Afer Europe
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Afer Europe
Ik heb vandaag een pakket aangekregen van Afer Europe met de voorstelling van hun TAK21 eventueel combineerbaar met TAK23. Op zich allemaal wel mooie cijfers maar hoe betrouwbaar zijn zij? Van Aviva Vie zelf had ik ook nog nooit gehoord. Weten jullie ook wat zij bedoelen met die bodemgarantie? Heeft te maken met overlijden van de verzekerde en daar stopt het voor mij
Bedankt voor jullie tips. Is het ook mogelijk om een adviseur thuis over de vloer te krijgen of....
Re: Afer Europe
robinvandyck schreef:Ik heb vandaag een pakket aangekregen van Afer Europe met de voorstelling van hun TAK21 eventueel combineerbaar met TAK23. Op zich allemaal wel mooie cijfers maar hoe betrouwbaar zijn zij? Van Aviva Vie zelf had ik ook nog nooit gehoord. Weten jullie ook wat zij bedoelen met die bodemgarantie? Heeft te maken met overlijden van de verzekerde en daar stopt het voor mijBedankt voor jullie tips. Is het ook mogelijk om een adviseur thuis over de vloer te krijgen of....
De uitleg over hun bodemgarantie vind je makkelijk terug op hun website http://www.afer-europe.com" onclick="window.open(this.href);return false;
even herhalen als lid test-aankoop 0.50 % instapkosten op hun tak 21 ipv 2 %. Of deze korting ook telt voor hun fondsen weet ik niet, één telefoontje naar Afer en je weet het.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe en waar intekenen bij afer europe?
jokkie schreef:Hoe en waar intekenen bij afer europe?
Bij afer zelf, vraag documentatie aan, en je vind er een inschrijvingsformulier bij, vergeet zeker niet je test-aankoop lidnummer te vermelden op je inschrijvingsformulier, zo bekom je 1.50 % korting op de inschrijfkosten (0.50 % in plaats van 2 %)
en zeg dat je vriend ben van Patrick One
en je krijgt er nog een extraatje bij 
patrick1 schreef:jokkie schreef:Hoe en waar intekenen bij afer europe?
Bij afer zelf, vraag documentatie aan, en je vind er een inschrijvingsformulier bij, vergeet zeker niet je test-aankoop lidnummer te vermelden op je inschrijvingsformulier, zo bekom je 1.50 % korting op de inschrijfkosten (0.50 % in plaats van 2 %)
Ik heb ook het informatiepakket van Afer ontvangen en ik vind nergens een vakje waar je je lidnummer van test-aankoop kan vermelden.Of zie ik niet goed ?
Ik heb ook het informatiepakket van Afer ontvangen en ik vind nergens een vakje waar je je lidnummer van test-aankoop kan vermelden.Of zie ik niet goed ?[/quote]
Inderdaad, dat klopt, er is geen speciaal vakje voorzien op het inschrijvingsformulier voor het test-aankoop lidnummer, even naar Afer bellen, gratis via 0800 139 21, ik mocht het lidnummer bovenaan het inschrijvingsformulier vermelden, maar, bel eerst even naar Afer, dan weet je het zeker, en bellen is gratis, klantvriendelijk zijn ze bij Afer, en geen betalend, maar gratis telefoonnummer, dat is pas klantvriendelijk.
Inderdaad, dat klopt, er is geen speciaal vakje voorzien op het inschrijvingsformulier voor het test-aankoop lidnummer, even naar Afer bellen, gratis via 0800 139 21, ik mocht het lidnummer bovenaan het inschrijvingsformulier vermelden, maar, bel eerst even naar Afer, dan weet je het zeker, en bellen is gratis, klantvriendelijk zijn ze bij Afer, en geen betalend, maar gratis telefoonnummer, dat is pas klantvriendelijk.
