Aankoop appartement holiday suites
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Aankoop appartement holiday suites
Hallo,
Mijn ouders overwegen een appartement van de keten Holiday Suites te kopen, dit in Nieuwpoort.
Zij zouden hier zelf meermaals per jaar blijven (ze gaan daar nu sowieso al geregeld naar toe, maar dan in het appartement van vrienden), de kinderen (met kleinkinderen) zouden er ook sporadisch gebruik van maken.
De aankoop is met erfpacht (grond), zomervakantie wordt het verhuurd aan toeristen, registratie 2e verblijf is duurder, er zijn jaarlijkse kosten etc.
De vraag werd hier al eens gesteld door iemand anders, maar er kwam weinig respons. apartementen-holiday-suites-t26290.html
Graag jullie visie hierop. Voor-en nadelen?
Kost dit te veel tov het genot?
Mijn ouders overwegen een appartement van de keten Holiday Suites te kopen, dit in Nieuwpoort.
Zij zouden hier zelf meermaals per jaar blijven (ze gaan daar nu sowieso al geregeld naar toe, maar dan in het appartement van vrienden), de kinderen (met kleinkinderen) zouden er ook sporadisch gebruik van maken.
De aankoop is met erfpacht (grond), zomervakantie wordt het verhuurd aan toeristen, registratie 2e verblijf is duurder, er zijn jaarlijkse kosten etc.
De vraag werd hier al eens gesteld door iemand anders, maar er kwam weinig respons. apartementen-holiday-suites-t26290.html
Graag jullie visie hierop. Voor-en nadelen?
Kost dit te veel tov het genot?
Re: Aankoop appartement holiday suites
Kort en bondig: AFBLIJVEN!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor je reactie. Maar waarom denk je er zo over?
Ik zou graag wat meer inzichten krijgen hierover...
Ik zou graag wat meer inzichten krijgen hierover...
Wie eigenaar is van de grond is principieel ook eigenaar van de constructies die op die grond staan..
Afblijven dus.. Geraakt later moeilijk terug verkocht, en ze overladen U met onkosten onkosten en onkosten..
Afblijven dus.. Geraakt later moeilijk terug verkocht, en ze overladen U met onkosten onkosten en onkosten..
Je krijgt dat bijna niet doorverkocht. Bovendien neem jij het leegstandrisico over. Welke appartementen gaan ze immers eerst verhuren? Hun eigen appartementen of degene die ze aan derden hebben "verkocht".
Volledig akkoord met bovenstaande. Een toevoeging: als Holiday Suites beslist dat er na pakweg 5-7 jaar moet gerenoveerd worden (uiteraard door een bevriende aannemer), moet je mee in het bad.
Als het allemaal zo mooi zou zijn als voorgesteld, zou Holiday Suites gewoon alles in eigen portefeuille kunnen houden en zijn dergelijke constructies overbodig.
Als het allemaal zo mooi zou zijn als voorgesteld, zou Holiday Suites gewoon alles in eigen portefeuille kunnen houden en zijn dergelijke constructies overbodig.
Het zijn waarschijnlijk ook niet hun nieuwste, beste en meest gehuurde appartementen die ze te koop zetten.