Zwevend geld
-
Guest
Zwevend geld
Gisterenavond zijnde 8/10/2008 en deze morgen rond 6 uur heb ik geld overgeschreven van mijn zichtrekening van Kaupthing bank ( die in de problemen zit) naar mijn Rabobank spaarboekje.
De transactie werden zonder enig probleem bij Kaupthing uitgevoerd.
Maar ik zie dat het geld nog steeds niet op mijn
Spaarboekje bij Rabobank staat.
Dus het geld is zwevend.
Wat zou het probleem kunnen zijn - zou dat geld ook nog geblokkeerd kunnen zijn bij Kaupthing ondanks het is uitgevoerd?
Bij Kaupthing raak ik telefonisch niet binnen daarom hier mijn vraag.
De transactie werden zonder enig probleem bij Kaupthing uitgevoerd.
Maar ik zie dat het geld nog steeds niet op mijn
Spaarboekje bij Rabobank staat.
Dus het geld is zwevend.
Wat zou het probleem kunnen zijn - zou dat geld ook nog geblokkeerd kunnen zijn bij Kaupthing ondanks het is uitgevoerd?
Bij Kaupthing raak ik telefonisch niet binnen daarom hier mijn vraag.
-
bendert
Re: Zwevend geld
Hallo,
Het zou kunnen dat de situatie bij Kaupting Edge een rol speelt maar als ik je gerust kan stellen; bij mij duurt het ook iedere maand een paar dagen (lees 2à3) vooralleer mijn overschrijving van Fortis bij Rabobank toekomt.
Het zou kunnen dat de situatie bij Kaupting Edge een rol speelt maar als ik je gerust kan stellen; bij mij duurt het ook iedere maand een paar dagen (lees 2à3) vooralleer mijn overschrijving van Fortis bij Rabobank toekomt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Indien uw geld van uw Kaupthing rekening werd gedebiteerd, dan veronderstellen we dat dit effectief nog zal worden overgeboekt naar Rabobank.be.
Mogelijk speelt de huidige situatie bij Kaupthing Bank wel een rol in het feit dat uw overboeking misschien iets langer duurt dan normaal.
Uiteraard is het enkel Kaupthing Bank die u met zekerheid kan vertellen hoe en wanneer uw verrichting kan worden uitgevoerd. Voor alle duidelijkheid neemt u dan ook best met hen contact op.
Mogelijk speelt de huidige situatie bij Kaupthing Bank wel een rol in het feit dat uw overboeking misschien iets langer duurt dan normaal.
Uiteraard is het enkel Kaupthing Bank die u met zekerheid kan vertellen hoe en wanneer uw verrichting kan worden uitgevoerd. Voor alle duidelijkheid neemt u dan ook best met hen contact op.
Hoe kan men contact opnemen met een kantoor dat volledig leeg zou zijn ?Rabobank.be schreef: Voor alle duidelijkheid neemt u dan ook best met hen contact op.
Personeel zou in in dergelijke omstandigheden niet lang uithouden denk ik.
Bovendien zou de magneetband in beslag genomen zijn waar de overschrijvingen die gedaan zijn voor de bevriezing op zijn ingebracht.
Kan men dat op de een of andere manier nog ergens anders controleren.
( Zelf heb ik geen rekening bij Kaupting ).
-
Hou het in de media !
- Sr. Member

- Contacteer:
Als bank die heel erg veel belang hecht aan het vertrouwen van de consumenten begrijpen wij uiteraard de moeilijke positie waarin de spaarders bij Kaupthing zich bevinden en wij hopen dan ook dat er voor alle betrokkenen een aanvaardbare oplossing zal worden gevonden.
Dit onderdeel van het forum werd echter opgericht om vragen te stellen aan Rabobank.be en niet om op te roepen tot petities of steunbetuigingen. Daarom heb ik de vraag verwijderd. Ik veronderstel dat het algemene forum van spaargids een betere locatie is voor dergelijke oproepen.
Bericht verwijderd door Rabobank.be
Dit onderdeel van het forum werd echter opgericht om vragen te stellen aan Rabobank.be en niet om op te roepen tot petities of steunbetuigingen. Daarom heb ik de vraag verwijderd. Ik veronderstel dat het algemene forum van spaargids een betere locatie is voor dergelijke oproepen.
Bericht verwijderd door Rabobank.be
Laatst gewijzigd door Rabobank.be op 29 oktober 2008, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.