Aankoop garagebox
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Aankoop garagebox
bij volledig jaar verhuurd , heb je dan netto rendement van 7 % was zeker ni slecht is. ( 65 x12 -85 = 695 euro )
Matthiso, hoe heb je deze gevonden?
Proficiat met de aankoop!
Hopelijk brengt de investering nog meer op dan je verwacht
@ ludo: vergeet niet om nog rekening te houden met kosten voor notaris en registratierechten, die maken ook deel uit van een vastgoedinvestering.
Hopelijk brengt de investering nog meer op dan je verwacht

@ ludo: vergeet niet om nog rekening te houden met kosten voor notaris en registratierechten, die maken ook deel uit van een vastgoedinvestering.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook geïnteresseerd om er zo eentje te vinden! Let op: bij verhuur heb je officieel een btw-nummer nodig (hoewel een normale particuliere verhuurder geen btw moet afdragen - enkel als je je btw-nr ook voor andere dingen gebruikt).
http://www.fiscus.fgov.be/interfaoifnl/ ... sujet3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb mij zopas een 2de garagebox aangekocht . . .
Hou jullie vast . . .
Aankoopprijs : 10 000€
momenteel verhuurd aan 80€ en de huurder wil in samenspraak 90€ betalen maar dan voor 5 jaar vastzetten de huurprijs.
Niet slecht he
!!
Hou jullie vast . . .
Aankoopprijs : 10 000€
momenteel verhuurd aan 80€ en de huurder wil in samenspraak 90€ betalen maar dan voor 5 jaar vastzetten de huurprijs.
Niet slecht he

90€ voor een garagebox? Dat is zeer veel geld, dat er tegenwoordig 10.000€ voor een garagebox gevraagd wordt wist ik wel (blijft natuurlijk ook veel geld).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Beste
De meeste garageboxen staan te koop voor + - 20 000€ !!!
90€ betaal je meestal regio brussel en brusselse rand.
De meeste garageboxen staan te koop voor + - 20 000€ !!!
90€ betaal je meestal regio brussel en brusselse rand.
Klopt dat van dat BTW nummer???
Iets verhuren vraagt toch niet het bezitten van een btw nummer....
Iets verhuren vraagt toch niet het bezitten van een btw nummer....

Als je omzet niet meer is dan 5580 euro/jaar,kan je vrijstelling aanvragen van BTW plichtige.
http://www.fiscus.fgov.be/interfaoifnl/ ... sujet3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn koopwode is gestild. Zaterdag een 3de en laatste garage aangekocht.
Aankoopprijs 8500 EURO met KI 59 en geen gemeenschappelijke kosten.
Huurprijs is momenteel 75€.
Nu kan ik alle drie de garages in 1 akte doen verlijden.
Aankoopprijs 8500 EURO met KI 59 en geen gemeenschappelijke kosten.
Huurprijs is momenteel 75€.
Nu kan ik alle drie de garages in 1 akte doen verlijden.
kingsfan schreef:zojuist 1 gekocht voor 10000€, na alle kosten bij notaris was totale rekening 12620 € geworden,
niet mis dus wat er bij komt ?
aub
Hallo Kingsfan
Heb je de garagebox al kunnen verhuren? Hoe lang heeft het te huur gestaan en wat is je maandelijkse huurprijs die je vraagt?
-
- Newbie
- Contacteer:
Dag Matthiso,
Weet niet of ik je via deze weg nog kan bereiken na bijna 10 jaar, maar wou eens horen hoe het gaat met je investeringen :-).
Ben zelf 24 en wil mijn spaargeld niet op de bank laten staan. Maar kan jij me zeggen of investeren in garageboxen nog een goed idee is? Mijn richtprijs is 20 000. Zo ja kan je me tips geven, zeggen waarop ik moet letten bij bezichtiging?
Alvast bedankt!
Joran
Weet niet of ik je via deze weg nog kan bereiken na bijna 10 jaar, maar wou eens horen hoe het gaat met je investeringen :-).
Ben zelf 24 en wil mijn spaargeld niet op de bank laten staan. Maar kan jij me zeggen of investeren in garageboxen nog een goed idee is? Mijn richtprijs is 20 000. Zo ja kan je me tips geven, zeggen waarop ik moet letten bij bezichtiging?
Alvast bedankt!
Joran
20k is tegenwoordig de prijs van een autostaanplaats. Een box of garage gaat makkelijk boven de 30k.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dag Pukkie,
Bedankt voor de reactie!
20k is idd aan de lage kant. Maar ik zie er soms passeren! Excl. notariskosten natuurlijk.
Heb je zelf ervaring met garageboxen?
Groetjes,
Joran
Bedankt voor de reactie!
20k is idd aan de lage kant. Maar ik zie er soms passeren! Excl. notariskosten natuurlijk.
Heb je zelf ervaring met garageboxen?
Groetjes,
Joran