Contact

KBC Bank nieuws over betalen en kaarten

KBC introduceert contactloos betalen

KBC introduceert contactloos betalen

Bart Vereecke

Klanten van KBC kunnen vanaf 4 mei in de winkel aankopen van minder dan 25 euro betalen door even hun bankkaart voor de betaalautomaat te houden. Voorlopig is het aantal winkels waar de nieuwe technologie in gebruik wordt genomen nog beperkt, maar de bank laat laat weten dat het van de contactloze betaalmethode de norm wil maken.

Lees meer

KBC experimenteert met videoloket

KBC experimenteert met videoloket

Johan Van Geyte

Klanten van de KBC-bankkantoren van Genk Centrum en Winterslag kunnen voortaan een specialist inzake betalen, sparen, beleggen of verzekeren die zich op een andere locatie bevindt oproepen via een videoloket. Het gaat om een project dat de bank na zes maanden wil evalueren.

Lees meer

KBC plaatst automaat met muntrollen

KBC plaatst automaat met muntrollen

Johan Van Geyte

KBC is gestart met het plaatsen van automaten die muntrollen ter beschikking stellen. Dat is vooral handig voor handelaars die buiten de klassieke openingstijden van de bank wisselgeld willen afhalen.

Lees meer

KBC lanceert gratis zichtrekening

KBC lanceert gratis zichtrekening

Jonas De Waele

KBC wil zijn betaalpakketten volledig afstemmen op de behoeften van de klanten en vereenvoudigt daarom zijn aanbod. Vanaf nu kan je kiezen uit twee betaalpakketten: de gratis KBC-Basisrekening en de betalende KBC-Plusrekening.

Lees meer

Schrijf je in op onze
nieuwsbrief!

  • Ontvang tips om te besparen
  • Blijf up-to-date met de nieuwste investeringsopties
  • ...en nog veel meer!
NEWSLETTER_BOX_TITLE
KBC communiceert Twitter

KBC communiceert met klanten via Twitter

Judith Witters

Om cliënten met korte en eenvoudige vragen sneller van dienst te kunnen zijn, heeft KBC beslist zijn Twitteraccount als volwaardig communicatiekanaal te gebruiken. KBC richtte daarvoor een voltijdse webcare-afdeling op en leidde een aantal medewerkers van het KBC-Telecenter op om via Twitter de vragen van cliënten te beantwoorden.

Lees meer

KBC schrapt sms-diensten

KBC schrapt sms-diensten

Judith Witters

Vanaf 1 november 2013 schaft KBC haar betalende sms-diensten af. Het gaat om sms'en over de stand van de rekening en over beleggingen. De gratis sms-dienst voor veilig kaartgebruik blijft wel bestaan.

Lees meer

Bedrijfsklanten KBC ontvangen betalingen op hun smartphone of tablet

Lien Egghe

KBC en CBC bieden hun klanten-handelaars op de Belgische markt de mogelijkheid om op verplaatsing betalingen te kunnen ontvangen met de nieuwe mobiele betaaloplossing PAY Me/Xengo. De handelaar maakt daarbij gebruik van zijn smartphone of tablet, waaraan een Xengo-kaartlezer wordt gekoppeld. Die kaartlezer kost 99 euro en is vanaf 3 juni te koop in de bankkantoren.

Lees meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen