Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

3 banken, 3 mogelijkheden !!!!

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
39 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: 3 banken, 3 mogelijkheden !!!!

• Citeer

Bericht door haelewyn » 6 juli 2018, 19:33

drako schreef: ↑6 juli 2018, 18:33
Daar kan ik je wel in volgen, maar je voorbeeld van KBC: waarom daar dan blijven? Die gratis rekening is toch niet nuttig als je er al anderen hebt?
Andere omstandigheden..
Ik had er een start2save, KBC is de bank waar mijn ouders mee werken en dan is het makkelijk om af en toe eens iets binnen de bank af te rekenen. Ik doe alle bankverrichtingen voor mijn ouders bij mij thuis op pc en ik heb volmacht op hun rekeningen. Als ik in het kantoor moet zijn is het makkelijk om er ineens een rekening te hebben.
En zo zijn er nog een paar redenen die vooral met mijn ouders te maken hebben en hun voorkeur voor KBC.
Het kost niets , waarom niet.
drako schreef: ↑6 juli 2018, 18:33 Ik zie ook niet goed waarom je KBC aanhaalt als een bank voor een gratis effectenrekening en dat ze droog gewogen voordelig zijn qua effectenrekening? Wat bedoe je daar mee?
KBC is bijlange na niet een van de goedkopere wat de aanschaf van fondsen of aandelen betreft.
Dat bedoelde ik net. Theoretisch is de effectenrekening van KBC gratis daar waar ze bij andere banken waar ik mee samenwerk wel betalend is. Aan de andere kant is KBC niet zo goedkoop vanaf het moment dat je op de effectenrekening iets gaat plaatsen.
Droog gewogen : goedkoop. Nat gewogen en alles mee in rekening gebracht : minder interessant.

drako schreef: ↑6 juli 2018, 18:33 Die rekening van Belfius is gratis, ok, maar so what? Wat heb je eraan om daar ook een gratis rekening te hebben als er geen voordelen aan zitten? Je spreekt over die belfius assistance, maar is dat zoveel goedkoper dan bij anderen?
Wat ikzelf er aan heb is dat ik van alle banken waar ik mee werk het bij Belfius qua look and feel aangenaamst vind om te bankieren. Hun apps en mogelijkheden zijn het meest ontwikkeld en naar mijn gevoel zeer goed gemaakt. Ze zijn ook altijd mee met de nieuwste ontwikkelingen op dat vlak.
Hun helpdesk aan de telefoon vind ik prima. Het kantoor in mijn gemeente : geen goed gevoel bij.
Een zelfstandig agent met zijn personeel houden er de deuren open maar van alle vragen die ik er al gesteld zijn is er nog maar zelden één juist beantwoord. Dat is dan weer zo goed als het belabberdst van alle banken waar ik mee werk.
Op het einde van het jaar heb ik voor mijn zichtrekening 0 euro kosten, gebruik van hun kaarten buiten Europa valt mee qua kosten.
Vergelijking met auto's alweer : de beste auto (bank) is die auto (bank) waar je het minst vaak problemen mee hebt.
Ik zie geen reden om er te vertrekken. Ze zijn dan ook mijn hoofdbank.
drako schreef: ↑6 juli 2018, 18:33 Ik kijk alles na , zelfs de kleine lettertjes doorgaans, ivm de kosten en weet dat je bij bepaalde grootbanken ook iets kan krijgen dat gratis is, maar waarom zou ik een rekening willen bij een bank enkel en alleen omdat ze gratis is terwijl ik bij een andere bank (die op andere vlakken goedkoper is) ook zo'n rekening heb?
Idem, ik kijk ook alles na. Maar misschien gebruik jij andere diensten dan ik. Ik doe bv totaal niet aan beleggen, zelf.
Het interesseert me niet / ik heb er geen karakter voor : ik kan het niet verdragen om in 'min' te staan met een belegging.

Ik vind de look and feel van de online tools bij een bank nummer 1 in belangrijkheid.
Op dat vlak heb ik 2 favorieten : Belfius en ING. KBC vind ik minder op dat vlak alhoewel ze derde eindigen in mijn rangschikking.
Nummer 2 om mijn keuze te maken is dat ik snel en betrouwbaar advies moet kunnen krijgen, liefst binnen zo veel mogelijk uren per dag. Bij Belfius krijg ik dat aan de telefoon wanneer nodig van maandag tot vrijdag van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u. Wat wil een mens meer..
In het kantoor heb ik geen vertrouwen meer maar ik kan zonder hen.

Verder heb ik ook nog ING actief in dienst. Waarom ? Na Belfius wil ik een plan B (C kan ook geen kwaad) voor in geval er een panne komt in de grootorde van dit jaar bij Argenta.
Met ING schrijf ik zeer snel over naar rekeningen in BE maar ook in NL. Makkelijk als ik daar iets aankoop om te weten dat het geld er vandaag waarschijnlijk nog op de rekening staat.
En als extra reden om ze aan te houden : ze zijn gratis en ze waren vroeger mijn hoofdbank.

Ik denk omgekeerd dan jij, drako. Alle respect voor jouw mening en keuzes overigens.
Waarom zou ik me frustreren bij een kleine bank waar alles net iets langer duurt, waar ik minder makkelijk mee in contact kom, waar het online bankieren minder netjes, makkelijk en leuk om mee te werken is..
In het verleden met de kleine banken alleen nog maar slechte ervaringen gehad. Verkeerd advies, verkeerd gehandeld (opdrachten slecht uitgevoerd of naar een verkeerde rekening, enz), vertragingen op verschillende zaken, meer onpersoonlijke service bij de kleintjes. Minder vriendelijk en behulpzaam. Hun stijl : wil je solden, koop het bij ons. Wil je geen solden, ga dan ergens anders (Keytrade).
Of : Wil je bij ons klant worden ? Dan zullen we je hier eens alle regels uitleggen.. wat JIJ moet doen om bij ons klant te MOGEN zijn (Argenta).
Waarom zou ik gratis service van een kleine bank verkiezen boven gratis service van een grote bank ?
Ik zou nog liever 20 euro per jaar betalen bij Belfius / ING / KBC / BNP
dan 20 euro per jaar te ontvangen bij Keytrade, Argenta, AXA, Bpost Bank.
Ik ga liever bij een defect van mijn auto naar een dealer dan bij een leerjongen van BeunhaasX, ook al werken ze bij die laatste aan 20 procent minder per uur. Bij de eerste ben ik veel sneller en beter geholpen.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 7 juli 2018, 10:14

haelewyn schreef: ↑6 juli 2018, 19:33Waarom zou ik gratis service van een kleine bank verkiezen boven gratis service van een grote bank ?
Ik zou nog liever 20 euro per jaar betalen bij Belfius / ING / KBC / BNP
dan 20 euro per jaar te ontvangen bij Keytrade, Argenta, AXA, Bpost Bank.
Beetje kort door de bocht om te beweren dat de service bij grote banken beter is dan bij kleine.
Ik ben in elk geval niet onder de indruk van de service van ing.
huidige-verzekeringen-stoppen-waar-nu-n ... ml#p253248

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 7 juli 2018, 18:28

Als je het over ING wil hebben ben ik het zeker met je eens.
Hun voordeel vind ik dat ze sneller dan anderen betalingen laten vertrekken en dat ze precies voor hun betalingsverkeer een zeer snelle lijn met NL hebben. Niet verwonderlijk.
Hun spaarrekening 'Tempo' is een tijd lang interessant geweest. Voorspelbaar dat het niet ging blijven duren.

Maar we hadden het over service : Ik was zelf ooit BBL klant en de service die ik toen kreeg was vele malen beter en groter dan wat het nu bij ING is. Net doordat het verschil te groot was, wil ik ze niet meer als hoofdbank.

In mijn vergelijking neem ik de service die ik kreeg bij Axa, Keytrade Bank en Argenta als maatstaf voor de service die ik ervaren heb bij kleine banken. Als ik die rekening maak scoren ze lager dan belabberd en nog altijd minder dan die van ING.
De rekening die een andere klant / gebruiker voor zichzelf maakt kan anders zijn.

drako
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer drako
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door drako » 18 juli 2018, 11:43

haelewyn schreef: ↑6 juli 2018, 19:33 ...
Ik stel mij toch echt vragen bij heel uw epos hier eerlijk gezegd.

Je doet zelf niet actief aan beleggen, maar benadrukt heel hard dat je snel geld wil kunnen overschrijven enz....
Ik kan mij echt niet inbeelden wat het nu uitmaakt of een overschrijving naar nederland na 1 dag of 2 dagen aankomt als jij iets koopt online of zo.
Tenzij jij een ongelooflijk groot zakenimperium runt, lees ik in je post eigenlijk bitter weinig voordelen die je aanhaalt.
Op basis van wat je schrijft krijg ik eerder het gevoel dat je gewoon enorm geobsedeerd bent met bepaalde zaken die eigenlijk er totaal niet toe doen.
De combinatie van zelf niet actief te beleggen, maar dan wel snelle service enz willen, is zeer bizar.
Ook die hulpdesk enz nodig hebben (alsof het zo dringend is), is echt raar omdat ik mij echt niet kan inbeelden dat mensen dat constant nodig hebben tenzij ze (zoals ik al zei) een zakenimperium runnen (al is dat niet het geval hier want dan zou je wel andere rekeningen hebben).

Het komt een beetje over alsof je zeer snel gefrustreerd raakt bij bv een oubollig uitziende website of een klantendienst die niet direct zeer snel reageert. Het lijkt wel alsof je keuzes puur op basis van je karakter zijn.

Eigenlijk komt alles samen in deze zin van jou:
Waarom zou ik me frustreren bij een kleine bank waar alles net iets langer duurt
Dat is voor mij de basis van gans je betoog. Laat dat nu net een zeer bizarre reden zijn zeker omdat ik niet de indruk krijg dat jij echt heel actief bezig bent met bankzaken die complex zijn. Het lijkt me over te komen dat je vooral gewoon overschrijvingen doet en misschien via de bank iets aankoopt van spaarproducten (waarbij je altijd gezien bent omdat die altijd meer kosten dan zelf te belegen).

+ het feit dat je zelf aangaf dat je het niet aankon iets in de min te zien.... doet bij mij ook dat beeld opkomen.

Nuja, de keuze is vrij natuurlijk en jij kiest bij wie je wil gaan voor je bankzaken.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 18 juli 2018, 12:39

drako schreef: ↑18 juli 2018, 11:43
haelewyn schreef: ↑6 juli 2018, 19:33 ...

- Het quote '....' snap ik niet goed. Ok , dat is dus het stukje van de tekst waarover je het hebt ?

- Je noemt wat ik schrijf een 'epos'. Dank daarvoor. Maar, het klopt niet. Lange teksten schrijven is geen kunst. In het zich beperken toont zich de meester, maar zover ben ik (nog lang) niet.
""Een epos, Grieks, of heldendicht is een lang, verhalend gedicht over een belangrijke mythologische of historische persoon en gebeurtenis."""
Het onderwerp noch de kunsten van de schrijver (ikke) waren deze titel waardig.

EIgenlijk heb ik de meeste vragen die je je stelt al beantwoord.
Ik wil nu en dan eens iemand heel snel kunnen betalen, ik wil snel iets kunnen aankopen zonder dat de betaling een vertragende factor is. En ik vergelijk mijn leveranciers (bank) noodgedwongen niet op prijs ( ze doen het allemaal gratis). Dan moet ik maar een ander element vinden dat in het voordeel van de ene en in het nadeel van de andere is.
Anders moet ik mijn bank kiezen op basis van een aftelrijmpje 'iene miene mutte'.

Je kan je niet inbeelden dat ik het belangrijk vind dat mijn geld 1 of 2 dagen sneller bij een leverancier is. Goed. Daarin zijn we dan verschillend. Van mijn kant aanvaard ik dat laatste.

Geobsedeerd met bepaalde zaken : neen, denk ik zelf. Ik wil tot een objectieve manier komen om de ene bank boven de andere te verkiezen. Ik vind de keuze van een bank belangrijk. Flessenwater is verschillend van smaak en kwaliteit. De keuze van een bank, m.a.w. de partner die het grootste gedeelte van mijn geld beheert, vind ik nog meer belangrijk dan welk merk van water ik wil drinken.
Net zoals de ene zijn fiets heel actief gebruikt en iemand anders op een andere manier en minder actief, zo gaat dat ook met banken.
Sommigen volgen het advies van Test Aankoop. Ik oordeel zelf wel over de dingen waarover me het lukt een oordeel te vellen.

Ik zie niet de noodzaak om me minderwaardig te voelen omdat ik minder/niet beleg of mijn bank voor 95 procent gebruik voor dagelijkse verrichtingen. Ook voor dit profiel kan je een voorkeur hebben.
Dat dat in 2018 niet Argenta was is voor mij duidelijk.
Ik hou ervan om dingen te analyseren en te beschrijven. Over restaurants en wat ik van hun eten vond. Over banken en wat ik van hun service vind.. Is daar iets mis mee ? Is het deviant gedrag ? Ten pis ! ;D

Klantendienst en helpdesk : ik gebruik ze een paar keer per jaar en ook omdat ik niet zo graag naar een kantoor ga in mijn gemeente. De kwaliteit van hun werk is alweer een criterium om ... etc.
Openingsuren van de helpdesk = openingsuren van de bank. Heel veel uren open is beter en makkelijker dan nooit bereikbaar en alleen op afspraak beschikbaar.
Dat een helpdesk vooral of alleen nuttig is voor een beheerder van een imperium vind ik een belachelijk idee.
Dat de snelheid waarmee een helpdesk reageert voor mij belangrijk is (nu direct om 8 uur 's avonds of via mail over 5 dagen) vind je bizar. Ik niet. Als mijn buizen echt lekken wil ik ook niet over 3 weken de loodgieter zien verschijnen.
Service op zich belangrijk vinden als je niet belegt vind je ook bizar. Onbegrijpelijk. We denken daarin over elkaar (dat is toch mijn indruk) : 'what planet are you from ?'.

Om maar even in dezelfde toon dan Drako te eindigen :
- Mij komt het over alsof je moeite doet om duidelijk te tonen hoe zeer je op mijn ideeën neerkijkt. Neen , ik beheer geen groot imperium. Jij vast ook niet. Een bankbediende die zijn merk niet voldoende gewaardeerd ziet ?
Beleg jij wel een groot gedeelte van je geld en voel je je daarom beter, slimmer, superieur ? Het lijkt me zo. Zeer bizar.
- Het frustreert je dat ik een voorkeur heb voor het ene en een beetje een afkeer voor het andere. Nou en ?
- Ik zie dat je moeite doet om me psychologisch te analyseren maar ik denk eerder dat dat een hobby voor je is dan je beroep. Doet het iets ter zake (topic) hoe gek ik wel of niet ben ?

Zie ik het verkeerd ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 juli 2018, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 18 juli 2018, 13:24

Ik kan haelewyn begrijpen.

Toen er in de app van Belfius nog een kleine wachttijd was om overschrijvingen tussen eigen rekening te doen vond ik dat al vervelend.

Ik zat al bij kbc en heb gewoon kbc toen gehouden en belfius weggedaan.
Ik heb ook graag dat men overschrijvingen er snel zijn dat alles vlot betaald zal worden en dat ik een helpdesk heb die ook actief helpt en vaak open is.

Voor mij is dat veel belangrijker dan 2 euro per maand besparen.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 18 juli 2018, 14:53

haelewyn schreef: ↑18 juli 2018, 12:39 Zie ik het verkeerd ?
Nee, want je beheert (o.a.) je bankzaken vanuit jouw standpunt op basis van zaken die voor jou belangrijk zijn.
Net zoals een ander dat doet vanuit zijn eigen beweegredenen.
Dat een ander zich niet kan verplaatsen in de zienswijze van een ander en bijgevolg minder kan smaken, laat staan delen, is daarentegen een veel voorkomend fenomeen.
Maar van dat laatste lijk jij ook niet zoveel last van te hebben. Integendeel.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 18 juli 2018, 15:00

Ik ben het gewoon dat mensen het met me oneens zijn.
Zowel op werkvlak als thuis. ;D

We drinken een glas, we pissen ne plas en we laten de zaak gelijk ze was.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 18 juli 2018, 15:05

Heb ik weinig last van.
Op mijn werk is iedereen, die er toe doet, het met mij eens. Soms met afdoende argumenten, als het moet zonder. (of dat steeds uit vrije wil is weet ik niet maar dat is eerder hun dan mijn probleem).
Thuis geef ik meestal, bij een meningsverschil, uiteindelijk mijn partner gelijk.
In beide gevallen met redenen.
Maar we laten het, in de gevallen dat het er toe doet, "gelijk voor wat het was". Dit tot alle partijen het eens zijn en samen dezelfde richting uitgaan.
Op een paar uur tijd zijn al minstens 2 (de zwijgende meerderheid kennen we niet in aantal) mensen het met u eens.
Valt dus nog best mee. ;)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

39 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy