Woononus bij herziening
TIP
Woononus bij herziening
Dus.... als je een herziening doet van een bestaande lening al dan niet in 2015 blijf je genieten van de oude woonbonus ? Ook als de herziening doorgaat in een andere bank, en je dus terug naar de notaris moet ?
Ik kan nergens een dudelijk antwoord vinden, weet iemand de regels hierover, ?
Ik kan nergens een dudelijk antwoord vinden, weet iemand de regels hierover, ?
Re: Woononus bij herziening
Ja je blijft van de oude woonbonus genieten zelfs bij een herziening van een andere bank, maak je geen zorgen!
Dat is zelfs al in de media gezegd geweest.
Dat is zelfs al in de media gezegd geweest.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
en ik lees : Een wederopname (nieuwe lening) voor eind dit jaar levert dus in voorkomend geval een wat hoger fiscaal voordeel op dan een wederopname volgend jaar.
http://www.tijd.be/netto/budget/Nieuwe_ ... n=hlnblock" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/netto/budget/Nieuwe_ ... n=hlnblock" onclick="window.open(this.href);return false;
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Wederopname is een nieuwe lening. Aan nieuwe rentevoet en nieuwe ssv, nieuwe ...
Als de wederopname groot is kan je ervoor kiezen om die fiscaal in te brengen en het vorige fiscale voordeel te laten vallen. Kan je ook doen na 10 jaar om opnieuw verhoogde woonbonus te krijgen, al kijk je best eerst goed hoe het allemaal zit met de veranderingen.
Je kan ook wederopname doen en daarmee fiscaal niets doen, en de vorige fiscaliteit behouden.
Als de wederopname groot is kan je ervoor kiezen om die fiscaal in te brengen en het vorige fiscale voordeel te laten vallen. Kan je ook doen na 10 jaar om opnieuw verhoogde woonbonus te krijgen, al kijk je best eerst goed hoe het allemaal zit met de veranderingen.
Je kan ook wederopname doen en daarmee fiscaal niets doen, en de vorige fiscaliteit behouden.