afhalen geld voor overlijden en na overlijden door stiefmoeder
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: afhalen geld voor overlijden en na overlijden door stiefmoeder
Denk het niet; hoe zou de gemeente weten welke banken te verwittigen?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
hoe is de bank dat te weten gekomen ?
via de pensioenkas ?
want die krijgen wel het bericht onmiddelijk van de kruispuntbank door, en daar is een speciale overeeenkomst mee dat de pensioenkas makkelijk het geld terug kan recupereen
( een van de redenen waarom een pensioekas bv aan rabobank.be nooit pensioengeld wil storten, omdat ze niet voldoende controle kunnen doen )
via de pensioenkas ?
want die krijgen wel het bericht onmiddelijk van de kruispuntbank door, en daar is een speciale overeeenkomst mee dat de pensioenkas makkelijk het geld terug kan recupereen
( een van de redenen waarom een pensioekas bv aan rabobank.be nooit pensioengeld wil storten, omdat ze niet voldoende controle kunnen doen )
24.00 uur bestaat niet om de tijd aan te gevenludo schreef: ↑9 december 2018, 15:55 De klok telt 24 uur..
Het is om 24.00 uur de laatste seconde van de huidige dag, en bij 00.00 uur is de eerste seconde van de volgende dag aangebroken.
Dus moet in uw voorbeeld dan niet op 16 maar op 15 om 24.00 uur genomen worden???
Of is op 15/12 om 24.00 uur gelijk aan 16/12 om 00.00 uur?
Beetje verwarrend.
De laatste seconde van 7 december is 23:59:59
Een seconde later is het 8 december, 00:00:00
Als iemand overlijdt op 8 december om 14.18 uur, telt wat er op de rekening stond op 8 december om 00:00:00, voor zover ik het goed begrepen heb van de belastingen..
Als iemand overlijdt op 8 december om 14.18 uur, telt wat er op de rekening stond op 8 december om 00:00:00, voor zover ik het goed begrepen heb van de belastingen..
klopt
klopt
NIET in Griekenland, want daar loopt de betaling nog 10 jaar door !
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
00:00 is in dit geval dik 14 uur voor het overlijden. Ik zie het eerder als : geen tijd meer..
In gevallen als deze vraag ik me altijd af wat de overledene had gewild.
Dat hij zijn kinderen maximaal bevoordeelt ? Dat de overlevende partner comfortabel verder kan leven ? Of een mix van beide ?
Jammer dat dat niet altijd van op voorhand duidelijk wordt gemaakt.
Als mijn moeder ooit overlijdt zou ik haar partner niet 'de nek afsnijden'.
Als hij dat tenminste met mij niet doet.
In gevallen als deze vraag ik me altijd af wat de overledene had gewild.
Dat hij zijn kinderen maximaal bevoordeelt ? Dat de overlevende partner comfortabel verder kan leven ? Of een mix van beide ?
Jammer dat dat niet altijd van op voorhand duidelijk wordt gemaakt.
Als mijn moeder ooit overlijdt zou ik haar partner niet 'de nek afsnijden'.
Als hij dat tenminste met mij niet doet.
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer: