Zelia produkten
Zelia produkten
Ik heb sinds enkele jaren een fonds 'Zelia Euro Equites', dat eerst door Swiss Life , nu door Delta Loyd is overgenomen. Dat heb ik althans per brief vernomen. Ondertussen blijkt dat de beursnotering van het fonds niet meer vermeld wordt op de website van Tijd.be. Is daar een reden voor, zoals een tijdelijke onderbreking door de overname of een naamsverandering of een andere? Graag een antwoord hierop, mvg.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Zelia produkten
Zelia is geïntegreerd in Delta Lloyd Llife - onze 'zuster'. Ik heb me dus bij hen geïnformeerd.
'Zelia Euro Equities' wordt sinds 1 januari genoteerd als 'Delta Lloyd Life Belgian Equity Fund'.
IN de Tijd onder 'Delta Lloyd Life'. Soms ook gewoon onder Delta Lloyd.
'Zelia Euro Equities' wordt sinds 1 januari genoteerd als 'Delta Lloyd Life Belgian Equity Fund'.
IN de Tijd onder 'Delta Lloyd Life'. Soms ook gewoon onder Delta Lloyd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vriendelijk bedankt! Misschien een bijkomende vraag: het oude produkt was een Euro equites, het nieuwe een Belgisch Equity fund. Dat lijkt me dan toch een ander produkt te zijn met een andere korf van aandelen?
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
Ik zal je opnieuw een beetje tijd moeten vragen voor het antwoord.
Uw relatiebeheerder kan u waarschijnlijk sneller antwoorden... maar ik ga er achteraan.
Uw relatiebeheerder kan u waarschijnlijk sneller antwoorden... maar ik ga er achteraan.
-
Loeki
Ik heb hetzelfde probleem maar ik had ook zelia Equities, deze zijn ook niet terug te vinden in de Tijd?