Zichtrekening Landbouwkrediet
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zichtrekening Landbouwkrediet
Na wat zoeken op het forum vind ik geen antwoord op mijn vraag, dus open ik maar een nieuwe post...
Ik ben dus op zoek naar landbouwkrediet cliënten met een zichtrekening (die deze ook actief gebruiken)
Ik vind de snelheid van de verrichtingen een héél belangrijk aspect.
Zo vind ik het bvb. belangrijk dat als ik een overschrijving doe van een andere bank naar landbouwkrediet, dat ik deze 's anderdaags 's morgens vroeg reeds zie staan.
Wanneer worden de inkomende en uitgaande verrichtingen bij LBK precies verwerkt?
Ik denk wel dat er via crelan (de on-line software van het landbouwkrediet) toch redelijk wat mogelijkheden zijn. Zie er basic uit, maar wel degelijk...
Ik ben dus op zoek naar landbouwkrediet cliënten met een zichtrekening (die deze ook actief gebruiken)
Ik vind de snelheid van de verrichtingen een héél belangrijk aspect.
Zo vind ik het bvb. belangrijk dat als ik een overschrijving doe van een andere bank naar landbouwkrediet, dat ik deze 's anderdaags 's morgens vroeg reeds zie staan.
Wanneer worden de inkomende en uitgaande verrichtingen bij LBK precies verwerkt?
Ik denk wel dat er via crelan (de on-line software van het landbouwkrediet) toch redelijk wat mogelijkheden zijn. Zie er basic uit, maar wel degelijk...
Re: Zichtrekening Landbouwkrediet
Heeft er hier dan echt niemand een zichtrekening bij Landbouwkrediet? 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb er eentje aangevraagd in de laatste week van december en volgens een e-mail die ik eind vorige week kreeg zouden de rekeningen geopend zijn maar verder nog niets ontvangen, dus nog geen brief met codes, digipas en dergelijke. Ik ga dus sowieso nog niets op die rekeningen storten want iedereen kan mij een e-mail sturen met wat rekeningnummers en zeggen dat dit mijn nieuwe rekeningen zijn. Ik vind het toch wel lang duren allemaal dus als de rest ook zo lang duurt.... Als het dus ooit lukt om er een overschrijving van en naar te doen dan laat ik het hier weten hoe lang dit duurt.
Het heeft van mij 2 weken geduurd alvorens ik alles had om te kunnen inloggen.
(ik vond dat al vrij lang duren, heb dan een mail gestuurd naar Landbouwkrediet Direct en daar kreeg ik wel snel antwoord wanneer ik alles mocht verwachten).
Ik heb wel alles geopend met mij E-id, ik moet dus geen papieren opsturen.
Als je een kopie van de identiteitskaart en bewijs van woonst apart moet opsturen zal dat ook wel voor enkele dagen vertraging zorgen.
Maar laat zeker iets weten! Ik ben benieuwd.
(ik vond dat al vrij lang duren, heb dan een mail gestuurd naar Landbouwkrediet Direct en daar kreeg ik wel snel antwoord wanneer ik alles mocht verwachten).
Ik heb wel alles geopend met mij E-id, ik moet dus geen papieren opsturen.
Als je een kopie van de identiteitskaart en bewijs van woonst apart moet opsturen zal dat ook wel voor enkele dagen vertraging zorgen.
Maar laat zeker iets weten! Ik ben benieuwd.
Ik heb afgelopen zondagavond mijn aanvraag gedaan met eid en deze week heb ik al de brieven met uitleg, bankkaart, id, paswoord etc gekregen.
Nu enkel nog digipass afwachten en ik kan verder, dus toch vrij snel vind ik.
Ook benieuwd wat het crelan systeem waard is, maar ik doe het eigenlijk vooral voor gebruik debetkaart in niet euro landen (binnen Europa weliswaar, zucht).
Nu enkel nog digipass afwachten en ik kan verder, dus toch vrij snel vind ik.
Ook benieuwd wat het crelan systeem waard is, maar ik doe het eigenlijk vooral voor gebruik debetkaart in niet euro landen (binnen Europa weliswaar, zucht).
heb daar internet-zichtrekening, maar gebruik ze eigenlijk niet,
ben klant voor de internet-spaarrekening (ja , ik weet, niet hoogste rente op de markt, maar ik ben voor spreiding)
ben klant voor de internet-spaarrekening (ja , ik weet, niet hoogste rente op de markt, maar ik ben voor spreiding)