Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
176 berichten
  • Pagina 2 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
contextbinder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door contextbinder » 17 september 2021, 14:33

MrMaster schreef: ↑17 september 2021, 14:10
Hoe je +500K bij elkaar gespaard krijgt is ons een groot vraagteken.
Een manier waarop het mogelijk was van 2000 tot nu: Een concreet voorbeeld

- men koopt een afgebrand rijhuis voor 1,15 miljoen BEF (28500,00 €)
- men renoveert zelf/hulp van familie-vrienden de woning volledig tot 2 appartementen (alle sanitair-elektriciteit-plafonds-isolatie-dak-terras-tuin zelf, maakt gebruik van 2de hands materialen waar mogelijk. Dit betekend 2 jaar elke avond werken, elke zaterdag werken en elk "vrij" moment opofferen
- Vervolgens verhuren voor een aantal jaar en verkopen wanneer je daar zin in hebt

Dat is uiteraard geen 500K maar wel al een zeer goede start, enkel met een normale job is dat niet mogelijk - er moet een soort van investering aan te pas komen - vastgoed/beurs/zelfstandige activiteit opstarten/ ..... Bijkomend moeten er heel wat kennis en vaardigheden aanwezig zijn in je directe familie of kennissenkring om bovenstaand voorbeeld effectief te realiseren.

Is dat vandaag de dag nog een optie: Ja, maar veel moeilijker en minder rendabel - veel meer regels waardoor kost renovatie veel duurder is, aanschafwaarde is ook flink gestegen, meerwaarde doorheen de jaren wellicht meer onder druk.

Er zijn forumleden die dat ook via de beurs kunnen realiseren (of reeds gerealiseerd hebben) maar dat houdt ook een zeker risico in - iets wat in bovenstaand voorbeeld niet/zeer beperkt aanwezig was.

Bottom line: 500K sparen in de zuivere betekenis van het woord is quasi onmogelijk, 500K realiseren is mogelijk

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door Divi » 17 september 2021, 14:55

Wat ik mij afvraag: wat het nut is van dergelijke artikels in een financiele krant?
Bepaalde mensen zich rijk laten voelen,enzo tot consumeren aan te zetten? Ik denk het....

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 17 september 2021, 16:32

reteiP schreef: ↑17 september 2021, 14:26
SMGGM schreef: ↑17 september 2021, 13:13
1.5 miljoen is 42 jaar werken met een netto loon van €2.976 en dit volledig sparen...
42 jaar netto €2976 beleggen per maand aan 5% op jaarbasis = €4 829 396
Een pak meer dan 1,5 miljoen.

Om aan 1,5 miljoen te komen moet je 42 jaar lang maar €925 beleggen maandelijks, zeer haalbaar dus voor koppels.
€925 / maand sparen voor een koppel, ok dat is haalbaar.
Heel dit bedrag gaan beleggen is zeer agressief, sterk afgeraden en zal niet voor een modaal koppel zijn.
Elk jaar 5% winst halen vereist toch wel wat kennis en ook hier dus niet voor een modaal koppel (tenzij een van de twee thuis is in de financiële marketen).

nickname
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nickname
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nickname » 17 september 2021, 16:47

Divi schreef: ↑17 september 2021, 14:55 Wat ik mij afvraag: wat het nut is van dergelijke artikels in een financiele krant?
Bepaalde mensen zich rijk laten voelen,enzo tot consumeren aan te zetten? Ik denk het....
hebben die een nieuwe hoofdredacteur ?
Laatste tijd nog wel meer prutsartikelen geweest.

doorwinterd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer doorwinterd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door doorwinterd » 17 september 2021, 17:35

reteiP schreef: ↑17 september 2021, 14:26
Om aan 1,5 miljoen te komen moet je 42 jaar lang maar €925 beleggen maandelijks, zeer haalbaar dus voor koppels.
En wat kan je binnen 42j met 1,5mio kopen? Een bescheiden woning?

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 17 september 2021, 18:30

Het hangt enorm af van de leeftijdsgroep.
Hoe ouder je wordt, hoe meer exponentieel je vermogen toeneemt.
Dus als jongere ben je al rijk met een klein vermogen.

Je bent volgens vermogende Amerikanen echt rijk als je het meeste vermogen hebt T.O.V. 100 leeftijdsgenoten.
Dus als je bij de 1% rijksten bent van je leeftijdsgroep.
Ik heb deze statistieken van Amerikanen (ik denk iets dan een jaar oud) die steeds weer gecopieerd worden door goede traders, die beweren dat je maar rijk bent als je tot deze 1% van je leeftijdsgroep behoort.

Dit is het volledige nettovermogen, dus met huizen en al. Bij ons moeten de rijken wel veel meer belastingen betalen dan in Amerika, dus ik zou er 30% af doen voor hier in Belgie.
Ik zal helaas altijd in een te jongere groep blijven hangen.
Die frietuitbater die Ilse DMM liefdes cadeaus kon geven van 2,8 miljoen euro is bv rijk.

Om de sluipende onzekere dief "inflatie" zeker te kunnen bestrijden is echt wel een redelijk groot vermogen nodig om niet meer te moeten werken. Dan moet je al veel meer hebben als je nog jong bent, dan iemand van 50 jaar. Dit is dan weer mijn definitie van rijk zijn.

Are you in the 1% of your age? (nettoworth)

25-29 $80,000
30-34 $400,000
35-39 $1,250,000
40-44 $3,200,000
45-49 $5,200,000
50-54 $7,050,000
55-59 $8,460,000
60-64 $9,400,000
65+ $11,750,000

DeanThe4th
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door DeanThe4th » 18 september 2021, 08:36

contextbinder schreef: ↑17 september 2021, 10:59 Ik denk dat veel mensen dat gevoel overschatten, wellicht zal dergelijk vermogen voor velen eerder een geruststelling zijn maar geen gevoel van Yes, we zijn rijk

- 1,5 miljoen is mooi maar men moet ook realistisch zijn, een beetje mooie woning en 2 wagens en that's it
- net zoals iemand met 20K "opkijkt" naar iemand met 200K zal dat met 1,5 miljoen niet drastisch wijzigen

Met zo een vermogen kan je heel goed leven uiteraard.
Zo is dat.

Dirk2 schreef: ↑17 september 2021, 18:30 Om de sluipende onzekere dief "inflatie" zeker te kunnen bestrijden is echt wel een redelijk groot vermogen nodig om niet meer te moeten werken. Dan moet je al veel meer hebben als je nog jong bent, dan iemand van 50 jaar. Dit is dan weer mijn definitie van rijk zijn.
Ook waar en er wordt op dit moment heel, heel hard aan de spaarcentjes geknaagd. De meesten hebben het nog niet door maar we zitten al een tijdje in een periode van hyperinflatie.

Sparen en rijk zijn is een manier van leven. Als je spaarzaam leeft zonder het gevoel te hebben dat je jezelf dingen ontzegt die je absoluut zou willen, kan het soms heel hard gaan met de overschot op je rekening (in positieve zin in dit geval).
Als je rijk wil zijn om alles te kunnen kopen wat je ziet, is 20 miljoen, die bijvoorbeeld met de lotto in je schoot zou kunnen vallen, in geen tijd erdoor gedraaid. Als je met 20 miljoen de kunst verstaat van ook dan relatief "zuinig' te leven, ben je waarachtig rijk en heb je een van de grootste zorgen uit je leven gebannen. Dit trouwens ook met 2 miljoen, 1 miljoen en misschien zelfs met 500.000 al.

Maar 500.000 op de beurs belegd, kan inderdaad een machtig gevoel geven. Je zit niet met die kleine bedragen te wroeten om wat apennootjes aan rendement te halen. Een meevaller met 500.000 belegd, kan een meevaller zijn die je de komende jaren in een comfortabele beleggerszetel plaatst, en je lanceert naar het miljoenenrijk. Een tegenvaller kan flink pijn doen, maar hoeft ook niet meteen een serieuze stap terug te betekenen. Met kleine bedragen is dat anders, je komt al bijzonder moeilijk uit de startblokken, en een relatief kleine tegenvaller kan je al terug bij af brengen.
Iedereen met 500.000 belegd op de beurs zou zich rijk moeten voelen, want een normale fluctuatie met 200.000 belegd kan al een klein jaarloon opleveren. Je moet dan wel aan de goede kant van die fluctuatie zitten, natuurlijk, anders kost het je een jaarloon. ;D

SamBG

• Citeer

Bericht door SamBG » 18 september 2021, 19:46

Divi schreef: ↑17 september 2021, 09:17 Gisteren in de tijd dit artikel,dat zes op de tien beleggers zich rijk voelen met een portfolio van 500000 euro !
Wat moet je daar nou van denken?
Dit zijn zo van die artikels waar ik van in de war geraak. En denk velen met mij. Voor veel jonge mensen een paar mijlpalen te ver. Voor veel babyboomers een effectieve waarheid. Wil je wat opbrengst moet je er mee naar de beurs,en kan het plotsklaps 30% naar beneden donderen....Ga je dan je nog rijk voelen? Denk dat je,je dan vooral zeer slecht gaat voelen!
Nogmaals een bewijs in wat voor onzekere tijden we leven met een nulrente gemaakt door de centrale bankiers,ook voor mensen met 500000 euro in portfolio.
Heb je al ooit de slogan gehoord: "Laat de rijken de crisis" betalen"...? Ik zou voorzichtig zijn met het "begrip" rijk; zeer rekbaar. O0

Blackbelt
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Blackbelt
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Blackbelt » 20 september 2021, 08:16

Om aan dat miljoen te geraken moet je succesvol beleggen, zelfs als je een wat groter inkomen hebt.
Over de laatste 5 jaar haalde ik 12% cagr, dus dat is nagenoeg een verdubbeling.

Doe dat een paar keer, en je zit daar.

Als je spaart op een spaarrekening, dan lukt dat nooit, tenzij je een ondernemer bent.

Blackbelt
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Blackbelt
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Blackbelt » 20 september 2021, 08:18

Dirk2 schreef: ↑17 september 2021, 18:30 Het hangt enorm af van de leeftijdsgroep.

Je bent volgens vermogende Amerikanen echt rijk als je het meeste vermogen hebt T.O.V. 100 leeftijdsgenoten.
Ik heb deze statistieken van Amerikanen (ik denk iets dan een jaar oud) die steeds weer gecopieerd worden door goede traders, die beweren dat je maar rijk bent als je tot deze 1% van je leeftijdsgroep behoort.

Dit is het volledige nettovermogen, dus met huizen en al. Bij ons moeten de rijken wel veel meer belastingen betalen dan in Amerika, dus ik zou er 30% af doen voor hier in Belgie.
Die frietuitbater die Ilse DMM liefdes cadeaus kon geven van 2,8 miljoen euro is bv rijk.

Om de sluipende onzekere dief "inflatie" zeker te kunnen bestrijden is echt wel een redelijk groot vermogen nodig om niet meer te moeten werken. Dan moet je al veel meer hebben als je nog jong bent, dan iemand van 50 jaar. Dit is dan weer mijn definitie van rijk zijn.

25-29 $80,000
30-34 $400,000
35-39 $1,250,000
40-44 $3,200,000
45-49 $5,200,000
50-54 $7,050,000
55-59 $8,460,000
60-64 $9,400,000
65+ $11,750,000
Amerikanen betalen meer belastingen op inkomen uit beleggingen.

Als ik winst maak met de koers van een aandeel betaal ik niks, een Amerikaan betaalt 20-30% afhankelijk van de termijn.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 20 september 2021, 14:31

Blackbelt schreef: ↑20 september 2021, 08:18
Dirk2 schreef: ↑17 september 2021, 18:30 Het hangt enorm af van de leeftijdsgroep.

25-29 $80,000
30-34 $400,000
35-39 $1,250,000
40-44 $3,200,000
45-49 $5,200,000
50-54 $7,050,000
55-59 $8,460,000
60-64 $9,400,000
65+ $11,750,000
Amerikanen betalen meer belastingen op inkomen uit beleggingen.

Als ik winst maak met de koers van een aandeel betaal ik niks, een Amerikaan betaalt 20-30% afhankelijk van de termijn.

Het gaat enkel over minder belastingen van de inkomsten. Een Amerikaanse ondernemer of zo een kaderlid met een hoge maandwedde houdt netto veel meer over en gedurende vele jaren is het verschil parabolisch. Zelfs inclusief met de aldaar dure goede verzekeringen om het zelfde niveau van de sociale verzekering van hier te halen. Dit laatste alleen maar met heel hoge maand Weddes. Maar we spreken hier ook over de 1% rijksten.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door sintorama » 20 september 2021, 16:24

Divi schreef: ↑17 september 2021, 14:55 Wat ik mij afvraag: wat het nut is van dergelijke artikels in een financiele krant?
Meer kranten verkopen.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

• Citeer

Bericht door sintorama » 20 september 2021, 16:31

MrMaster schreef: ↑17 september 2021, 14:10 Hoe je +500K bij elkaar gespaard krijgt is ons een groot vraagteken.
Dat hoeft niet. Door laten we zeggen 100.000 EUR te investeren in een breed gespreide aandelentracker zul je binnen 30 jaar wellicht 500.000 hebben. De kans is zelf groot dat het veel meer zal zijn, mogelijk ben je multimiljonair.

De meeste beleggers zijn gepensioneerd. (*)

(*) Bron: uit mijn duim gezogen.

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 21 september 2021, 07:33

Grote vermogens spaar je niet!

Die komen tot stand door je talent, geld, etc aan het werk te zetten!

Je moet van geld, meer geld maken!
Durven schulden maken om bvb vastgoed te kopen.

Ik kan alleen maar naar mezelf kijken en met mijn beperkte financiële kennis slaag ik er toch in om mooie resultaten neer te zetten.
Soms is het ook gewoon geluk en vooral niet te zot te doen, maar toch te durven en geduld te hebben!

Het enige wat een belegger vaak het minst heeft is tijd!
Daar bedoel ik de jaren waar je het kapitaal kan laten groeien!
Ik ga mijn kinderen op zeer jonge leeftijd aanleren wat ik op latere leeftijd heb ontdekt!
Dat gaat hun hopelijk geen windeieren leggen.

Je moet de sneeuwbal aan het rollen krijgen, eenmaal die rolt ben je vertrokken ;)

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 21 september 2021, 14:03

sintorama schreef: ↑20 september 2021, 16:31
MrMaster schreef: ↑17 september 2021, 14:10 Hoe je +500K bij elkaar gespaard krijgt is ons een groot vraagteken.
Dat hoeft niet. Door laten we zeggen 100.000 EUR te investeren in een breed gespreide aandelentracker zul je binnen 30 jaar wellicht 500.000 hebben. De kans is zelf groot dat het veel meer zal zijn, mogelijk ben je multimiljonair.

De meeste beleggers zijn gepensioneerd. (*)

(*) Bron: uit mijn duim gezogen.
Miljonair met 100 k in 30 jaar ???
Dan zal je zeer veel geluk nodig hebben en enorm veel risico moeten nemen .
Het verwachte rendement voor de volgende 10 jaar is maar rond de 4% maar dat terzijde .
Zelfs met het gemiddelde rendement kom je maar aan 750 k en dan mag je nog geen kosten hebben .
Besef dan goed dat die 750 k in koopkracht staat voor een kleine 400 k , of met andere woorden dat je ergens een klein huisje zal kunnen kopen op je oude dag .
Ben je dan rijk ?
In mijn ogen ben je dan een sukkelaar , heel je leven gewerkt en gespaard voor wat kleingeld .

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

176 berichten
  • Pagina 2 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 12
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy