Actie 50 euro bij MeDirect
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Actie 50 euro bij MeDirect
Ik heb voor een vriend een rekening aangemaakt via de link en code.
Echter heb ik de 50 euro niet ontvangen.
Ze willen ze ook niet betalen.
Nog iemand dergelijke slechte ervaring?
Echter heb ik de 50 euro niet ontvangen.
Ze willen ze ook niet betalen.
Nog iemand dergelijke slechte ervaring?
Is het nu in orde gekomen? Bij mij niet. :-(MajorFoster schreef: ↑24 november 2021, 19:29Bedankt hiervoor, ik heb via jouw link een account aangemaakt. Tijdens het registratieproces heb ik wel niets gemerkt van een eventuele actie (of een mogelijkheid om een code in te geven). Ook op mijn rekening achteraf voorlopig geen spoor van €50 of een melding dat dit op komst zou zijn...Dat verklaart natuurlijk veel![]()
-
- Newbie
- Contacteer:
Neen, niets ontvangen. Kan het zijn dat we net te laat waren?
Iemand de €50 al ontvangen? Zowel ik als mijn aangebrachte nog nada
Na contact met de helpdesk vroegen ze naar de gebruikte code en beide namen. Hopelijk komt het nu in orde.

Na contact met de helpdesk vroegen ze naar de gebruikte code en beide namen. Hopelijk komt het nu in orde.
Rap rap cashen en daarna terug vertrekken zo gaat het niet bij Me direct.
Estate Guru believer.
Ik kom nog eens terug op mijn eerdere reactie.
Aan wie zich afvraagt waarom MeDirect de 50 € van die actie nog niet gestort heeft:
->vraag misschien eens aan de nieuw aangebrachte klant, hoeveel verrichtingen er al gedaan zijn<-.
Bij dit type acties worden er een aantal parameters ingebouwd, waarmee een bank kan vaststellen of het werkelijk over nieuwe klanten gaat, of dat het over profiteurs gaat die alleen uit zijn op makkelijk verdiende 50 euro.
Aan deze laatsten hebben banken immers geen boodschap. Ze zijn bij MeDirect niet gek, toch?
Hier 6x50 EUR ontvangen voor mijn referrals.