Contact

Nieuws over betalen en betaalkaarten

Argenta kreeg 240 klachten

Argenta kreeg 240 klachten, geen algemene geste

Johan Van Geyte

Argenta zegt 240 klachten te hebben ontvangen van zijn klanten als gevolg van het tijdelijk uitvallen van de mogelijkheid om online of mobiel te bankieren. 159 daarvan werden al verwerkt en beantwoord. De overige volgen zo snel mogelijk. Een algemene geste naar alle klanten komt er daarentegen niet.

Lees meer

Schrijf je in op onze
nieuwsbrief!

  • Ontvang tips om te besparen
  • Blijf up-to-date met de nieuwste investeringsopties
  • ...en nog veel meer!
NEWSLETTER_BOX_TITLE
Klanten Argenta kunnen weer internetbankieren

Klanten Argenta kunnen weer internetbankieren

Johan Van Geyte

De klanten van Argenta kunnen opnieuw internetbankieren. Deze ochtend had de bank dit voor het komend weekend in het vooruitzicht gesteld, maar uiteindelijk werd de mogelijkheid om zijn rekeningen online te beheren al vrijdagmiddag opengesteld. Intussen zegt Argenta na te denken over een geste voor al zijn klanten.

Lees meer

Argenta laat klanten enkele uren mobiel bankieren

Argenta laat klanten enkele uren mobiel bankieren

Johan Van Geyte

De meeste klanten van Argenta die online bankieren hebben er intussen al zowat een week zonder opzitten. In tegenstelling tot eerdere voornemens gaat de bank het online bankieren deze avond ook niet meer openzetten. Mobiel bankieren zal wel kunnen en dat tot ten laatste 21u.

Lees meer

Argenta schakelt online bankieren

Argenta schakelt online bankieren weer af

Johan Van Geyte

Het informaticasysteem van Argenta draait nog altijd niet naar behoren. De bank heeft haar internetbankieren deze ochtend opnieuw moeten afschakelen om voorrang te geven aan de werkzaamheden in de kantoren en de verwerking van het betalingsverkeer. Het was nochtans pas gisterenavond laat in de avond opnieuw geactiveerd.

Lees meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen