Aandelen in portefeuille
TIP
Re: Aandelen in portefeuille
Dit schrijft gpv1 onderaan zijn berichten:
Value-belegger
Aandelenportefeuille netto met 686% gestegen sinds opstart in nov '08. YTD bruto: -2,8% (t.e.m. 6 apr '17)
Momenteel: Aecom, Altamir, Arcadis, Baron de Ley, CoreLogic, Graphic Packaging, Publicis, RTL, Veolia
Geen enkele beroepsbelegger of bank welke de kapitaalkrachtige portefeuilles beheert kan dit, alhoewel zij dit ook wel zouden durven publiceren!
Laat ons maar verder dromen!
Value-belegger
Aandelenportefeuille netto met 686% gestegen sinds opstart in nov '08. YTD bruto: -2,8% (t.e.m. 6 apr '17)
Momenteel: Aecom, Altamir, Arcadis, Baron de Ley, CoreLogic, Graphic Packaging, Publicis, RTL, Veolia
Geen enkele beroepsbelegger of bank welke de kapitaalkrachtige portefeuilles beheert kan dit, alhoewel zij dit ook wel zouden durven publiceren!
Laat ons maar verder dromen!
En uw punt is?
Ofwel geef je hem je gebruikersnaam en wachtwoord zodat hij op je account kan inloggen ofwel moet hij zelf een portefeuille aanmaken die identiek is aan die van jou. Ik vind het raar dat iemand anders je portefeuille moet kunnen opvolgen maar goed.Leemans-broertje schreef:Volg dagelijks mijn aandelenport op bij Tijd.be.
Zou die daar nu ook door een derde opvolgbaar willen maken maar wel onder zijn eigen naam Ik veronderstel dat hiervoor de ganse port naar hem moet gekopieerd worden?
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
@Yaris
Bedankt hoor ! Vermoedde het wel. Op 1 dag zal hij het wel klaarspelen hoop ik
Bedankt hoor ! Vermoedde het wel. Op 1 dag zal hij het wel klaarspelen hoop ik
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Waarom niet een simpele google sheet voor de opvolging? Kan je delen met 100.000 man als je wil
.
klik
klik
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!