Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Aankoop 'alternatieve' fondsen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
46 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat
Verstuur privébericht Website

Re: Aankoop 'alternatieve' fondsen

• Citeer

Bericht door robokat » 16 februari 2011, 18:59

LordK schreef:
Wat die Nobles Crus van de topicstarter betreft, die heb ik vandaag binnengehaald als folieke.
;D

Ik wel al enkele malen gelezen dat wijn inderdaad een belegging is die het beter doet dan veel andere beleggingen. Natuurlijk tot er ooit een crash van de wijnmarkt.

Kiwi-Banaan
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Kiwi-Banaan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kiwi-Banaan » 17 februari 2011, 01:38

@ LordK : ah en waar heb je die Nobles Crus kunnen aankopen aan 2% instap ??? Ik kon dat fonds in november in België nergens aan acceptabele instapkost verkrijgen, ofwel met een omweg via Nederland met veel rompslomp, ofwel via een dure fonds dédié constructie, ofwel aan héél hoge instapkosten bij de private bankier ... Rechtstreeks contact met hoofdkantoor Elite Advisers leverde ook niets op ... rechtstreeks aankopen kon toen enkel voor een ferm bedrag (125.000 € of zoiets dacht ik telefonisch van hen gehoord te hebben)

@ Maarten : kan bevestigen dat ook ik het HIQ fonds sedert vorig jaar november in bezit heb, rechtstreeks bij hen aangekocht (tijdens hun jaarlijkse eindejaarsactie inzake verminderde instapdrempel)

LordK
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer LordK
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door LordK » 17 februari 2011, 10:46

@Kiwi-Banaan.

Via BNP - 50% korting op de normale instap van 4%.
Ik had ook gelezen van die 125K, maar over zo'n bedrag gaat het niet. Dat blijkt dus ook soepel hanteerbaar.
Eerst eens zien met een bescheiden aantal, want uiteindelijk vind ik het een betrekkelijk pover gedocumenteerd fonds alhoewel ik het wel potentieel vind hebben.

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 17 februari 2011, 11:41

Kiwi-Banaan schreef: @ Maarten : kan bevestigen dat ook ik het HIQ fonds sedert vorig jaar november in bezit heb, rechtstreeks bij hen aangekocht (tijdens hun jaarlijkse eindejaarsactie inzake verminderde instapdrempel)
Is de minimuminvestering dan nu terug 10000 euro? Want dat steek ik nooit in 1 fonds.
Maarten schreef:En wat is de mening over "DWS Vermögensbildungsfonds I - Isin DE0008476524". Op dit forum nog niets over gezegd, maar lijkt een mogelijk interessant. Wereldwijd aandelen, morningstar elite rating.
Het gemiddelde rendement is wel niet echt hoog...
En wat denken jullie van dit fonds?

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 17 februari 2011, 11:44

robokat schreef:Hoge winsten, zeer hoge risico's. Zoals met alle Hedge Funds.
Gaat het hier over een gewoon Hedge Fund? Ik dacht dat het een van de - nieuwere soort - absolute return funds was.

cooldave
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer cooldave
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cooldave » 17 februari 2011, 11:52

Maarten schreef:
Kiwi-Banaan schreef: @ Maarten : kan bevestigen dat ook ik het HIQ fonds sedert vorig jaar november in bezit heb, rechtstreeks bij hen aangekocht (tijdens hun jaarlijkse eindejaarsactie inzake verminderde instapdrempel)
Is de minimuminvestering dan nu terug 10000 euro? Want dat steek ik nooit in 1 fonds.

Ik denk het wel.
Soms doen ze een actie (denk in november) waar je voor €2500- kan instappen.
Anders eens een mailtje sturen of er geen mogelijkheid is om in te stappen voor kleiner bedrag.
Ze beantwoorden vlug je mailtje.

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door robokat » 17 februari 2011, 12:18

Maarten schreef:
robokat schreef:Hoge winsten, zeer hoge risico's. Zoals met alle Hedge Funds.
Gaat het hier over een gewoon Hedge Fund? Ik dacht dat het een van de - nieuwere soort - absolute return funds was.
Het is wel degelijk een hedge fund ("hefboomfonds" in het nederlands).

Uit het jaarverslag blijkt duidelijk dat er geïnvesteerd wordt met geleend geld. Ze hebben slechts een fondsvermogen van 20 miljoen maar een investeringsportefeuille van 72 miljoen. Dergelijke constructies zijn dan ook gevoelig om om te vallen, wat ook in het verleden gebeurd is met andere hedge funds.

Ik kom in geen kilometers in de buurt van een hedge fund, maar ik ben dan ook een relatief defensieve belegger. De Belgische wetgever denkt er blijkbaar ook zo over, vandaar mogen die in Belgie niet zomaar aan particulieren verkocht worden.

Kiwi-Banaan
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Kiwi-Banaan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kiwi-Banaan » 17 februari 2011, 12:41

@ LordK : ah da's interessante info ! Heb toen ook bij BNP via mail geïnformeerd en was volgens hen niet mogelijk. Langs welke weg heb je dat bij hen verkregen ? Via een van hun kantoren, of via BNP Private Banking, of via een andere weg ? Vind het toch maar vreemd dat het zo moeilijk verkrijgbaar is, heb er in beleggingsbladen al vaak erg positieve artikels over gelezen, onlangs weer in Trends Moneytalk ...

@ Cooldave : inderdaad 10k, vind ik persoonlijk ook te veel om in één keer in één fonds te steken, ik spreid qua beleggen immers heel erg in tijd en soorten fondsen. En heb graag alternatieve fondsen in portefeuille, waarvan deze er één van is, die vaak weerwerk bieden tegen de algemene beurstrends. De MAN hedge fondsen zijn ook zoiets. Je moet voor jezelf uitmaken of het jouw vertrouwen waard is, hangt ook af van je financiële situatie natuurlijk. Het is inderdaad een Hedge Fund, heb hen leren kennen via Nederlandse forums en sites (vnl de site van IEX Profs), kwam er vaak als best presterend Nederlands Hedge Fund uit. Vele andere zijn gewoon niet verkrijgbaar als Belg, of hebben vreselijk hoge instapdrempels. Stuur hen anders inderdaad eens een mailtje (info@hiqinvest.nl), ze reageren altijd heel snel en ook de communicatie via briefwisseling gaat heel vlot bij hen. Als het niet lukt, zal je voor die actie helaas ook moeten wachten tot medio oktober (weet wel niet of die vanaf nu ELK jaar is die actie), je kan er eens achter vragen of ze dit jaar mss andere actie(s) doen ?

@ Maarten : het DWS Vermögensbildungsfonds (http://www.morningstar.be/be/snapshot/s ... F0GBR04CM3) lijkt me zo op het eerste zicht niet interessant. Een van de vele globale aandelenfondsen die verkrijgbaar zijn, er zijn er veel te vinden met betere morningstar ratings (5*) met betere prestaties, maar vind persoonlijk geen van die fondsen interessant, presteerden historisch gezien veel te zwak, kan je mss beter gewoon een wereldwijde aandelentracker kopen ... Als je toch persé voor een wereldwijd aandelenfonds wil gaan, zou ik dan eerder opteren voor Carmignac Investissement (http://www.morningstar.be/be/snapshot/s ... F0GBR04F8Y) of voor Skagen Global (http://www.morningstar.nl/nl/snapshot/s ... F0GBR04OZJ" onclick="window.open(this.href);return false; - enkel via een omweg via het buitenland verkrijgbaar), die presteerden historisch wél relatief goed.
Over instapmoment en toekomstperspectieven vel ik geen oordeel. Kan alleen het systeem van gespreid beleggen aanbevelen. Zelf heb ik C. Investissement in portefeuille, via periodiek beleggen bij Deutsche Bank koop ik elke maand voor een minimaal bedrag bij ...

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 17 februari 2011, 14:59

Wat is dan eigenlijk het verschil tussen een absolute return fund en een hedge fund?

Kiwi-Banaan
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Kiwi-Banaan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kiwi-Banaan » 17 februari 2011, 16:13

Tja da's inderdaad verwarrend en voor interpretaties vatbaar, op het internet zijn er verschillende defitities over terug te vinden als je dat in google intypt. Hedging kan één methode zijn om te pogen die absolute return te behalen (er zijn veel defities van hedging, bv die op goeroe.be : "Hedging = Risicobeperking, strategie waarbij een investeerder zijn risico op de onderliggende markt beperkt door op een afgeleide markt ( future of optiemarkt) een defensieve of tegengestelde positie aan te gaan."). Het HIQ fonds valt op de site van Morningstar zo onder de categorie 'Hedge Funds Multi-Strategy' en het MAN AHL fonds onder 'Global Trend funds'. Je hebt de specifieke genoemde absolute return funds (bv Carmignac Portfolio Market Neutral en anderen, zie bv op site Morningstar onder zoekcategorie 'Absolute Return Funds'). Och, categoriën genoeg die ze nog kunnen verzinnen ...

Een andere strategie tot absolute return is binnen één fonds spelen tussen de verhoudingen aandelen-obligaties-grondstoffen-valuta-vastgoed, naargelang de marktomstandigheden en heersende winst/risicoverhoudingen (bv Carmignac Patrimoine) om alzo steeds een positief resultaat proberen te behalen.

De naam 'absolute return fund' is denk ik wel een vlag die veel strategiën kan dekken en vaak (al of niet terecht) gebruikt wordt, een naam die in vele gevallen een vals gevoel van veiligheid kan geven ... dus altijd zelf voorzichtig spreiden in tijd en soorten beleggingen blijft een goede raad !

