zoeken van bank via rekeningnummer
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
zoeken van bank via rekeningnummer
Beste,
Ik had een oude rekening met prefix 743- en moet nu informatie vinden over de datum van opening van deze rekening voor een rechtszaak. Ik dacht dat het een rekening van het gemeentekrediet was en heb de informatie opgevraagd bij Belfius. Ik krijg als antwoord "Indien u graag een bevestiging wenst en dit product een zichtrekening is kan u bij de bank die deze rekening beheerd een RIB attest aanvragen 3
Wat moet ik nu verder doen om te weten te komen wanneer de betreffende rekening werd geopend? Kan iemand mij helpen ?
Ik had een oude rekening met prefix 743- en moet nu informatie vinden over de datum van opening van deze rekening voor een rechtszaak. Ik dacht dat het een rekening van het gemeentekrediet was en heb de informatie opgevraagd bij Belfius. Ik krijg als antwoord "Indien u graag een bevestiging wenst en dit product een zichtrekening is kan u bij de bank die deze rekening beheerd een RIB attest aanvragen 3
Wat moet ik nu verder doen om te weten te komen wanneer de betreffende rekening werd geopend? Kan iemand mij helpen ?
Re: zoeken van bank via rekeningnummer
Volgens deze lijst is prefix 743 van KBC.
Vraag dus het RIB aan bij KBC, daar zal de openingsdatum op vermeld zijn. Ik ga er nu wel van uit dat je minstens volmachthouder van die rekening bent.
Vraag dus het RIB aan bij KBC, daar zal de openingsdatum op vermeld zijn. Ik ga er nu wel van uit dat je minstens volmachthouder van die rekening bent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat moet dan een nummer zijn van een voormalig kleinere bank die binnen de KBC-groep werd opgenomen.
De voormalige KB (Kredietbank) had rekeningnummers die begonnen met 400.
De reeks 700-nummers werden verdeeld over een groot aantal kleinere banken.
Zoals bvb: de voormalige CERA-klanten mochten hun 700-nummers behouden toen deze fusioneerde met de KB en deel uitmaakte van de KBC-groep.
De voormalige KB (Kredietbank) had rekeningnummers die begonnen met 400.
De reeks 700-nummers werden verdeeld over een groot aantal kleinere banken.
Zoals bvb: de voormalige CERA-klanten mochten hun 700-nummers behouden toen deze fusioneerde met de KB en deel uitmaakte van de KBC-groep.
prieena schreef: ↑18 augustus 2017, 18:42 Beste,
743 een gewone kbc spaarrekening meer dan waarschijnlijk.
Estate Guru believer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.ibancalculator.com/ gaat u dat vertellen.