Zetes
TIP
Re: Zetes
Als een aandeel zakt is het daarom niet goedkoop... denk aan fortis, en als een aandeel stijgt is het daarom niet duur, denk aan google...
Zetes noteert met K/W (2015) van 18, EV/EBITDA rond de 6, en combineert groei met stijgende marges...
Bovendien zijn hun producten toekomstgericht...
Dat is niet echt duur.
Zet daar eens Fagron naast voor het ineenstorten van de koers...
Zetes noteert met K/W (2015) van 18, EV/EBITDA rond de 6, en combineert groei met stijgende marges...
Bovendien zijn hun producten toekomstgericht...
Dat is niet echt duur.
Zet daar eens Fagron naast voor het ineenstorten van de koers...
pietpiraat schreef:Is al mega getegen. Denk aan fagron.
Wat heeft Zetes met Fagron te maken?
Prietpraat een holding staat meestal onder zijn intrinsieke waarde.
& hoe bepaalt ge of iets "laag" staat??pietpiraat schreef:Ken er niet veel van maar ge kunt toch beter kopen als het laag staat. Toen wou niemand hier zetes en nu wel ? Rare gasten die spaargidsers. Beter iets kopen dat nu laag staat zoals ne holding met korting op de waarde
Als een holding veel te duur genoteerd staat? Wat zijt ge dan met die korting?
Je naam is een anagram voor prietpraat. Dat treft.
Je bent Lotus nog vergeten.pietpiraat schreef:Ik bepaal nikske. Ik volg gpv1 fybo en laeka. Die mannen kopen geen dure dingen zoals zetes fagron inbev melexis sioen enz. En scheppen bakken poen. Kopen als het laag staat is de kunst
63% winst smaakt inderdaad zeer goed
GPV1 noemde Sioen volgens zijn "FCF-methode" nog goedkoop met een faire waarde van 23 a 25 als ik mij niet vergis... Dus hoe komt u erbij dat het hoog staat? De anderen die u opnoemt zijn/waren groeibedrijven. Zolang die groei aanhoudt is het koopwaardigpietpiraat schreef:Ik bepaal nikske. Ik volg gpv1 fybo en laeka. Die mannen kopen geen dure dingen zoals zetes fagron inbev melexis sioen enz. En scheppen bakken poen. Kopen als het laag staat is de kunst
btw, vergeet niet dat die mannen de bal ook kunnen misslaan hé... Ge kunt mss best zelf ook nekeer wat research doen zodat ge tenminste weet 'waarom' iets 'duur' of goedkoop staat
& een duimpje voor Jens
jens_dev schreef:Je naam is een anagram voor prietpraat. Dat treft.
Je bent een tiener en mist ervaring, en je hebt dus nog een hele evolutie te goed. Misschien denk je volgende maand, of volgend jaar al helemaal anders over beleggen en bepaalde beleggers zoals mezelf.pietpiraat schreef:Ik bepaal nikske. Ik volg gpv1 fybo en laeka. Die mannen kopen geen dure dingen zoals zetes fagron inbev melexis sioen enz. En scheppen bakken poen. Kopen als het laag staat is de kunst
A propos, ik vind Fagron, Sioen en AB InBev niet duur.
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Je zou van je leermeesters ook meteen hun goed Nederlands kunnen overnemen ipv het primitieve taaltje dat je hier gebruikt. Gedraag je !pietpiraat schreef:Ik bepaal nikske. Ik volg gpv1 fybo en laeka. Die mannen kopen geen dure dingen zoals zetes fagron inbev melexis sioen enz. En scheppen bakken poen. Kopen als het laag staat is de kunst
-
pietpiraat
Bedankt voor de wijze woorden gpv. Mss zijn ze nog nie te duur maar je koopt ze ook niet he. Dus goedkoop zijn ze ook weer niet. Wilde alleen maar zeggen dat je beter zetes had gekocht toen het 17 stond dan te wachten tot het verdubbeld is. Natuurlijk kan iedereen zich vergissen heb dat hier wat bijgehouden en sommigen vergissen zich toch meer dan anderen. Ik ga diegene volgen die zich het minst vergissen. Logisch toch. Is ook maar easy playmoney. 1000 euro per positie. Als ik er eens eentje kwijtben isb het maar zo. Net als bij rekop moet je denken dat het jetons zijn. Als je begint te denken oei ik verlies 300 euro en dat is ne laptop ben je verloren. Het klopt dat ik nog veel kan leren. Maar voorlopig lees ik lover over rekop om mijn spel te verbeteren. Brengt meer op. Mss kan ik daar wel semipro worden. Kan daar toch al mAandelijks consistent een centje verdienen. Heb speciaal voor jullie op mijn taal gelet deze keer
Het kan zijn dat ik zeer binnenkort mijn hele portefeuille verkoop en alles tijdelijk op Fagron inzet, in de hoop dat het bedrijf wordt overgenomen, en om zo een snelle, grote winst op te strijken. Dat zou denk ik een zeer beredeneerde gok zijn, maar niet iets wat ik zou aanraden aan anderen en zeker niet aan u.pietpiraat schreef:Mss zijn ze nog nie te duur maar je koopt ze ook niet he. Dus goedkoop zijn ze ook weer niet.
Denk dus maar niet te gauw dat je in mijn hoofd kan kijken. Ik volg mijn eigen weg.
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)