Zoektocht: 3 nieuwe internetbanken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Zoektocht: 3 nieuwe internetbanken
Naast mijn "huisbankier" Dexia ben ik uitermate tevreden over Rabo, overzichtelijk, makkelijke toegang enz. Digipass werking ok.
Hiernaast had ik 3 nieuwe banken willen zoeken die ergens toch Rabo qua werkingsgemak benaderen, ook qua resultaten.
Iemand wat tips.
Fortuneo valt reeds af, omwille van onoverzichtelijk (volgens sommige members hier).
Dank bij voorbaat.
Hiernaast had ik 3 nieuwe banken willen zoeken die ergens toch Rabo qua werkingsgemak benaderen, ook qua resultaten.
Iemand wat tips.
Fortuneo valt reeds af, omwille van onoverzichtelijk (volgens sommige members hier).
Dank bij voorbaat.
Re: Zoektocht: 3 nieuwe internetbanken
keytrade zeker
eventueel ethias/argenta?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
3 goeie aanraders naar mijn mening. Voor termijnrekeningen is CE ook de moeite.tZetZefLy schreef:keytrade zeker
FWIW, http://www.fortuneo.fr/datas/files/guide-epargne-nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; om een idee te krijgen van Fortuneo online banking.Luc B. schreef:Fortuneo valt reeds af, omwille van onoverzichtelijk (volgens sommige members hier).
landbouwkrediet werkt ook goed bij mij
Voordeel van Ethias; ze passen de 11 maanden regel toe
en op hun "plus" spaarekening (die de "hogere" basirente geeft, dus opletten dat het hier juist het tegenovergesteld is van RABO )
geven ze 0.50 % getrouwheid (dus net iets meer dan RABO)

en op hun "plus" spaarekening (die de "hogere" basirente geeft, dus opletten dat het hier juist het tegenovergesteld is van RABO )
geven ze 0.50 % getrouwheid (dus net iets meer dan RABO)
JuDK schreef:Keytrade en Banca Monte Paschi
Blijkbaar maakt BMPB 6 inbreuken tegen de intrestberekening. Bij een overlijden moet je bij BMPB 80 euro dossierkosten per rekening ( zicht + spaar = 160

viewtopic.php?f=6&t=10185&p=83824#p83824" onclick="window.open(this.href);return false;
keytrade is alleszins een aanrader, heel vriendelijk en snel in vergelijking met de rest vind ik; werking van online banking heb ik liever dan rabo, maar snelheid van overschrijvingen is wat minder soms, kostprijs voor diensten ook
de plus voor mij: je kan aanloggen zonder digipass via sms (€15c)
na mijn pass al eens in het buitenland te hebben vergeten heb ik dat enorm kunne appreciëren
de plus voor mij: je kan aanloggen zonder digipass via sms (€15c)
na mijn pass al eens in het buitenland te hebben vergeten heb ik dat enorm kunne appreciëren

- Keytrade
- Deutsche Bank
- ING Lion Deposit
- Deutsche Bank
- ING Lion Deposit