Zichtrekening opzeggen ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zichtrekening opzeggen ?
Ben nu reeds enkele jaren klant bij KBC maar ik vroeg me af of ik niet beter bij een andere bank kan aankloppen waar alles gratis is.
Betaal nu iets van een 35 euro per jaar voor mijn zicht- en spaarrekening bij KBC.
Probleem is dat ik ook een woningkrediet heb lopen bij KBC samen met schuldsaldoverzekering.
Alles opzeggen zal ook verbrekingskosten van dat woningkrediet met zich meebrengen + andere admin bulsh*t.
Betaal nu iets van een 35 euro per jaar voor mijn zicht- en spaarrekening bij KBC.
Probleem is dat ik ook een woningkrediet heb lopen bij KBC samen met schuldsaldoverzekering.
Alles opzeggen zal ook verbrekingskosten van dat woningkrediet met zich meebrengen + andere admin bulsh*t.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Re: Zichtrekening opzeggen ?
betaal zelf 24 € voor hun diensten.morse schreef:Ben nu reeds enkele jaren klant bij KBC maar ik vroeg me af of ik niet beter bij een andere bank kan aankloppen waar alles gratis is.
minder kaartjes nemen bij hun ?
ben daar niet gelukkig mee , maar zal het laatste jaar worden 2011 ( lening gedaan).
bij andere zijn mijn kaartjes gratis.
maar wie veel vraagt mag van mij alle werk doen , domiciels enz.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik betaal 12 euro (nu toch nog). Dit jaar zal het wel stijgen met die verhoging.
Wel geen kaartjes en andere zever. Heb dit bij andere (gratis) bank.
Wel geen kaartjes en andere zever. Heb dit bij andere (gratis) bank.
deze probleemstelling had door mij kunnen geschreven worden, want zit in zelfde situatie,morse schreef:Ben nu reeds enkele jaren klant bij KBC maar ik vroeg me af of ik niet beter bij een andere bank kan aankloppen waar alles gratis is.
volgens mij blijf je beter klant tot je woonkrediet afgelopen is, maar zet je best vanaf nu reeds een groot deel van je spaargeld bij een tweede of derde bank die betere voorwaarden biedt;
ik maak mij de bedenking dat veel eigenlijk afhangt van wat je ouders tevoren deden; als zij bij een grootbank zaten en zich geen vragen stelden (over lage intrest, betalen voor kaart,enz...) is de kans groot dat je als jongeling bij die bank blijft en daar dan ook een woonkrediet neemt, en lap, je hebt het ook zitten voor een paar decennia; pas naderhand beginnen sommigen inzicht te krijgen;
ik ben in ieder geval van plan de onwetendheid bij mij te laten eindigen; dat ben ik de volgende generatie moreel verplicht