Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
176 berichten
  • Pagina 7 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 12
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Jintro
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Jintro
Verstuur privébericht

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door Jintro » 16 oktober 2021, 09:16

criticus schreef: ↑15 oktober 2021, 23:37 Ik hoorde vorig jaar voor het eerst 'YOLO' zijnde 'You Only Life Once'.
Dat was al een tijdje mijn levenskeuze. Ik ging vervroegd op pensioen en dat maakt een verschil zo'n 15000 euro per jaar, so what...°
We eten en kopen toch nog wat we willen en genieten met volle teugen.
We gaan heel graag op hotel in zonnige landen waar de lonen laag zijn en ik ben dan altijd verwonderd dat zoveel mensen voor wat geld zoveel voor u doen: kamer elke dag poetsen, beddengoed en handdoeken verversen, zwembad onderhouden, 's morgens en 's avonds buffetten voor je klaar zetten, cocktailtje aan de bar, Wifi, ...
Dan wandelen we er ook voorbij veel vakantieverblijven van (rijke) Belgen en hebben medelijden. Veel bezit geeft immers weer zorgen: kosten, veiligheid, taksen, paperassen, onderhoud,...). En ze moeten altijd naar dezelfde vakantieplaats.
+1
Mijn leuze is alles met mate en met maoten!
Je zal maar eens doodvallen op je 50ste!!

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door criticus » 16 oktober 2021, 13:19

Ik voel me rijk zelfs zonder een aandelenportefeuille van 500.000 want ik kan 9 maanden per jaar op hotel (half-pension) leven zonder aan mijn spaargeld te moeten raken.
Ik volg nu al 2 jaar Willem Middelkoop (NL/CH) en die bracht mij financieel meer op dan alle tips van beurstijdschriften zoals die van Test-Invest waarvan vele aangeraden aandelen nu nog rood kleuren. De dividenden compenseren wel wat dat verlies.
Willem opperde toen dat grondstoffen als uranium, palladium, koper, zilver, ... extreem laag stonden en ook dat je uit voorzorg als goede huisvader het best een verhouding aanhoudt van 25% aandelen, 25% cash, 25% onroerend goed en 25% edele metalen of goudmijnaandelen.
Ik kocht laatst op zijn aanraden massaal veel Nexgen Energy Stock beurs Toronto aan gemiddeld 1,43$ CAD omdat ik geloofde in uranium en ik verkocht ze grotendeels recent aan het vijfvoudige! Die uraniummijn is nog niet eens in stadium van ontginning.
Zijn laatste tip over Platinum Group Metals is evenwel gehalveerd en mijn McEwen Mining (zilver en koper) blijft hangen.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door lop » 17 oktober 2021, 03:29

criticus schreef: ↑16 oktober 2021, 13:19 Ik voel me rijk zelfs zonder een aandelenportefeuille van 500.000 want ik kan 9 maanden per jaar op hotel (half-pension) leven zonder aan mijn spaargeld te moeten raken.
Ik volg nu al 2 jaar Willem Middelkoop (NL/CH) en die bracht mij financieel meer op dan alle tips van beurstijdschriften zoals die van Test-Invest waarvan vele aangeraden aandelen nu nog rood kleuren. De dividenden compenseren wel wat dat verlies.
Willem opperde toen dat grondstoffen als uranium, palladium, koper, zilver, ... extreem laag stonden en ook dat je uit voorzorg als goede huisvader het best een verhouding aanhoudt van 25% aandelen, 25% cash, 25% onroerend goed en 25% edele metalen of goudmijnaandelen.
Ik kocht laatst op zijn aanraden massaal veel Nexgen Energy Stock beurs Toronto aan gemiddeld 1,43$ CAD omdat ik geloofde in uranium en ik verkocht ze grotendeels recent aan het vijfvoudige! Die uraniummijn is nog niet eens in stadium van ontginning.
Zijn laatste tip over Platinum Group Metals is evenwel gehalveerd en mijn McEwen Mining (zilver en koper) blijft hangen.
Er is maar 1 woord nodig om Willem Middelkoop te omschrijven = BEDRIEGER
Blijf hem maar volgen je zult zien .
Hij heeft geen vermogen van 70 Miljoen € , hij heeft geen opleiding inzake economie
Het enige wat hij kan is een trui breien ;D
Misschien dat de dollar binnen 100 jaar valt dan krijgt hij ook gelijk , hij zij dat 15 jaar geleden al :D
Na de crisis bracht hij een boek uit over de kredietcrisis .
In 2012 beweerde hij dat de goudprijs ging enorm stijgen ,het heeft 7 jaar geduurd voor dat de goudprijs weer op het niveau stond dan in 2012 . Met zijn advies van toen zou je nu 20% winst hebben .
Als je je geld in vwrl of iwda had belegd zou dat meer dan 100% zijn en dat is maar de algemene markt dat je zou zijn gevolgd op dat moment .
In 2014 beweerde hij een globale reset te zien VOOR het jaar 2020 met als wereldmunt op goud gebaseerde fiat .
In 2017 haf hij aan dat Tesla gedoemd was om te mislukken en dat het geen autonoom bedrijf kon worden .
In 2018 bracht hij een zeer passend boek uit getiteld de patronen van bedrog ::)
Trek je ogen open man

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Divi » 17 oktober 2021, 13:27

Mijn inziens ligt de waarheid wat meer in het midden van jullie 2 meningen.Willem Middelkoop een bedrieger noemen is er toch wel zwaar over.Het is inderdaad een journalist die via zelfstudie zich heeft verdiept in beleggen/financiele wereld.
Paul D'Hoore is dat ook trouwens! Sinds enkele jaren runt hij een fonds met enkel maar grondstofbedrijven (miners). De man is niet te beroert om zijn fonds speculatief te noemen en wijst erop dat zijn fonds ook al ééns een klap van bijna -80% heeft meegemaakt. Maar net als eenieder heeft hij geen glazen bol.....

Die 25% regel is in feite de Ray Dalio portfolio (de altijd goed weer portefeuille) waarbij hij het deel obligaties heeft vervangen door vastgoed.Daar heeft hij de mosterd gehaald....
25% cash aanhouden in deze tijden ,lijkt mij wel bijzonder veel in deze tijden van geldontwaarding.
25% vastgoed aanhouden(afgezien van eigen woning) lijkt mij ook wat riskanter als de rente (ooit?) wat stijgt en/of de vastgoedbubbel klapt.
25% edelmetalen en 25% gespreide aandelen lijkt mij uiterst verstandig !!
Besef dat de aandelen in zijn fonds niet voor iedereen geschikt zijn!

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 17 oktober 2021, 14:22

Divi schreef: ↑17 oktober 2021, 13:27 Mijn inziens ligt de waarheid wat meer in het midden van jullie 2 meningen.Willem Middelkoop een bedrieger noemen is er toch wel zwaar over.Het is inderdaad een journalist die via zelfstudie zich heeft verdiept in beleggen/financiele wereld.
Paul D'Hoore is dat ook trouwens! Sinds enkele jaren runt hij een fonds met enkel maar grondstofbedrijven (miners). De man is niet te beroert om zijn fonds speculatief te noemen en wijst erop dat zijn fonds ook al ééns een klap van bijna -80% heeft meegemaakt. Maar net als eenieder heeft hij geen glazen bol.....

Die 25% regel is in feite de Ray Dalio portfolio (de altijd goed weer portefeuille) waarbij hij het deel obligaties heeft vervangen door vastgoed.Daar heeft hij de mosterd gehaald....
25% cash aanhouden in deze tijden ,lijkt mij wel bijzonder veel in deze tijden van geldontwaarding.
25% vastgoed aanhouden(afgezien van eigen woning) lijkt mij ook wat riskanter als de rente (ooit?) wat stijgt en/of de vastgoedbubbel klapt.
25% edelmetalen en 25% gespreide aandelen lijkt mij uiterst verstandig !!
Besef dat de aandelen in zijn fonds niet voor iedereen geschikt zijn!
Zijn aanbevelingen zouden u al 10 jaar opgezadeld hebben met verlies trek toch uw ogen open .
Heb je al zijn voorspellingen opgenoemd , heb je nog geen bewijs genoeg ?
Ik zal een voorspelling doen binnen 1000 jaar zal de Euro niet meer bestaan .
Ben ik nu de heilige graal ;D

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 17 oktober 2021, 22:18

Willem Middelkoop heeft mijn portefeuille van dieprood naar groen doen overgaan.
Op 1 soort aandeel (nexgen energy) een winst maken van vele 10.000den euro's had ik voorheen nimmer mogen ervaren. Dank u Willem. Maakt mij dus niks uit dat hij geen econoom is.
- Grondstoffen en edele metalen zouden sterk stijgen, zei hij en dat gebeurt nu al voor :
katoen (+60%);
zink (>10% nadat Nyrstar zijn productie 50% zou stoppen ingevolge hoge energieprijzen);
hout (+40%);
uranium op 1 dag meer dan 20% hoger;
koper x2?
Zijn fonds 'Commodity Discovery Fund' stond vorig jaar in de wereldlijst bij de 20 beste fondsen.
20 jaar geleden schreef Willem ook dit:
'historie leert helaas dat het met ongedekt geld altijd verkeerd afloopt. Overheden kunnen de verleidingen van gratis geld bijdrukken meestal niet aan.'
Je hebt gedekt geld (goudvoorraad) en ongedekt geld (vertrouwen in economie). Gedekt geld bestaat niet meer. Er is nu nog nooit zoveel ongedekt geld bijgedrukt (EU, FED, Japan, CN ..) In de Weimar, Zimbabwe, Venezuela ontstond daardoor hyperinflatie en spaargeld werd er waardeloos.
IMF publiceerde deze week oplopende inflatiecijfers en prognoses. We zullen binnen enkele jaren pas zien of Willem een fantast is...
Nu wil ik er wel op wijzen dat de inleg van zijn CDF-fonds in 2022 naar 50000 euro wordt verhoogd en dat hij wel heel riante commissies aanrekent.

@Divi Ook geldexpert Véronique Goossens, hoofdeconoom bij Belfius, heeft geen diploma economie. Ze wist wel wat te veel over het reilen en zeilen van onze centrale bank en werd weggepromoveerd van Kanaal Z. Ze interviewde eens Erik Geenen (de activist met groene petje tegen de NBB): https://www.marketupdate.nl/nieuws/vide ... ietbubbel/

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Divi » 18 oktober 2021, 10:58

Kijk,dat is zo typisch,hé! De eeuwige 2 kampen.De "goldbugs" tegen de "believers". Smijten verwijten naar elkander.
Waarom? In beide zienswijzen zitten gronden van waarheden....
Ik heb mijn eigen makro-economische zienswijze en bezit fysiek goud om de gekende redenen. En ja,goud gaat behoorlijk wat tegenwind krijgen zolang dat gepraat over tapering duurt,en zeker als ze het effectief gaan doen.(wat ik betwijfel)
En als ze toch dat lef hebben,zullen ze rap terug tot versoepeling gedwongen worden! (neergang beurs,banken in problemen, overheden in de shit....enz.)
Wat dan een boost gaat geven aan goud ,maar ook de beurzen gaan doen herstellen.
De beurzen zie ik wel maar kleine rendementen opleveren in de toekomst.( alsmaar verminderend effect van bijgedrukt geld).
Daarom dat ik voor dividendaandelen kies,omdat dividend een steeds groter deel gaat uitmaken van je toekomstig rendement.
Natuurlijk hebben we in Belgie het grote nadeel van de zware dubbele dividendbelastingen .....

Dit is geheel mijn eigen visie,waar ik dan ook onverminderd naar handel.Niemand hoeft dit te delen.Maar onthou de beurswijsheid,beter een slecht plan,dan geen plan om op de beursvloer te gaan!
En ja,ik hoor graag de mening van willem en anderen,net als van vele forumleden.Het houdt me scherp!

dreamy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dreamy » 18 oktober 2021, 12:33

Divi schreef: ↑18 oktober 2021, 10:58 De beurzen zie ik wel maar kleine rendementen opleveren in de toekomst.( alsmaar verminderend effect van bijgedrukt geld).
Daarom dat ik voor dividendaandelen kies,omdat dividend een steeds groter deel gaat uitmaken van je toekomstig rendement.
Natuurlijk hebben we in Belgie het grote nadeel van de zware dubbele dividendbelastingen .....
Ik zie ook een belangrijke rol voor dividendaandelen in de toekomst, maar deze aandelen kunnen ook flink omlaag gaan als de rente ooit gaat stijgen. :-\

