Ahold-Delhaize
TIP
Re: Ahold-Delhaize
Haha spijtig van die storing
Mss in die voorspelling ook nog wat opnemen over de rol van shorters, trackers, institutionelen enz. Dan heb je zo ongeveer de inhoud van de meeste beurspraatjes mee
Mss in die voorspelling ook nog wat opnemen over de rol van shorters, trackers, institutionelen enz. Dan heb je zo ongeveer de inhoud van de meeste beurspraatjes mee
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Het gekende verhaal, Amazon nieuws en de koers van ahold zakt!
Wie lager wil instappen kan dit aandeel in de gaten houden.
de tijd:
Wie lager wil instappen kan dit aandeel in de gaten houden.
de tijd:
Amazon verlaagt prijzen, hoe reageert Ahold Delhaize?
Amazon heeft gisterenavond aangekondigd de prijzen voor honderden producten van de overgenomen Whole Foods-keten te verlagen. Gemiddeld gaat het om een prijsverlaging van 20 procent. Aandelen van Amerikaanse concurrenten zoals Kroger kwamen in de late handelsuren onder druk. Mogelijk heeft het nieuws vandaag een impact op de koers van Ahold Delhaize dat het gros van de omzet in de VS realiseert.
Ah dank voor de info, vroeg me af waarom het weer even daalde.
Tja, zoals eerder gepost de dalingen naar aanleiding van amazon nieuws zijn al kleiner geworden. Mss wel een soort gewenning.
Vergis ik me of is het ook niet zo dat de winkels van amazon(whole foods) en delhaize voorlopig weinig geografische overlap kennen?
Tja, zoals eerder gepost de dalingen naar aanleiding van amazon nieuws zijn al kleiner geworden. Mss wel een soort gewenning.
Vergis ik me of is het ook niet zo dat de winkels van amazon(whole foods) en delhaize voorlopig weinig geografische overlap kennen?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Ahold doet er een interim dividend bovenop van 30 cent.
Had ik niet verwacht.
Had ik niet verwacht.
Q3 cijfers zijn zo goed dat de koers er 5% van omhoog schiet.
Nu maar hopen dat amazon geen pad in de korf komt zetten met een of ander plan
Nu maar hopen dat amazon geen pad in de korf komt zetten met een of ander plan
https://tweakers.net/nieuws/159168/amaz ... rland.html
Enkele dagen geleden is dit nieuws naar buiten gekomen. Amazon gaat beginnen verkopen via Amazon.nl. Koers reageerde niet echt, maar word wel iets om naar te kijken.
Enkele dagen geleden is dit nieuws naar buiten gekomen. Amazon gaat beginnen verkopen via Amazon.nl. Koers reageerde niet echt, maar word wel iets om naar te kijken.
Ahold-Delhaize, Apple, Disney, Berkshire Hathaway, GBL, Gimv, IBM, KBC Ancora, Microsoft, NN group, Sofina, Unilever
Dit is potentieel een zeer serieuze bedreiging voor Bol.com, maar niet zozeer voor de supermarkten en de bijbehorende thuisleveringsaktiviteiten. Vandaar wellicht dat gebrek aan koersreaktie.
Ik ben in elk geval benieuwd hoe goed Bol.com gaat standhouden. Hun naamsbekendheid is enorm, maar concurreren op prijs zal moeilijk gaan worden. Inderdaad zeker iets om goed in de gaten te houden!
Ik verwacht dat Bol zéér snel zéér hard achteruitgaat moest Amazon daadwerkelijk naar de Benelux komen. Goedkoper, meer aanbod,...
Ik ben zelf verkoper op Bol en Amazon. De kosten voor verkopers bij Bol zijn gewoon veel te hoog.
Bijvoorbeeld een product dat ik aan €16.99 verkoop. Bij Bol kost me dit €2.12 meer aan vaste kosten PER verkocht product.
Het is echter nog maar de vraag of het echt zover is, de screenshot die rond gaat bevat nogal wat schrijffouten:

Ondertussen koop ik de spotjes voor mijn nieuwe verlichting maar gewoon in Duitsland:
Bol bijna dubbel zo duur in vergelijking met Amazon.de
Ik ben zelf verkoper op Bol en Amazon. De kosten voor verkopers bij Bol zijn gewoon veel te hoog.
Bijvoorbeeld een product dat ik aan €16.99 verkoop. Bij Bol kost me dit €2.12 meer aan vaste kosten PER verkocht product.
Het is echter nog maar de vraag of het echt zover is, de screenshot die rond gaat bevat nogal wat schrijffouten:

Ondertussen koop ik de spotjes voor mijn nieuwe verlichting maar gewoon in Duitsland:
Amai, zo’n verschil voor die spots.OsiriX schreef:Ik verwacht dat Bol zéér snel zéér hard achteruitgaat moest Amazon daadwerkelijk naar de Benelux komen. Goedkoper, meer aanbod,...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat zou dit veranderen voor kopers? Ik koop nu al heel veel bij zowel Amazon.de (soms ook op hun FR of UK site als die voordeliger is) en bol.com en beide geven vlugge levering naar Belgie.Be_Usa schreef: ↑7 november 2019, 06:56 https://tweakers.net/nieuws/159168/amaz ... rland.html
Het enige wat ontbreekt op amazon.de is dat je geen afhaalpunt in Belgie kan kiezen wat vreemd genoeg wel kan op hun Franse site.
Quality growth investor
Het gaat er blijkbaar ook over dat je in Nederland via Amazon ook kledij zal kunnen kopen.
bol.com gaat ook kleding verkopen.
Resultaten zijn serieus OK!
Benieuwd wat de koers gaat doen vandaag!
Int div nu 0,50
De schrik voor amazon is precies weg?
Benieuwd wat de koers gaat doen vandaag!
Int div nu 0,50
De schrik voor amazon is precies weg?
Voorlopig doet Ahold het zeer goed online, met name in de USA waar ze een inhaalslag aan het maken zijn, maar dit geldt voor veel online spelers en het zou interessant zijn om meer info te verkrijgen over hoe ze het doen tov van hun concurrenten en vergelijkbare bedrijven.
Ik denk dat het pas de komende jaren duidelijk gaat worden of Ahold blijvend een sterke positie kan handhaven in het vernieuwde online/thuisbezorg supermarktenlandschap. Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat het pas de komende jaren duidelijk gaat worden of Ahold blijvend een sterke positie kan handhaven in het vernieuwde online/thuisbezorg supermarktenlandschap. Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Nu geen moment spijt gehad van mijn aankoop aan 16 en ne klets. Dividend, aandelen inkoop, lage volatiliteit,.. toppertje