Bucksenraeke
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Bucksenraeke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bucksenraeke » 18 februari 2011, 21:56

of voor Skagen Global (http://www.morningstar.nl/nl/snapshot/s" onclick="window.open(this.href);return false; ... F0GBR04OZJ - enkel via een omweg via het buitenland verkrijgbaar), die presteerden historisch wél relatief goed.
Skagen Global kan gewoon aangekocht worden via Keytrade

Kiwi-Banaan
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Kiwi-Banaan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kiwi-Banaan » 19 februari 2011, 02:49

Bucksenraeke schreef:
of voor Skagen Global (http://www.morningstar.nl/nl/snapshot/s" onclick="window.open(this.href);return false; ... F0GBR04OZJ - enkel via een omweg via het buitenland verkrijgbaar), die presteerden historisch wél relatief goed.
Skagen Global kan gewoon aangekocht worden via Keytrade
Helaas niet. Ben zelf ook klant bij Keytrade en had destijds ook het idee dat het kon, omdat je op hun site met wat zoekwerk de Skagen fondsen kan vinden. Maar toen ik het via hun site effectief wou aankopen en het order ingaf, kwam ik op een gegeven moment steeds een bepaalde foutcode tegen en kon ik niet verder. Heb hen toen gemaild en gevraagd wat het probleem was, kreeg het antwoord dat Skagen fondsen bij hen niet AANgekocht konden worden (volgens hen omdat Skagen geen Belgische licentie heeft), dat het enkel in hun site voorzien is voor klanten die hun fondsen van een buitenlandse bank overdragen naar Keytrade en die dan wel kunnen VERkopen ...

Dit was wel een viertal maanden geleden, heb die info toen ook hier ergens op het forum vermeld. Het kan natuurlijk zijn dat er aan die situatie ondertussen iets veranderd is (wat ik erg goed nieuws zou vinden), maar daar heb ik nog nergens iets over gelezen of gehoord ...

cooldave
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer cooldave
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cooldave » 19 februari 2011, 13:48

[quote="Kiwi-Banaan"]@ LordK : ah en waar heb je die Nobles Crus kunnen aankopen aan 2% instap ??? Ik kon dat fonds in november in België nergens aan acceptabele instapkost verkrijgen, ofwel met een omweg via Nederland met veel rompslomp, ofwel via een dure fonds dédié constructie, ofwel aan héél hoge instapkosten bij de private bankier ... Rechtstreeks contact met hoofdkantoor Elite Advisers leverde ook niets op ... rechtstreeks aankopen kon toen enkel voor een ferm bedrag (125.000 € of zoiets dacht ik telefonisch van hen gehoord te hebben)

Er staat vandaag een interview inNetto met Christian Roger van Nobles Crus

Kiwi-Banaan
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Kiwi-Banaan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kiwi-Banaan » 19 februari 2011, 23:22

Ah ja ? Verdorie heb dit weekend De Tijd niet gekocht, hopelijk hebben ze hem volgende week nog in de bib liggen. Staat in dat artikel iets vermeld over langs welke weg Nobles Crus kan aangekocht worden ? In alle artikelen die ik er al over las, werd dit nergens vermeld ...

Tot nu toe in België enkel verkrijgbaar via dure/meer risicovolle Tak-23 constructies (fonds dédié), of via Private Banking zover ik weet. Weet wel rechtstreeks van fondsbeheerder Elite Advisers dat zij zelf géén instapkost aanrekenen. De rechtstreekse instaplimiet bij hen ligt echter erg hoog (ik dacht dat het 125.000 € was). Ze laten de private bankier of tak-23 verzekeraar die het verkoopt wel een marge toe van 0% tot 4% dat ze als instapkost mogen aanrekenen ... Bij een private bank waar ik zelf informeerde, rekenden ze zelfs 2% instap + daarboven nog eens zo'n 4% instapkost ten gunste van de tussenpersoon die het voor hen aankocht... En BNP private banking hanteert voor mij te hoge minimum vermogensbedragen om bij hen voor aankoop van één fonds terecht te kunnen ...

cooldave
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer cooldave
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cooldave » 20 februari 2011, 11:49

Kiwi-Banaan schreef:Ah ja ? Verdorie heb dit weekend De Tijd niet gekocht, hopelijk hebben ze hem volgende week nog in de bib liggen. Staat in dat artikel iets vermeld over langs welke weg Nobles Crus kan aangekocht worden ? In alle artikelen die ik er al over las, werd dit nergens vermeld ...

Tot nu toe in België enkel verkrijgbaar via dure/meer risicovolle Tak-23 constructies (fonds dédié), of via Private Banking zover ik weet. Weet wel rechtstreeks van fondsbeheerder Elite Advisers dat zij zelf géén instapkost aanrekenen. De rechtstreekse instaplimiet bij hen ligt echter erg hoog (ik dacht dat het 125.000 € was). Ze laten de private bankier of tak-23 verzekeraar die het verkoopt wel een marge toe van 0% tot 4% dat ze als instapkost mogen aanrekenen ... Bij een private bank waar ik zelf informeerde, rekenden ze zelfs 2% instap + daarboven nog eens zo'n 4% instapkost ten gunste van de tussenpersoon die het voor hen aankocht... En BNP private banking hanteert voor mij te hoge minimum vermogensbedragen om bij hen voor aankoop van één fonds terecht te kunnen ...
Voor de aankoop schrijven ze via henzelf (Elite Advisers) maar min €125000 of via beheersmandaat/verzekeringsmakelaar

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

46 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy