Main Menu

DB db plus / db intensive plus

DB db plus / db intensive plus

Berichtdoor J24 » 23 Augustus 2007, 18:05

Beste mensen, ik ben van plan om mijn spaarcentjes te verzetten en heb hier dus al heel wat gelezen. Er is iets wat ik niet helemaal begrijp:

DB plus is volgens deze site één van de beste spaarrekeningen op lange termijn. Als je dan gaat kijken op de website van DB, is dit net hun korte termijn rekening...
Zij stellen hun DB intensive plus voor als (middel)lange termijn rekening. Die DBm@x formule spreekt me wel aan, maar dit is enkel in combinatie met de Intensive rekening?

Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven? (en ja hoor, ik ben nogal een leek op dit vlak).

Ik zou liefst niet elk jaar van bank veranderen, dus het zou voor meerdere jaren zijn hopelijk (als db tenminste mee kan met de concurrentie).
Gebruikers-avatar
J24
Newbie
Newbie

Re: DB db plus / db intensive plus

Berichtdoor Bocca » 23 Augustus 2007, 20:20

J24 schreef:Ik zou liefst niet elk jaar van bank veranderen, dus het zou voor meerdere jaren zijn hopelijk.

Voor jaar na jaar een redelijk hoog tarief te hebben kies je best voor een internetrekening.

bijvoorbeeld:
Rabobank.be (3.5% tot 50.000 euro)
Abnamro.be (3,4% tot 500.000 euro)
Keytrade.be (3.5% tot 25.000euro)

deze banken hebben historische gezien permanent hoge rentes gegeven.

Wil je echter continu de hoogste rente dan moet je bankhopper worden.
Gebruikers-avatar
Bocca

Berichtdoor J24 » 24 Augustus 2007, 20:15

Goh, misschien moet ik dan ook wel beginnen bikehoppen... wie zien wel. Ik zal nu die DB formule eens testen alleszins dan.
Gebruikers-avatar
J24
Newbie
Newbie

Berichtdoor Toya » 24 Augustus 2007, 23:05

ben al een tijdje klant ,geen reden tot klagen,ben met alles over gegaan van dexia,zelfs aandelen overgeplaatst en kosten terug betaalt gekregen,zelf visa kreeg ik de eerste 6 maand 2% terug betaald op mijn aankopen

tot hiertoe correct en vriendelijk,