Actie 50 euro bij MeDirect
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Actie 50 euro bij MeDirect
Ik heb een vriend via de link met code aangebracht als klant, maar zie geen 50 euro verschijnen. Noch bij mijn vriend, noch bij mezelf. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Indien er nog iemand een link met code wenst, verstuur PB.
Indien er nog iemand een link met code wenst, verstuur PB.
Aan dergelijke acties zijn altijd een heleboel voorwaarden verbonden (voorbeeld bij de meeste banken: nieuwe klant moet eerst effectief gedurende een vastgestelde periode klant zijn en/of een aantal verrichtingen gedaan hebben, enz...)
Voorwaarden zijn allemaal voldaan. Ik heb een bericht gestuurd naar de klantendienst.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

De Bonus voor zowel de Aanbrenger als de Aangebrachte Persoon zal uitbetaald worden binnen een maand. Dit nadat de Aangebrachte Persoon met succes het verwelkomingsproces heeft voltooid en aan de bovenvermelde Voorwaarden voldoet. De Bonus wordt uitbetaald op de rekening van de relevante klant bij MeDirect Bank SA/NV.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
Gebruikersnaam2
- Jr. Member

- Contacteer:
Heeft die vriend toevallig dezelfde naam als jij ... aangezien je toegang hebt tot zijn account 
-
MajorFoster
- Newbie

- Contacteer:
-
MajorFoster
- Newbie

- Contacteer:
Niemand die nog over een code beschikt? Indien wel: graag PB aub.
Hier ook graag nog een code...
Nog steeds code nodig?MajorFoster schreef: ↑20 november 2021, 18:56 Niemand die nog over een code beschikt? Indien wel: graag PB aub.
-
MajorFoster
- Newbie

- Contacteer:
Graag, stuur je me een PB? Hoort bij de code eigenlijk ook een specifieke link? Of kan je de code gewoon ergens ingeven bij het standaard aanmaakproces van een nieuw account?
Ik heb eentje opgestuurd
De actie is stopgezet.
-
MajorFoster
- Newbie

- Contacteer:
Bedankt hiervoor, ik heb via jouw link een account aangemaakt. Tijdens het registratieproces heb ik wel niets gemerkt van een eventuele actie (of een mogelijkheid om een code in te geven). Ook op mijn rekening achteraf voorlopig geen spoor van €50 of een melding dat dit op komst zou zijn...
Dat verklaart natuurlijk veel
Geef ze een paar weken de tijd voor die centjes.
Estate Guru believer.
Je moet niet denken dat je aan die actie deelneemt en dat er de volgende dag 50 euro op je rekening staat.