appartement gekocht heb nog voor de beslissing van afschaf woonbonus van de Vlaamse regering? Of zal ik sowieso geen gebruik mogen maken van de woonbonus?
Re: Woonbonus
Ik zou je kunnen plagen en zeggen nee, maar de waarheid is dat je wel degelijk nog aanspraak zal maken op de geïntegreerde woonbonusJohanzzzzzzzz schreef: ↑30 september 2019, 15:08 Ik heb dit jaar een appartement gekocht (met bijhorende lening) en ondertussen verhuur ik dit appartement, waardoor ik dus aanspraak maak op het federaal langetermijnsparen en dus niet op de woonbonus. Nu is mijn vraag de volgende: stel dat ik volgend jaar zelf in dit appartement ga wonen, maak ik dan nog aanspraak op de woonbonus omdat ik het appartement gekocht heb nog voor de beslissing van afschaf woonbonus van de Vlaamse regering? Of zal ik sowieso geen gebruik mogen maken van de woonbonus?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.