Inderdaad, dat klopt, er is geen speciaal vakje voorzien op het inschrijvingsformulier voor het test-aankoop lidnummer, even naar Afer bellen, gratis via 0800 139 21, ik mocht het lidnummer bovenaan het inschrijvingsformulier vermelden, maar, bel eerst even naar Afer, dan weet je het zeker, en bellen is gratis, klantvriendelijk zijn ze bij Afer, en geen betalend, maar gratis telefoonnummer, dat is pas klantvriendelijk.[/quote]patrick1 schreef:Ik heb ook het informatiepakket van Afer ontvangen en ik vind nergens een vakje waar je je lidnummer van test-aankoop kan vermelden.Of zie ik niet goed ?
Ok, bedankt Patrick
Iedereen doet met zijn/haar geld wat ze willen, ik, en vele anderen, kunnen maar zeggen, welke tak 21, of andere producten volgens ons goed zijn, en uitleggen waarom.Jhn schreef:en zeg dat je vriend ben van Patrick Oneen je krijgt er nog een extraatje bij
We winnen hier niets mee, integendeel, we steken er onze tijd en energie in,
Wordt dat nummer gecontroleerd? of is gelijk welk nummer goed?
Testaankoop is nogal een duur blaadje vind ik. In de bib kun je het gratis raadplegen.
Testaankoop is nogal een duur blaadje vind ik. In de bib kun je het gratis raadplegen.
En wat als je na een tijd je abonnement op test-aankoop opzegt? Wat dan met de kosten bij afer?Lukske schreef:Wordt dat nummer gecontroleerd? of is gelijk welk nummer goed?
Lukske schreef:Wordt dat nummer gecontroleerd? of is gelijk welk nummer goed?
ik ben lid van test-aankoop invest, en genoot van de korting zonder problemen, of gewone test-aankoop abonnees deze korting ook krijgen, weet ik niet, moet je navragen bij Afer of test-aankoop.
je winst is 1.50 % of, 150 € op 10.000 €.
Zelf heb ik enkel een abo op Test Gezondheid en dat was geen probleem.patrick1 schreef:of gewone test-aankoop abonnees deze korting ook krijgen, weet ik niet, moet je navragen bij Afer of test-aankoop.
Er zijn hier precies 2 draadjes over hetzelfde?
afer-europe-instapkosten-via-test-aanko ... ml#p177861" onclick="window.open(this.href);return false;
Rendement tak 21 voor 2013
afer europe 3.36 %
Wie doet beter ?
Wie doet beter ?
-
anonymous6
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Akkoord dat Afer nu de rangschikking aanvoert voor 2013.
Maar ik herinner me ook uit het verleden dat je toen dweepte met andere maatschappijen.
Overigens, als ik naar de grafiek hier op de site kijk, is het nog maar de laatste 2 jaar dat Afer bovenaan prijkt.
In 2005, 2006 en 2007 bengelen ze ONDER het gemiddelde qua rendement.
De BEHEERSkosten zijn 0,475%
Bij bijvoorbeeld DB For Life Dynamic is dat 0,00%, idem bij Allianz Invest For Life Dynamic 3A.
Zij haalden bovendien in 2012 een beter rendement dan Afer. Cijfers voor 2013 vind ik niet direct (ik heb geen van de 3).
Maw, 't is niet zo simpel van "één winning team" te kiezen, en te denken dat ze jaar na jaar de ranglijst zullen aanvoeren.
Maar ik herinner me ook uit het verleden dat je toen dweepte met andere maatschappijen.
Overigens, als ik naar de grafiek hier op de site kijk, is het nog maar de laatste 2 jaar dat Afer bovenaan prijkt.
In 2005, 2006 en 2007 bengelen ze ONDER het gemiddelde qua rendement.
De BEHEERSkosten zijn 0,475%
Bij bijvoorbeeld DB For Life Dynamic is dat 0,00%, idem bij Allianz Invest For Life Dynamic 3A.
Zij haalden bovendien in 2012 een beter rendement dan Afer. Cijfers voor 2013 vind ik niet direct (ik heb geen van de 3).
Maw, 't is niet zo simpel van "één winning team" te kiezen, en te denken dat ze jaar na jaar de ranglijst zullen aanvoeren.