WTF Geld staat nog op Deutsche Bank, ook op nieuwe rekening??
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
WTF Geld staat nog op Deutsche Bank, ook op nieuwe rekening??

Ik had begin september 1.000 euro (ivm kaarten) op mijn nieuwe DB spaarrekening gezet.
Het saldo van mijn Deutsche Bank rekening staat nu op 1000 euro met als laatste transactie datum 10/09/2009.
Ik heb dit weekend (of vrijdag) zitten klooien met DeutscheBank aangezien ik duizend euro wou overschrijven van mijn spaarrekening naar een rekening van Record Bank. Dat ging niet, dus moest het geld eerst op mijn DB zichtrekening.
Ik wou dat nu dus overmaken van die DB zichtrekening naar mijn RecordBank rekening én wat zie ik:
Op mijn DB zichtrekening staat 1.000 euro als saldo
én op mijn Record Bank staat +1.000 euro

Op deze manier staat hetzelfde geld dus gelijktijdig op TWEE rekeningen?
What the fuck is dit nu weer. Heeft iemand dit al meegemaakt? Ofwel gaat 't morgen van mijn DB af, ofwel loopt de online stand serieus achter ofwel ben ik binnen een maand rijk.

Re: WTF Geld staat nog op Deutsche Bank, ook op nieuwe rekening??
DB staat niet bepaald bekend voor de snelle verwerking van de transacties...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
DB heeft niet echt een schitterende online banking 

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Uit ervaring heb ik al gemerkt dat de verrichtingen ( tamelijk ) snel worden uitgevoerd, maar dat dit erg traag merkbaar is in de webbanking van Deutsche Bank. Je mag er van op aan dat de 1000,00 € overgemaakt is en je spijtig genoeg geen 2X 1000,00€ bezit 

spijtig genoeg staat de DB rekening nu op 0,0 
daar ging ik ook wel van uit.. maar vind 't wel raar dat de online stand zo achter loopt

daar ging ik ook wel van uit.. maar vind 't wel raar dat de online stand zo achter loopt