Zichtrekening voor minderjarigen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- OpelZafira
- Full Member

- Contacteer:
Zichtrekening voor minderjarigen
Ik zoek een gratis zichtrekening voor mijn zestienjarige dochter. Zij wil een bankkaart en mag beperkt geld afhalen aan een automaat en een beperkt bedrag in winkels uitgeven. Zij moet ook via internet haar zichtrekening kunnen benaderen dwz geld overschrijven naar haar spaarrekening die zij enkel maar kan zien en beperkt overschrijven naar andere rekeningen. Ik zou graag zicht houden op de transacties via mijn eigen login op internet.
Ik heb al gehoord bij ING maar daar kost het 35 euro - het is gratis als er geen limiet gesteld wordt en ze bijgevolg gemachtigd is om alle verrichtingen uit te voeren.
Graag jullie ervaringen!!!
Ik heb al gehoord bij ING maar daar kost het 35 euro - het is gratis als er geen limiet gesteld wordt en ze bijgevolg gemachtigd is om alle verrichtingen uit te voeren.
Graag jullie ervaringen!!!
-
webmaster
Re: Zichtrekening voor minderjarigen
ik veronderstel dat je al eens onze simulator geprobeerd hebt?
https://www.spaargids.be/sparen/zichtre ... ijken.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/zichtre ... ijken.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member

- Contacteer:
De simulator geeft geen antwoord op mijn vraag. Het rendement interesseert mij eigenlijk niet. Het is de bedoeling dat zij in een veilig omgeving (thuis - selfbank) alle verrichtingen (beperkt bedrag weliswaar) kan uitvoeren zowel via een automaat als va internet.
Vroeger had ik iets dergelijk bij KBC, mijn vader kon vanuit zijn KBC online aan mijn zichtrekening in het oog houden. Maar ik weet wel niet meer of ik ook transacties kon uitvoeren op mijn spaarrekening.