Zetes
TIP
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Zetes
Bekijk ook eens hoe het zit met de taksen als je nu uitstapt tov cash krijgen op het einde.
Inderdaad Jules, daar zeg je zoiets!
Wat zijn de kosten bij het "ontbeursen" van Zetes voor de aandeelhouder?
Ik heb daar geen idee van?
Wat zijn de kosten bij het "ontbeursen" van Zetes voor de aandeelhouder?
Ik heb daar geen idee van?
Ok Poldermol, weer iets bijgeleerd 

- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Dat bedoelde ik dus; bij verkoop voordien beurstaks.
en de koers ... gaat boven de biedprijs... IRIS.02 ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Koers weeral boven biedprijs. Wilt dit zeggen dat er zeker een hoger bod komt?
Mag wel vind ik als men ziet hoe de waardering van de sector toegenomen is sinds het bod.
Mag wel vind ik als men ziet hoe de waardering van de sector toegenomen is sinds het bod.
Als er een blokkeringsminderheid van 5% is, dan gaat de delisting niet door. Biedprijs is overschreden omdat er een grote partij speculeert op een hoger bod en ondertussen een positie van ruim 3% heeft ingenomen. Nu instappen is dus een grote gok.
Ik heb zo de indruk dat de markt ervan uitgaat dat Panasonic geen 90% gaat halen en dat ze ook geen hoger bod gaan doen, of heb ik het mis? De koers blijft niet boven of niet onder de biedprijs, vermoedelijk gewoon omdat dat de correcte prijs is?? Ik ben niet ingegaan, ik wacht gewoon af. Ik verwacht toch nog een zeer goede toekomst voor Zetes en ik heb geduld :-) Misschien is er nog toekomst voor de biometrische paspoorten.