Zelf berekenen en controleren Intrest spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
bibieke73
Zelf berekenen en controleren Intrest spaarrekening
Hey iedereen ik vroeg me af of iedereen zijn intrest nakijkt op het einde van een spaarjaar ...
Bij sommige banken lijkt me dit erg moeilijk, zeker nu er vaak stijgingen en vooral dalingen plaatsvinden.
Eigenlijk kunnen de banken je gewoon wijsmaken wat je intrest zal zijn .
Meeste intresten zijn vrij ondoorzichtig...of je moest bij Rabobank of zo zijn
Eigenlijk zouden de banken wel gedetailleerde berekeningen mogen meesturen vinden jullie ook niet?
Bij sommige banken lijkt me dit erg moeilijk, zeker nu er vaak stijgingen en vooral dalingen plaatsvinden.
Eigenlijk kunnen de banken je gewoon wijsmaken wat je intrest zal zijn .
Meeste intresten zijn vrij ondoorzichtig...of je moest bij Rabobank of zo zijn
Eigenlijk zouden de banken wel gedetailleerde berekeningen mogen meesturen vinden jullie ook niet?
Re: Zelf berekenen en controleren Intrest spaarrekening
In de rubriek 'Berekening rentes/premie' staat in het eerste topic een spreadsheet die je kan downloaden en waarmee je voor elk van je rekeningen je intresten kan berekenen en op de voet volgen. Je moet zeker eens kijken, het is de moeite waard...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Zelf berekenen en controleren Intrest spaarrekening
Voor sommige banken gaat dit makkelijker als voor andere.
Ik kan alleen maar vaststellen dat ze niet allemaal op dezelfde manier hun intrest berekenen.
Ik stel bvb vast dat de meeste banken voor 2008 met 366 dagen werkten , sommigen met 365 en ik ben er een enkele tegengekomen die met 360 dagen werkt.
Ik kan alleen maar vaststellen dat ze niet allemaal op dezelfde manier hun intrest berekenen.
Ik stel bvb vast dat de meeste banken voor 2008 met 366 dagen werkten , sommigen met 365 en ik ben er een enkele tegengekomen die met 360 dagen werkt.