Zelf je haar afscheren
Zelf je haar afscheren
Nog een goede besparingstip is om te stoppen met naar de kapper te gaan en zelf je haar af te scheren. Koop een goedkope tondeuze met opzetstukken (39€ bij lidl) en doe het zelf, zittend in je (leeg) bad, en daarna gewoon afspuiten. Je nekhaar doe je als volgt : span een bandana rond je hoofd, of doe een badmuts aan, zodat je een mooie haarlijn aan de achterkant hebt, en scheer je nek kaal op de fijnste stand. Duurtijd 15 minuten, en niet zitten wachten tot het aan jou is. Niemand merkt een verschil met een kapper.
Re: Zelf je haar afscheren
Mijn vrouw is mijn kapper. Inderdaad met een tondeuze, te koop in elke electrowinkel. Om een mooi resultaat te krijgen moet je wel hier en daar met de schaar wat afwerken, maar niks dat een doorsnee persoon niet kan. 10 minuutjes werk, opkuisen van haren inclusief. Daarna direct een douche nemen zodat je geen haartjes overal in huis laat ronddwarrelen. Niet nodig om een afspraak te maken, geen wachttijden, kan elke maand opnieuw gedaan worden, zodat je er gemiddeld genomen juist veel verzorgeder bijloopt dan wie elke 2 maand naar een echte kapper gaat. Alleen maar voordelen dus. Bruikbaar voor alle mannen/jongens in huis. Vrouw en dochter gaan wel nog naar de kapper.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn vrouw mag mij hier ook elke 5/6 weken pluimen ... heb al 10 jaar dezelfde tondeuze die me ooit zo'n € 25 in de Aldi gekost heeft. Alleen nu en dan een paar druppeltjes olie als onderhoud. 10 jaar kapper aan een tempo van 5/6 weken (9/jaar)= 90 beurten x € 15-20 = € 1.350- 1.800 bespaard ...
Bij ons thuis is het omgekeerd.sintorama schreef: ... Bruikbaar voor alle mannen/jongens in huis. Vrouw en dochter gaan wel nog naar de kapper.

Mijn man gaat om de paar maand naar de kapper.
Als vrouw ga ik nooit naar de kapper: ik heb lang haar en knip alleen af en toe de puntjes bij (iets wat bij lange haren makkelijk zelf te doen is).
En binnen het gezin vrouwenkappers vermijden, brengt héél wat grotere besparingen op dan mannenkappers vermijden.

Ik ga graag naar de kapper want ik vind het best aangenaam wanneer iemand aan mijn haar bezig is.
En niet te vergeten de beurs informatie die je bij de kapper krijgt, van onschatbare waarde om een verkoop moment te timen 

Ik doe ook zelf mijn haar af met de tondeuze. Ik doe dit buiten in de tuin. Mijn haar is dan bovendien nog voedzaam voor het gras en de patatten ;-)
-
- VIP member
- Contacteer:
En ik die dacht dat het hier een forum van miljonairs was ... Lijkt me eerder een van landlopers te zijn. 
Naschrift: als je een beetje googelt, dan stuit je op merkwaardige krantentitels zoals 'Vrouw wil kapper vermoorden na mislukt kapsel' (GVA).

Naschrift: als je een beetje googelt, dan stuit je op merkwaardige krantentitels zoals 'Vrouw wil kapper vermoorden na mislukt kapsel' (GVA).
Laatst gewijzigd door Leemans-broertje op 11 juli 2016, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe denk je dat sommige mensen miljonair zijn geworden?
-
- VIP member
- Contacteer:
Door kapper te worden en hun klanten-miljonairs af te luisteren.Yaris schreef:Hoe denk je dat sommige mensen miljonair zijn geworden?
Door een kapper die met een miljonairsvrouw huwt
-
- VIP member
- Contacteer:
En zeker niet te vergeten: de kapper van Paola !paul schreef:Door een kapper die met een miljonairsvrouw huwt
wel ja, been there done that: landlopen welteverstaan he, miljonair (nog )niet :-)Leemans-broertje schreef:En ik die dacht dat het hier een forum van miljonairs was ... Lijkt me eerder een van landlopers te zijn.![]()
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je dit leest zou je haast denken dat jouw kapper jou ook een 'happy ending' geeft.Yaris schreef:Ik ga graag naar de kapper want ik vind het best aangenaam wanneer iemand aan mijn haar bezig is.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
http://www.vandenborre.be/haartondeuse/ ... -qc5115-15
Deze Philips tondeuse destijds 15 euro doet hier alweer een jaar of 4 zijn werk. Meestal met opzetkam van stand 1 tot 4, zonder opzetkam om baard bij te scheren. In de nek paar keer knippen met de bijgeleverde schaar. Afblazen en af en toe een druppel olie op de messen. Veel plezier voor de prijs van 1 knipbeurt ...
Deze Philips tondeuse destijds 15 euro doet hier alweer een jaar of 4 zijn werk. Meestal met opzetkam van stand 1 tot 4, zonder opzetkam om baard bij te scheren. In de nek paar keer knippen met de bijgeleverde schaar. Afblazen en af en toe een druppel olie op de messen. Veel plezier voor de prijs van 1 knipbeurt ...