100% terugbetaald?
- sonjaavondzon
- Newbie

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 30 aug 2012
- Contacteer:
Re: 100% terugbetaald?
nuyttie schreef:Maar hoe vind je die dingen ? Zie je die gewoon in de winkel of weet je al op voorhand dat in de Carrefour/kruidvat daar een product '100% terugbetaald' is ?
Loop je dan in de winkel rond en let je op de etiketten ?
Tegenwoordig maken de winkeliers hier ook reclame van in hun reclame folder: delhaize/gb: nivea haarproducten. Kruidvat: douchegel. Hubo: ecover allesreiniger. Zelf Nivea en Lotus maken hiervoor reclame op tv.
Natuurlijk zijn er ook sites die je kan raadplegen.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: 100% terugbetaald?
Ik volg nu toch al een tijdje dit onderwerp, maar sinds gisteren behoor ik ook tot de familie! Gisteren al WC papier en prince koeken gekocht die terugbetaald worden via de iphone app myshopi. In totaal toch al 5 euro die binnen 7 dagen op mijn rekening zullen staan...
En straks eens naar het kruidvat voor die Fa douchegel actie.
Ik heb de smaak meteen te pakken!
En straks eens naar het kruidvat voor die Fa douchegel actie.
Ik heb de smaak meteen te pakken!
Re: 100% terugbetaald?
WebsterMC schreef:Ik volg nu toch al een tijdje dit onderwerp, maar sinds gisteren behoor ik ook tot de familie! Gisteren al WC papier en prince koeken gekocht die terugbetaald worden via de iphone app myshopi. In totaal toch al 5 euro die binnen 7 dagen op mijn rekening zullen staan...
En straks eens naar het kruidvat voor die Fa douchegel actie.
Ik heb de smaak meteen te pakken!
je wordt slimmer, vergeet terwijl niet naar Delhaize te gaan, Dove hair, het hele gamma,
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: 100% terugbetaald?
De Fa gevonden bij het kruidvat, wel geen originele bon, maar copie met stempel van kruidvat op
Dan naar den Delhaize en daar inderdaad na wat zoeken de dove gevonden (er waren nog maar enkele producten met bonnetjes en die stonden achteraan het schap ;-)
en ernaast stond nog nive 100% terugbetaald. Ook mar meegenomen!
Enkel dat meisje aan de kassa keek verbaasd dat ik met twee producten kwam en twee kassaticketjes wou
Een vruchtbare dag vandaag!
Dan naar den Delhaize en daar inderdaad na wat zoeken de dove gevonden (er waren nog maar enkele producten met bonnetjes en die stonden achteraan het schap ;-)
en ernaast stond nog nive 100% terugbetaald. Ook mar meegenomen!
Enkel dat meisje aan de kassa keek verbaasd dat ik met twee producten kwam en twee kassaticketjes wou
Een vruchtbare dag vandaag!
Re: 100% terugbetaald?
webster mc
ik zal je dag nog vruchtbaarder maken, ik ben ook veel te goed voor deze wereld
Garnier ultra doux droogshampoo, waarde, 4.89 € bij Di http://www.di.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zal je dag nog vruchtbaarder maken, ik ben ook veel te goed voor deze wereld
Garnier ultra doux droogshampoo, waarde, 4.89 € bij Di http://www.di.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: 100% terugbetaald?
Een di hebben we hier ook... mischien daar straks eens passeren (*gniffel*)
-
anonymous6
Re: 100% terugbetaald?
Is die Dove een nieuwe actie, want ik heb in mei of juni al eens een Dove-actie gekocht?
Idem FA.
Anders krijg je zo'n leuke brief van HighCo dat je maar één keer per gezin en adres kan deelnemen...
Idem FA.
Anders krijg je zo'n leuke brief van HighCo dat je maar één keer per gezin en adres kan deelnemen...
Re: 100% terugbetaald?
Fa is een nieuwe aktie, aankoop tussen 9 en 21/10/2012. Wat wel nieuw is dat je een apart kassaticket krijgt met daarop een unieke code die je moet invullen op een speciaal FA-formulier.
-
anonymous6
Re: 100% terugbetaald?
Ja , ze zullen het wel moeilijker en moeilijker beginnen maken. Vermoedelijk veel te veel misbruik van mensen die 5x deelnemen op verschillende namen...
Volgende zal wel zijn dat je je code moet vragen aan de kassa, en dat elke persoon maar 1 code krijgt.
Als je dan 5x wil deelnemen, zal je moeten afrekenen, naar buiten, dan terug naar binnen, en hopen dat ze u aan de kassa niet herkennen, of aan 'n andere kassa aanschuiven. (bij ons in 't Kruidvat is altijd maar één kassa open, dus da's al moeilijk). Of u verplaatsen naar een andere vestiging, en daar opnieuw aanschuiven.
Men oogst wat men gezaaid heeft.
Volgende zal wel zijn dat je je code moet vragen aan de kassa, en dat elke persoon maar 1 code krijgt.
Als je dan 5x wil deelnemen, zal je moeten afrekenen, naar buiten, dan terug naar binnen, en hopen dat ze u aan de kassa niet herkennen, of aan 'n andere kassa aanschuiven. (bij ons in 't Kruidvat is altijd maar één kassa open, dus da's al moeilijk). Of u verplaatsen naar een andere vestiging, en daar opnieuw aanschuiven.
Men oogst wat men gezaaid heeft.
Re: 100% terugbetaald?
Ik heb vandaag ook mijn toer gemaakt, begonnen in Colruyt, waar bij twee maal zes stukken Zero zes stukken (of 1 pak) werden terugbetaald via de myShopi app. Ook ineens de Philadelphia light met ham (100% terugbetaald) meegenomen. Het Lotus Just 1 wc papier kon ik daar niet vinden, dus reed ik even door naar de GB. Daar vond ik het wc papier ook niet, maar wel de Dove Maximum Protection Deo van €7.90 (100% terugbetaald). En vermits het Kruidvat maar 200 meter verder was, heb ik de Fa Luxurious Moments en de Fa Pink Passion ook maar meegenomen (100% terugbetaald) wel met 2 aparte rekeningen en 2 Fa invulbonnetjes (1 komt op mijn naam en een op die van mijn ouders)
Terug naar huis gereden en bij de bakker nog even een Waldkorn gekocht. Vermits dit de 4de Waldkorn was op mijn Waldkorn spaarkaartje, kreeg ik er meteen een doos "Deli Soup" van Campbells (1liter, waarde €2.56) gratis bij
De hele rit maakte ik op mijn elektrische fiets die ik, wanneer de batterij plat is 's nachts oplaad (tarief aan halve prijs)
Terug naar huis gereden en bij de bakker nog even een Waldkorn gekocht. Vermits dit de 4de Waldkorn was op mijn Waldkorn spaarkaartje, kreeg ik er meteen een doos "Deli Soup" van Campbells (1liter, waarde €2.56) gratis bij
De hele rit maakte ik op mijn elektrische fiets die ik, wanneer de batterij plat is 's nachts oplaad (tarief aan halve prijs)
-
anonymous6
Re: 100% terugbetaald?
Geniet van uw Waldkorn-brood. U weet wat kwaliteit is!
Cheers!
Cheers!
Re: 100% terugbetaald?
Nog niet zien passeren.
Speculoos pasta met choco.
Schoonma had die bij vanuit de carrefour in Bree.
Speculoos pasta met choco.
Schoonma had die bij vanuit de carrefour in Bree.
Re: 100% terugbetaald?
ik zal jullie nog een tip geven, maar, denk eens aan mij, als je er van eet
Wanneer je op zaterdag 13 oktober, nu zaterdag, een lege pot choco naar de wereldwinkel brengt, http://www.wereldwinkel.be" onclick="window.open(this.href);return false; , krijg je in ruil een volle pot, fair trade choco
Wanneer je op zaterdag 13 oktober, nu zaterdag, een lege pot choco naar de wereldwinkel brengt, http://www.wereldwinkel.be" onclick="window.open(this.href);return false; , krijg je in ruil een volle pot, fair trade choco
Re: 100% terugbetaald?
@ Patrick: bedankt voor de herinnering. Ik was het al vergeten. Nu op mijn hand gekregen.
@ Djtw: geen fan van waldkorn. Als ik naar de bakker ga, koop ik meestal het grjis brood. Kost maar 1.40. Mijn vrouw kost spijtig genoeg meestal het brood van de prima dat 1.95 euro kost.
@ Djtw: geen fan van waldkorn. Als ik naar de bakker ga, koop ik meestal het grjis brood. Kost maar 1.40. Mijn vrouw kost spijtig genoeg meestal het brood van de prima dat 1.95 euro kost.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
Re: 100% terugbetaald?
gisteren naar colruyt geweest en heb die WC-rollen gekocht. Eerste keer dat ik MyShopi gebruik. Hopelijk lukt dat goed.Jonckers schreef: Het Lotus Just 1 wc papier kon ik daar niet vinden,
Voor mensen die bij Hubo al zaken zijn gaan halen: Ik vind wel de producten (ecover en diene lijm), maar er hangt helemaal niet uit dat het 100% terugbetaald is. Moet ik dat toch kopen en aan kassa zagen naar formulier? Of vind je formulier enkel aan kassa als er ook stickers met 100% terugbetaald op de producten hangt?