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 18 oktober 2021, 16:51

Ja, ook ik hou van dividendaandelen.
Daarom heb ik nogal wat Belgische en Britse dividendaandelen. Zo beperk ik die voorheffing tot 30%. Ik kan wel wat voorheffing recupereren omdat mijn vrouw nauwelijks een inkomen heeft.
Maar veel dividendaandelen deden het niet goed op de beurs of leden wisselkoersverliezen:
BE: Ascencio, Befimmo, Wereldhave, BPost, Euronav, EVS, Tinc (0% RV), QRF;
UK: BP, Vodafone, Sainsbury, GSK, Rio Tinto, National Grid;
D: Schaeffler;
NL: PostNL, RD Shell B (hierop wel beurswinsten);
IT: ENI;
Spanje: Repsol;
USA: Exxon Mobil, Chevron.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 18 oktober 2021, 17:42

criticus schreef: ↑17 oktober 2021, 22:18 Willem Middelkoop heeft mijn portefeuille van dieprood naar groen doen overgaan.
Op 1 soort aandeel (nexgen energy) een winst maken van vele 10.000den euro's had ik voorheen nimmer mogen ervaren. Dank u Willem. Maakt mij dus niks uit dat hij geen econoom is.
- Grondstoffen en edele metalen zouden sterk stijgen, zei hij en dat gebeurt nu al voor :
katoen (+60%);
zink (>10% nadat Nyrstar zijn productie 50% zou stoppen ingevolge hoge energieprijzen);
hout (+40%);
uranium op 1 dag meer dan 20% hoger;
koper x2?
Zijn fonds 'Commodity Discovery Fund' stond vorig jaar in de wereldlijst bij de 20 beste fondsen.
20 jaar geleden schreef Willem ook dit:
'historie leert helaas dat het met ongedekt geld altijd verkeerd afloopt. Overheden kunnen de verleidingen van gratis geld bijdrukken meestal niet aan.'
Je hebt gedekt geld (goudvoorraad) en ongedekt geld (vertrouwen in economie). Gedekt geld bestaat niet meer. Er is nu nog nooit zoveel ongedekt geld bijgedrukt (EU, FED, Japan, CN ..) In de Weimar, Zimbabwe, Venezuela ontstond daardoor hyperinflatie en spaargeld werd er waardeloos.
IMF publiceerde deze week oplopende inflatiecijfers en prognoses. We zullen binnen enkele jaren pas zien of Willem een fantast is...
Nu wil ik er wel op wijzen dat de inleg van zijn CDF-fonds in 2022 naar 50000 euro wordt verhoogd en dat hij wel heel riante commissies aanrekent.

@Divi Ook geldexpert Véronique Goossens, hoofdeconoom bij Belfius, heeft geen diploma economie. Ze wist wel wat te veel over het reilen en zeilen van onze centrale bank en werd weggepromoveerd van Kanaal Z. Ze interviewde eens Erik Geenen (de activist met groene petje tegen de NBB): https://www.marketupdate.nl/nieuws/vide ... ietbubbel/
Als je de algemene markt zou hebben gevolgd zou je rendement bijna het dubbele zijn geweest dan het fond dat jij aanhaalt . Hoeveel bewijs heb je nog nodig ?

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 18 oktober 2021, 17:47

dreamy schreef: ↑18 oktober 2021, 12:33
Divi schreef: ↑18 oktober 2021, 10:58 De beurzen zie ik wel maar kleine rendementen opleveren in de toekomst.( alsmaar verminderend effect van bijgedrukt geld).
Ik zie ook een belangrijke rol voor dividendaandelen in de toekomst, maar deze aandelen kunnen ook flink omlaag gaan als de rente ooit gaat stijgen. :-\
Dividend aandelen kun je niet over de zelfde kam scheren er zijn er die achteruit zullen gaan door de inflatie door de hogere kosten van grondstoffen andere zullen juist profiteren hiervan zoals bank en verzekeringen en voedingsverwerkers in landbouwproducten . Alle dividend aandelen noemen lijkt mij kort door de bocht

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Divi » 18 oktober 2021, 17:58

Volgens mij nog een foute redenering van de markt,dat banken en verzekeraars de winnaars gaan zijn van de tapering....
Nee,ze gaan in de problemen komen,omdat net zij rechtstreeks aan de geldslang van de centrale banken liggen.En die geldstroom meer dan nodig hebben...

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 18 oktober 2021, 19:54

@ LOP ik heb me nimmer ingeschreven voor dat fonds van Willem. Teveel commissie en teveel risico.

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 18 oktober 2021, 20:40

Ik vraag me af waarom die Willem zo'n hoge commissie aanrekent. Indien hij zelfs zou investeren in zijn fonds dan zou hij ondertussen schatrijk moeten zijn en heeft hij die commissie toch helemaal niet meer nodig om rond te komen ?

troglodytes
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer troglodytes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door troglodytes » 18 oktober 2021, 21:30

Mundus vult decipi, ergo dicipiatur.

De wereld wil bedrogen worden, dus wordt zij bedrogen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

176 berichten
  • Pagina 7 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 12
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy