5 cent bonus Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 5 cent bonus Keytrade
Ik krijg zelfs 5 cent, telkens als er een paar eurootjes op mijn zichtrekening binnenkomen, van bvb HighCo Data, My Shopi (genre 100% gratis acties bij Kruidvat), enz...
Verder ook voor terugbetalingen van medische kosten (zoals doktersbriefjes) via de mutualiteit, die ik op de Keytrade rekening laat uitbetalen.
Alles bijeen loopt dat al gauw hoger op dan "slechts een paar per maand".
"Vele kleintjes maken een groot"
Verder ook voor terugbetalingen van medische kosten (zoals doktersbriefjes) via de mutualiteit, die ik op de Keytrade rekening laat uitbetalen.
Alles bijeen loopt dat al gauw hoger op dan "slechts een paar per maand".
"Vele kleintjes maken een groot"

heb toch eens een berichtje van een spaargidser hier gelezen dat hij 150 euro per jaar ongeveer ontvangt
Denk dat die elke koffie dat hij op zijn werkt drinkt met een bankkaaart betaalt, of met een overschrijving
Denk dat die elke koffie dat hij op zijn werkt drinkt met een bankkaaart betaalt, of met een overschrijving
Tegenwoordig zijn de koffie apparaten (voor zover niet gratis), frisdank automaten etc allemaal via bankkaart.
Dus als je dagelijks zo'n koffie/cola/whatever neemt, dan zit je al aan 20 transactie per maand = € 1
Maar om nu aan € 150 per jaar te komen, moet je 3000 transacties doen. Dit zijn er meer dan 8 per dag ...
Dus als je dagelijks zo'n koffie/cola/whatever neemt, dan zit je al aan 20 transactie per maand = € 1
Maar om nu aan € 150 per jaar te komen, moet je 3000 transacties doen. Dit zijn er meer dan 8 per dag ...
-
- VIP member
- Contacteer:
Wij staan momenteel op
€ +7,90
Uw bonus na 158 bankverrichtingen dit jaar.
Gebruik hoogstens een paar keer per maand contant geld.
€ +7,90
Uw bonus na 158 bankverrichtingen dit jaar.
Gebruik hoogstens een paar keer per maand contant geld.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Zijn dus 158 verrichtingen in 2 maand tijd, of een gemiddelde van 2.68 per dag.
Is natuurlijk nog veraf van de 8 per dag van hierboven
Als ik met kaart kan betalen, doe ik het ook. Maar ik ga niet elke dag naar 5 verschillende winkels.
Wij zitten rond de 40 verrichtingen per maand.
Is natuurlijk nog veraf van de 8 per dag van hierboven

Als ik met kaart kan betalen, doe ik het ook. Maar ik ga niet elke dag naar 5 verschillende winkels.
Wij zitten rond de 40 verrichtingen per maand.
Zelfs dit werkt niet want ze zullen maar 1 debet verrichting per dag maximaal aanvaarden (dus maximaal EUR 1.5 als je elke dag met de kaart betaald).
Voor dit aanbod worden de volgende beperkingen in rekening gebracht: een verrichting van of naar dezelfde rekening wordt slechts éénmaal
per dag in rekening gebracht. Er wordt ook slechts één geldafhaling met debetkaart per dag in rekening gebracht
Bron: https://www.keytradebank.be/files/docum ... ent_nl.pdf
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ook dit klopt niet.
Je slaat geldafhalingen en betalingen door elkaar.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Jij ziet dat verkeerd, er wordt slechts 1 opname van bankautomaten per dag aanvaard. Maar telkens je met uw kaart betaalt in een winkel, parking, etc... krijg je 5 cent per winkel, per verkooppunt. Dus als je uw kaart 5 gebruikt op diverse plaatsen heb je 25 cent , behalve als het 5 bankautomaten zijn.
Zoals in bericht hierboven ook werd gemeld, ....
Zoals in bericht hierboven ook werd gemeld, ....
Ik denk dat ik rond de 40 euro per jaar zit, met die actie van vorig jaar was dat natuurlijk meer.
Als ik af en toe es iemand kan overtuigen om de overstap te maken naar Keytrade bij een peterschapsactie komt er 50 bovenop. Ik denk dat ik na 5 jaar mag gaan naar de 400 euro, daar kan ik al wat mee... En dan bedenken dat er mensen zijn die bij grootbanken na 5 jaar 100 euro kwijt zijn, klein verschilletje van 500 euro, daar word ik helemaal blij van
Als ik af en toe es iemand kan overtuigen om de overstap te maken naar Keytrade bij een peterschapsactie komt er 50 bovenop. Ik denk dat ik na 5 jaar mag gaan naar de 400 euro, daar kan ik al wat mee... En dan bedenken dat er mensen zijn die bij grootbanken na 5 jaar 100 euro kwijt zijn, klein verschilletje van 500 euro, daar word ik helemaal blij van
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Keytrade betaalde vorig jaar in totaal 707 000 € uit aan bonus op uitgevoerde transacties. Das dik 14 miljoen keer 5 cent.
Keytrade schiet er met kop en schouders uit wat betreft online zichtrekening. Alleen jammer dat ze door alle overnames je tekens bijkomende rekeningen aanmaken. Dat is niet nodig.
Weet iemand of er nog een promotie actie loopt bij Keytrade?
Vorig jaar was er iets van 50euro dacht ik.
Vorig jaar was er iets van 50euro dacht ik.
Ik zat bij Rabobank en PSA en had dus toch wat nutteloze rekeningen. Gewoon mailtje sturen naar hun helpdesk met de vraag de rekeningen te sluiten.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf
Was op 2 dagen gedaan. Hou wel rekening met interesten enz die nog niet uitbetaald zijn. Best dus de rekening leeg maken en een jaar + het eerstvolgende kwartaal op 0 laten staan voordat je ze sluit. Zo ben je zeker dat alle interesten uitbetaald zijn die mogelijk nog lopen.
Normaal gezien wordt bij het afsluiten van de rekening een rekeningnummer gevraagd waarop ze de interesten uit de toekomst naar kunnen sturen. Heb eens mijn rekeningen bij Deutsche Bank opgezegd en kreeg inderdaad dat geld nog redelijk snel doorgestort.SMGGM schreef: ↑23 februari 2020, 08:47Ik zat bij Rabobank en PSA en had dus toch wat nutteloze rekeningen. Gewoon mailtje sturen naar hun helpdesk met de vraag de rekeningen te sluiten.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf
Was op 2 dagen gedaan. Hou wel rekening met interesten enz die nog niet uitbetaald zijn. Best dus de rekening leeg maken en een jaar + het eerstvolgende kwartaal op 0 laten staan voordat je ze sluit. Zo ben je zeker dat alle interesten uitbetaald zijn die mogelijk nog lopen.
om een rekening bij keytrade te sluiten moet de klant een formulier invullen en fotokopie van de 2 kanten van identiteitskaart met een handtekening sturen.waarschijnlijk kan met ook digitaal sturen...