Zijn aandelen nu duur?
TIP
Zijn aandelen nu duur?
Ik heb wat spaargeld waar ik rendement op wil halen. Is het nog opportuun om mijn geld in aandelen te steken?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Zijn aandelen nu duur?
Dat mag je volledig zelf bepalen ... ;-)
Lees misschien eens iets, bv.: de-beurs-vandaag-t12706-16590.html#p489568
Lees misschien eens iets, bv.: de-beurs-vandaag-t12706-16590.html#p489568
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kunt:
- op een correctie wachten (maar wanneer komt die?);
- nu al beginnen gespreid in te stappen en niet in paniek raken bij een correctie.
- op een correctie wachten (maar wanneer komt die?);
- nu al beginnen gespreid in te stappen en niet in paniek raken bij een correctie.
Ik zou een borstverkleining overwegen met je spaargeld

-
- Jr. Member
Ik had gedacht dat met het verdwijnen van trump de beurzen in de hoogte zouden schieten, maar dat is helemaal niet gebeurd. Is dat niet raar?
De markt is duur , sommige aandelen noteren nog altijd spotgoedkoop , voorbeeld energiesector als iedereen beseft dat er binnen 20 jaar nog steeds een enorme vraag zal zijn naar olie zal dit leiden tot een enorm herstel . Is alleen wachten op analisten die de sector opwaarderen . De sector verslaat nu al ruim de markt op korte termijn .
Het is maar een voorbeeld dat ik geef hierboven geen advies
Het is maar een voorbeeld dat ik geef hierboven geen advies
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik had het niet opgemerkt, maar ik denk dat dit topic een joke is ... zie reactie van geebee ... ;-)
Is niet moeilijk als de TS zijn nickname HBcupF is!EarthNvstr1 schreef: ↑24 januari 2021, 19:24 Ik had het niet opgemerkt, maar ik denk dat dit topic een joke is ... zie reactie van geebee ... ;-)
Goed gekozen wordt je zeker serieus genomen

-
- Hero Member
- Contacteer:
Als de maat klopt dan is meestal alles F, niet alleen de cup. Denk daar maar eens aan, Fakkel.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zei er iemand ´jumbo mosselen´, Charles?
We mogen al eens lachen, he. Zeker als je weet dat het sommigen (arm-dingeskes op kop) een hartverzakking geeft.

We mogen al eens lachen, he. Zeker als je weet dat het sommigen (arm-dingeskes op kop) een hartverzakking geeft.
Sommige aandelen zijn zeker "duur".
De beurskapitalisatie van Tesla is bijvoorbeeld groter dan die van alle andere auto bouwers samen.
(Trouwens ook een indicatie waarom kijken naar de technische indicatoren (TA) zinvol kan zijn. Er zijn bedrijven die zo waanzinnig duur geprijsd staan dat de fundamentals (FA) er maar weinig meer mee te maken hebben. Het gaat er alleen nog om hoeveel mensen geld in deze aandelen pompen tegen gelijk welke prijs, en er dan weer uit halen. Maar goed, ik ga hier niet opnieuw de discussie voeren met de TA-haters van dit forum.)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als de markt het erover eens is dat Tesla dat waard is naar de toekomst toe, dan zal dat wel zo zijn zeker ?MoreOrLess schreef: ↑24 januari 2021, 21:28Sommige aandelen zijn zeker "duur".
De beurskapitalisatie van Tesla is bijvoorbeeld groter dan die van alle andere auto bouwers samen.
(Trouwens ook een indicatie waarom kijken naar de technische indicatoren (TA) zinvol kan zijn. Er zijn bedrijven die zo waanzinnig duur geprijsd staan dat de fundamentals (FA) er maar weinig meer mee te maken hebben. Het gaat er alleen nog om hoeveel mensen geld in deze aandelen pompen tegen gelijk welke prijs, en er dan weer uit halen. Maar goed, ik ga hier niet opnieuw de discussie voeren met de TA-haters van dit forum.)
All-in Tesla zou ik zeggen! ;-)
Dan raad ik goederen van Van de Velde aan!Charlesvdw schreef: ↑24 januari 2021, 20:11 Als de maat klopt dan is meestal alles F, niet alleen de cup. Denk daar maar eens aan, Fakkel.
Dan heb ik er werkelijk iets aan